Käykö ihmiset enää kebabilla?
Kommentit (50)
lähistöllä kebabit ja vastaavat pizzeriat on jo sen verran kalliita, että ei kannata. Mieluummin sushibuffet, kun buffettiin pääsee melkein samalla tai samalla hinnalla. Ainakin itse lopetin pizzan ostamisen, kun pizzat on nykyään 13-14 euroa.
Suomesta ei saa kebabbia vaan bulkkieinestä. Kebabbi pitää tehdä tässä maassa itse.
https://www.youtube.com/results?search_query=authentic+kebab+home
Vierailija kirjoitti:
lähistöllä kebabit ja vastaavat pizzeriat on jo sen verran kalliita, että ei kannata. Mieluummin sushibuffet, kun buffettiin pääsee melkein samalla tai samalla hinnalla. Ainakin itse lopetin pizzan ostamisen, kun pizzat on nykyään 13-14 euroa.
Tämä. Ostan mieluummin 20€ lihaa kaupasta ja teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei saa kebabbia vaan bulkkieinestä. Kebabbi pitää tehdä tässä maassa itse.
https://www.youtube.com/results?search_query=authentic+kebab+home
Tykkäätkö aina käydä besserwisseröimässä?
Jos ihmiset eivät kävisi, niin tuskin ne kebulat pyörisivät
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhjiä useimmiten ovat?
Silloin tällöin syödään puolison kanssa rullakebab puoliksi.
Muuten en ole ikinä kebabia syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhjiä useimmiten ovat?
Peiteyrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn tupakilla
Varmaan myös pissalla ja kakalla?
Kun voi syödä ruiskaurapuuroa ja hernekeittoa, ei ole tarvetta eksoottisiin "ruokiin"!
Vierailija kirjoitti:
Taitavat olla lähinnä bulvaaneja huumerahan pesulle.
Enää ei ole oikeita kebabpaikkoja, joissa liha leikattaisiin paistuvasta vartaasta. Oman asuinpaikkani kebabberiat tuntuvat elävän joillain muulla bisneksellä, ei ruuanmyynillä.
Käyn joskus. Hirveän kalliita nykyään.
Mä kävin Pizzapuffassa syömässä viime viikolla ja siellä oli kebab -lihaa tarjolla. Kebab kotzone on mun vakio Kotipizzasta. En todellakaan ole luopunut kebabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat olla lähinnä bulvaaneja huumerahan pesulle.
Sen voi testata jos menee puhumaan paikan omistajalle. Sanoo "ählämsähläm" (huomenta turkiksi) ja alkaa puhua säästä. Jos omistaja katsoo sua kieroon, niin luultavasti ei ole puhtaat jauhot pussissa (pun intended).
Joskus noudan lounastarjouksen aikaan kotiin.