Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex-miehellä Thai

Vierailija
27.08.2015 |

Kävipä sitten niin, että exä olikin pariutunut thaimaalaisen horon kanssa. Otin asioista selvää ja näyttäisi ainakin siltä, että kyseinen huora on lastenlääkäri???? Saanut töitä paikalliselta yksityiseltä lääkäriasemalta. Miten voin ottaa yhteyttä esimerkiksi Valviraan. että naisen luvat tutkittaisiin tai otettaisiin pois.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vitussa te katkerat jaksatte elää itsenne kanssa? Hanki ite kongolainen gigolo, jos vaikka sillä olos helpottus!

Vierailija
2/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt! En ole itse käynyt thaimaassa mutta olen kyllä kuullut juttuja miten siellä toimitaan. Haluaisitko itse että lapsesi tutkii jokin valepapereilla oleva "lääkäri" joka on myynyt itseään tai pahimmassa tapauksessa lapsiaan rahaa vastaan. Thaimaassa tämä on arkipäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ex loukkasi sinua (voi olla, että hän on läpimätä). Voi olla, että et hyväksy vielä täysin eroamme. Voi olla, että exän nykyinen on lutka (tai sitten ei). Totuus kuitenkin on, että ulkomailta tuleva ei niin vain saa lääkärin oikeuksia Suomessa. Jos tämä thai on saanut, hän on mitä luultavammin pätevä. Anna siis olla äläkä tee itsestäsi hölmöä.
Voimia!

Vierailija
4/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:20"]Kuules nyt! En ole itse käynyt thaimaassa mutta olen kyllä kuullut juttuja miten siellä toimitaan. Haluaisitko itse että lapsesi tutkii jokin valepapereilla oleva "lääkäri" joka on myynyt itseään tai pahimmassa tapauksessa lapsiaan rahaa vastaan. Thaimaassa tämä on arkipäivää.
[/quote]

Hmm, joku vuosi takaperin jäi suomalainen valelääkäri kiinni, eli kaikki suomalaiset lääkärit on valelääkäreitä? Sama yleistys kun sinullakin.

Vierailija
5/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, olen nähnyt kyseisen naisen ja tiukoissa farkuissa ja topissa astelee lääkäriasemalle (lääkäri!!!). Jos joku on tehnyt itsestään hölmön niin se on minun mies!!!

Vierailija
6/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Mitä se sun persettäs kutittaa että exäsi uusi nainen on thaikku? Miten exän uusi nainen ylipäätään sua haittaa? En tajua.

Vierailija
7/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, koko juttu ei kuulu sinulle. Hanki apua, ennen kun teet jotakin tyhmää.

Vierailija
8/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:36"]Kuules, olen nähnyt kyseisen naisen ja tiukoissa farkuissa ja topissa astelee lääkäriasemalle (lääkäri!!!). Jos joku on tehnyt itsestään hölmön niin se on minun mies!!!
[/quote]

Ai sun mies? Eikö se ookkaan exä? Päätä jo :)

Vierailija
9/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:36"]Kuules, olen nähnyt kyseisen naisen ja tiukoissa farkuissa ja topissa astelee lääkäriasemalle (lääkäri!!!). Jos joku on tehnyt itsestään hölmön niin se on minun mies!!!
[/quote]

Selvästikään et ole päässyt erostanne yli kun sanot exääsi sinun mieheksesi... ihan näin btw.

Vierailija
10/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun huono provo. 

Vierailija
11/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu aivan sama..Kiitos vaan tuesta. Jos lastenlääkärinä on persettä myynyt (mahdollisesti) thaikku niin eikö se jumalauta kosketa ketään teistä mammoista. Etteko välitä mistään mitään. Minut jätettiin tosta noin vaan ja tilalle tuli purkkaperse aasialainen horo!!

Vierailija
12/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:51"]Vittu aivan sama..Kiitos vaan tuesta. Jos lastenlääkärinä on persettä myynyt (mahdollisesti) thaikku niin eikö se jumalauta kosketa ketään teistä mammoista. Etteko välitä mistään mitään. Minut jätettiin tosta noin vaan ja tilalle tuli purkkaperse aasialainen horo!!
[/quote]

Keskustelua seuranneena en enää oikeastaan ihmettele että sinut on jätetty. Vaikutat hieman epävakaalta...

No ei, provohan tää on, eiks je?

Vierailija
13/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:51"]Vittu aivan sama..Kiitos vaan tuesta. Jos lastenlääkärinä on persettä myynyt (mahdollisesti) thaikku niin eikö se jumalauta kosketa ketään teistä mammoista. Etteko välitä mistään mitään. Minut jätettiin tosta noin vaan ja tilalle tuli purkkaperse aasialainen horo!!
[/quote]

Tosi ikävää että noin kävi :( Asiaan nyt tuskin kuitenkaan ok Valvirasta apua.
Paras kosto on menestyä js tulla itse onnelliseksi!

Vierailija
14/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:51"]Vittu aivan sama..Kiitos vaan tuesta. Jos lastenlääkärinä on persettä myynyt (mahdollisesti) thaikku niin eikö se jumalauta kosketa ketään teistä mammoista. Etteko välitä mistään mitään. Minut jätettiin tosta noin vaan ja tilalle tuli purkkaperse aasialainen horo!! [/quote] Keskustelua seuranneena en enää oikeastaan ihmettele että sinut on jätetty. Vaikutat hieman epävakaalta... No ei, provohan tää on, eiks je?

[/quote]

Joo provohan tää on. Kirjoittelen aina provoja kolmen aikaan yöllä. Soitin tuolle huoralle äsken ja ehdin jopa puhua hetken ennen kuin puhelin suljettiin. Varmana lähtee kantelu Valviraan ja poliiseille tuon ämmän taustoista, lupaan sen!!!

Vierailija
15/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:51"]Vittu aivan sama..Kiitos vaan tuesta. Jos lastenlääkärinä on persettä myynyt (mahdollisesti) thaikku niin eikö se jumalauta kosketa ketään teistä mammoista. Etteko välitä mistään mitään. Minut jätettiin tosta noin vaan ja tilalle tuli purkkaperse aasialainen horo!! [/quote] Keskustelua seuranneena en enää oikeastaan ihmettele että sinut on jätetty. Vaikutat hieman epävakaalta... No ei, provohan tää on, eiks je?

[/quote]

Joo provohan tää on. Kirjoittelen aina provoja kolmen aikaan yöllä. Soitin tuolle huoralle äsken ja ehdin jopa puhua hetken ennen kuin puhelin suljettiin. Varmana lähtee kantelu Valviraan ja poliiseille tuon ämmän taustoista, lupaan sen!!!
[/quote]

Ok. Kerroha sit uusin tieto meillekin. Provo.

Vierailija
16/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:54"]

[/quote]

[/quote]

Saat lähestymiskiellon. Ja menetät viimeisenkin pienen mahdollisuuden saada mies takaisin (se oikeastaan jo tapahtunut). Pliis, yritä nyt kivusta huolimatta säilyttää arvokkuutesi!

Vierailija
17/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmana mikään suomen poliisi anna lähestymiskieltoa jotain thaikkuhuoraa vastaan. Jos niin on niin hyvästo OIKEUSVALTIO!!!

Vierailija
18/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 03:22"]Ei varmana mikään suomen poliisi anna lähestymiskieltoa jotain thaikkuhuoraa vastaan. Jos niin on niin hyvästo OIKEUSVALTIO!!!
[/quote]

Miten se rikkoisi sinun oikeudentajuasi vastaan?

Vierailija
19/19 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:51"]

Vittu aivan sama..[/quote]

Ei ole vaan eri, kun sinut on vaihdettu toiseen.