Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maantien väriset hiukset

Vierailija
27.08.2015 |

Mikä niissä on kamalaa? On niitä useampaa sävyä olemassa... Tummanvaaleat ne on toiselta nimeltään...ym keskustelua aiheesta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli: ovat sekä tummat että vaaleat
Huono puoli:tylsät

Vierailija
4/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:52"]Hyvä puoli: ovat sekä tummat että vaaleat
Huono puoli:tylsät
[/quote]siis tylsät pidemmän ajan sisällä

Vierailija
5/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rumat koska ovat "värittömät" ja harmahtavat. Näytän zombilta jo 18-vuotiaana :(

Vierailija
6/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat piristää tummanvaaleeta tuggaa

Vierailija
7/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja sanoi, ettei mun hiukset ole maantien vaan hiekkarannan väriset. <3

Vierailija
8/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee toi ilmaisu, koska en edelleenkään tiedä minkä sävyiseen maantiehen tuolla viitataan. Siis tarkoittaako toi yleisesti tummanvaaleita ei-punertavia hiuksia, vai tarkoittaako se vain harmahtavia tummanvaaleita hiuksia?

Vierailija
9/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että niitä parjataan ja vähätellään ja värjätään joksikin muuksi ihan turhaan. Luonnostaan tummanvaaleat hiukset ovat usein kauniin samettisen väriset ja minusta pehmeäväritteisyys ja vähäinen kontrasti ihon ja hiusten välillä on oikein kaunista ja viehättävää.

Vierailija
10/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 02:12"]Mua häiritsee toi ilmaisu, koska en edelleenkään tiedä minkä sävyiseen maantiehen tuolla viitataan. Siis tarkoittaako toi yleisesti tummanvaaleita ei-punertavia hiuksia, vai tarkoittaako se vain harmahtavia tummanvaaleita hiuksia?
[/quote]hiekkatien sävyä=maantie värinen. Hiekkaakin on erisävyi

Vierailija
11/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. Tumma ja vaalea tuhka ovat todella kauniita ja luonnollisia, raikkaita sävyjä. Ne ovat todella haluttuja ulkomailla, mutta Suomessa niitä dissataan. Täällä kun suositaan hiuksissa räväkkää punaista, mustaa ja vetyperodiksiblondia, muuten on tylsä ja väritön... Pyh. Useimmille se oma väri hiuksissa sopii kaikkein parhaiten.

Vierailija
12/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat tylsät ja ankeat, vanhentavat ja vievät kaiken kuulauden ihosta.

Vierailija
13/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikkaat.

Vierailija
14/14 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ns. maantienväriset (en tykkää tästä ilmaisusta) hiukset ovat ihanat! Ennen kaikkea pidän niissä siitä, että ne luovat harmonisen kokonaisuuden yhdessä kantajansa ihon, silmien, kulmakarvojen ja muun värityksen kanssa. Mikään ei riitele keskenään. Tällaista harmoniaa ei saa purkista.

Luonnonväristen hiusten kanssa voi mielestäni käyttää meikkiä runsaammin näyttämättä ns. halvalta verrattuna värjättyihin hiuksiin. Toisaalta luonnonväristen hiusten kanssa voi huoletta kulkea myös täysin ilman meikkiä, kun ei tarvitse esim. maalailla kulmakarvoja sopimaan hiusten sävyyn kuten useiden suomalaisten tummaksi värjänneiden "pitää" tehdä.

Värjäämättömät hiukset pysyvät yleensä myös hyväkuntoisina, kun niiden rakennetta ei rikota värikäsittelyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä