Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksoin lakanoista yli satasen

Vierailija
18.03.2022 |

Kattelin kaupoissa lakanoita enkä raaskinut maksaa niistä 60e. Kattelin netistä suosituksia ja tilasin just lakanat jotka maksoi tuplasti enemmän. Miten valtava voima on suosituksilla, ei oo sillon hinnallakaan väliä. Toivottavasti en joudu pettymään, ainakin laadun pitäisi olla hyvä.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän petyin kun finlaysonin 60€ lakanat alko hajoamaan muutamassa vuodessa :/ joka päivä käytössä mutta silti. Edelliset kesti pidempään.

Päädyin itse paikkaamaan ompelemalla.

Vierailija
2/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin bambu tyynyliinan 25 euroo, mun mielestä paljon

Vierailija
4/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuirin pellavaiset pussilakanat maksavat yli kaksisataa, tuplaleveät yli kolmesataa. Stockalla on lisää kalliita merkkejä, kuten Yves Delorme. Ylärajaa ei ole.

Vierailija
5/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä köyhiä....

Vierailija
6/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilassa oli ennen hyviä kestäviä lakanoita

Vierailija
7/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä kannattaako panostaa tällaisiin kun sota voi viedä kalliit lakanat sitten. Mutta onpahan kerennyt nukkua hyvin ennen kurjia aikoja. Ap

Vierailija
8/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostinpa kierrätyskeskuksesta kaksi uudenveroista Finlaysonin pussilakanaa, joista toiseen oli vielä saman sarjan tyynyliina yht. 4,50€.  Pesin kahteeen kertaan 60 asteessa ja kuivasin ulkona pakkasilmassa.

Vierailija
9/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anttilassa oli ennen hyviä kestäviä lakanoita

Nykyisin laatu on ihan arpapeliä kun tuotantoketjut on usein niin monimutkaiset. Saman merkkinen tuote saatettiin vuos sitten tehdä toisella tehtaalla ja nyt toisella jossa erilaiset standardit vaikka jonkinlaisia laatukriteereitä olisikin.

Jotkut halpissukat esim itsellä olleet varmaan 10v käytössä, tainnut käydä joku virhe tehtaalla kun erehdytty tekemään jotain joka kestää. Eihän tavaraa saa myydyksi jollei se hajoa.

Vierailija
10/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ostaa Stockalta ihanan ylelliset satiini petivaatteet. Pussilakanan hinta taisi olla lähemmäs 80€. Mutta onneksi katsoin pesuohjeen; 40C pesu..lakanoissa?! Joten jäi ostamatta.

Aika monet 40C ohjeella olevat voi ihan hyvin pestä 60C

Vierailija
11/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä raasuja. Ette taida löytää omin avuin laadukkaisiin kodintekstiilejä myyviin nettikauppoihin, joissa esim. ihania egyptinpuuvillaisia tuotteita.

Vierailija
12/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvistä lakanoista kannattaa maksaa, jos yhtään pistää merkitystä sille minkälaisissa lakanoissa haluaa nukkua. 

Itselläni on "hotellilakanat" joita rakastan, ja eivät ole menneet parissa vuodessa käytännössä miksikään, vaikka pesen säännöllisesti 90 asteessa. 

Vierailija
13/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä raasuja. Ette taida löytää omin avuin laadukkaisiin kodintekstiilejä myyviin nettikauppoihin, joissa esim. ihania egyptinpuuvillaisia tuotteita.

Kerro sä sitten

Vierailija
14/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten Fretten lakanat, jotka maksoivat muistaakseni monta sataa. Joo, ihan hyvät lakanat, mutta laatuero johonkin satasen lakanoihin ei todellakaan ole yhtä suuri kuin hintaero. Jatkossa ostan edullisempia, mutta tulipahan kokeiltua.

Vierailija
15/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sä sitten

https:.//dusk.com/

Vierailija
16/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiläinen puuvilla on niin ihanaa, että siitä mielellään maksaakin.

Vierailija
17/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla etsinnässä kohtuuhintaiset laadukkaat lakanat.

Montaa sataa en ole valmis maksamaan. Mutta joitakin kymmeniä euroja kuitenkin.

Saa ehdottaa, mikä olisi laadukas ja kestävä.

Tiina

Vierailija
18/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vain valkoisia puuvillalakanoita ja pesen ne kaikki pesuohjeesta riippumatta 95-asteessa. Viimeiset taisivat olla Gantin lakanat jostain alennuksesta. Kuudellakympillä jos selviää niin halvalla pääsee. Uusia ostan vasta kun vanhat hajoaa ja kaapissa noita lakanoita on ehkä pari varalla käytössä olevien lisäksi.

Ostan ne mistä pidän.

Vierailija
19/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan keskihintaisia Familonin Ultra Percale vuodevaatteita. Vanhimmat noin 4 vuotta olleet käytössä ja olen ollut laatuun tyytyväinen.

Ap, vaikka se sodan pilvi nyt yllämme leijuu niin mielestäni tässä ajassa pitää sallia itselleen iloa ! Hyvät lakanat ovat arjen luksus.

Vierailija
20/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiukemmin kudottu lakana on, sitä parempilaatuinen se on. Hienoimmat lakanat sisältävät 1000 lankaa neliötuumalla. Suomessa myytävät korkealaatuisimmat lakanat sisältävät 300 lankaa neliötuumalla.

Tyypillisen peruslakanan lankatiheys on 20.

Siinä ajateltavaa, kun seuraavan kerran menet Citymarketiin lakanaostoksille. Se hotellivuodetuntuma saadaan pitkälti juuri tuolla lankatiheydellä.