Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit peruttu?

Vierailija
26.08.2015 |

Tapasin kivan miehen pari viikkoa sitten. Nähtiin kerran pikaseen (kahvit), ja hän oli innokas tapaamaan uudelleen. Kyseli päivää ja paikkaa. Päivä sovittiin ja tarkoitus on nähdä viikonloppuna. Nyt en ole kuitenkaan kuullut miehestä neljään päivään oikein mitään - on laittanut kerran viestiä, mutta ei kysellyt kuulumisia, eikä mitään. Oli silti koko ajan online tilassa. En itsekään ole aktiivisesti viestitellyt, kerran laitoin viestiä ja mies vastaili vähäsanaisesti. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni olisi kiva jos jonkinlainen aloite tulisi miehen puolelta esim. keskusteluun. Outoa tavata tyyppiä, jonka kanssa ei"välipäivinä" edes kommunikoi juurikaan. Minulla on tunne, että mies on kiireinen treffaillessaan muita.Pitäiskö sopia viikonlopulle jo muuta puuhaa. ..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:59"]

Tuntuu, että sitä se juuri on: kilpailuttamista. Inhottaa käydä treffeillä kun tuntuu että tyyppi vain tsekkaa, kuka kymmenestä olis paras. Vaikka sitähän kaikki taitaa nykyään tehdä. Nettitreffeille kun lähtee, on selvää, että treffikumppanilla on juttua myös monien muiden kanssa.

[/quote]

Ensinmäisen treffikumppaninko kanssa pitäisi häitä alkaa suunnitelmaan ekan kaffittelun jälkeen?! Eikö ole ihan luonnollista tutustua eri ihmisiin ja hakea itselleen sitä parasta. 

Vierailija
22/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:59"]Tuntuu, että sitä se juuri on: kilpailuttamista. Inhottaa käydä treffeillä kun tuntuu että tyyppi vain tsekkaa, kuka kymmenestä olis paras. Vaikka sitähän kaikki taitaa nykyään tehdä. Nettitreffeille kun lähtee, on selvää, että treffikumppanilla on juttua myös monien muiden kanssa.
[/quote]

Juu, mutta melko moni niistä liveihmisistä on myös netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:02"]Edellinen oli siis ap. Ei, en ole menossa naimisiin ensimmäisen tapaamisen jälkeen, mutta mielestä olis reilua sanoa, jos ei kiinnosta. Olen joskus kysynyt muutaman tapaamisen jälkeen, voidaanko sopia, ettei tapailtaisi muita samaan aikaan. Vastaus oli : no katotaan nyt... Sen jälkeen en kuullut miehestä.
[/quote]

Öh... Tuo nyt on ihan selkeä ei TODELLAKAAN :D

Vierailija
24/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:00"]

Ehkä se tarkkailee että säkin olet kokoajan online-tilassa. :) tai sitten monta muidua kierroksessa. Aika moni mies tapailee yhtäaikaisesti useampaa nettimaailmassa. Eiks se ole ihan normaalia. Tosi ärsyttävää vaan!!

[/quote]

Ja onko tämä  sukupuolisidonnainen asia?! 

Vierailija
25/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:02"]

Edellinen oli siis ap. Ei, en ole menossa naimisiin ensimmäisen tapaamisen jälkeen, mutta mielestä olis reilua sanoa, jos ei kiinnosta. Olen joskus kysynyt muutaman tapaamisen jälkeen, voidaanko sopia, ettei tapailtaisi muita samaan aikaan. Vastaus oli : no katotaan nyt... Sen jälkeen en kuullut miehestä.

[/quote]

C'moon, miehet metsästää. Ei kannata itse lähteä ehdottelemaan että ei tapaillu muita. Vaikuttaa vähän epätoivoiselta... ;) 

Vierailija
26/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis ap. Ei, en ole menossa naimisiin ensimmäisen tapaamisen jälkeen, mutta mielestä olis reilua sanoa, jos ei kiinnosta. Olen joskus kysynyt muutaman tapaamisen jälkeen, voidaanko sopia, ettei tapailtaisi muita samaan aikaan. Vastaus oli : no katotaan nyt... Sen jälkeen en kuullut miehestä.

[/quote]

Eikö voisi hiukan itseensä luottaa, että olet hyvä tyyppi vaikka toinen ei kaikkea aikaansa käytä sinun kanssa kirjoitteluun.

Miksi toisten tapailu on noin iso peikko, että vaadit sitoutumista jo tapailu vaiheessa?!

Vierailija
27/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Epätoivoista!

Vierailija
28/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:00"]

Ehkä se tarkkailee että säkin olet kokoajan online-tilassa. :) tai sitten monta muidua kierroksessa. Aika moni mies tapailee yhtäaikaisesti useampaa nettimaailmassa. Eiks se ole ihan normaalia. Tosi ärsyttävää vaan!!

[/quote]

Ja onko tämä  sukupuolisidonnainen asia?! 

[/quote]

Uskoisin niin.

Vierailija
29/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ekojen treffien jälkeenkö pitäisi olla jo olla itsestään selvää onko kiinostunut vai ei?! Ei kukaan voi oikeasti haluta muutaman tapaamisen jälkeen sitoutua tapailemaan vain yhtä ihmistä ja tietää, että on vain kiinostunut tästä.

Vierailija
30/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope so. 

Vierailija
31/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:02"]

[/quote]

Ekojen treffien jälkeenkö pitäisi olla jo olla itsestään selvää onko kiinostunut vai ei?! Ei kukaan voi oikeasti haluta muutaman tapaamisen jälkeen sitoutua tapailemaan vain yhtä ihmistä ja tietää, että on vain kiinostunut tästä.
[/quote] Itse ainakin tiedän. Jos on epävarma, niin silloin en ole varmastikaan kiinnostunut. Ja turha sitä pitkittämään sitten jos sattuisikin mieli muuttumaan tai ei olisi parempaakaan tarjolla. En toimi noin.

Vierailija
32/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummia vastauksia. Ei minusta ole mitenkään epätoivoista ilmaista kiinnostustaan toiselle. Siinähän sitten näkee, kiinnostaako sitä toista oikeasti. Jos kerran vuodessa tapaa kiinnostavan miehen ja kysyy n. kuukauden tiiviin yhdessäolon jälkeen, onko tämä valmis sitoutumaan parisuhteeseen, onko se epätoivoista? Av yllättää aina tai sitten maailma vaan nykyään on tällainen. AP

Vierailija
33/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:41"]

Kummia vastauksia. Ei minusta ole mitenkään epätoivoista ilmaista kiinnostustaan toiselle. Siinähän sitten näkee, kiinnostaako sitä toista oikeasti. Jos kerran vuodessa tapaa kiinnostavan miehen ja kysyy n. kuukauden tiiviin yhdessäolon jälkeen, onko tämä valmis sitoutumaan parisuhteeseen, onko se epätoivoista? Av yllättää aina tai sitten maailma vaan nykyään on tällainen. AP

[/quote]

No mutta jos kiinnostus on molemminpuolista, niin tarvitseeko sitä erikseen sopia? Eihän silloin muita halua tapailla. Jos haluaa, niin silloin se kertoo jo jotain toisen kiinnostuksen asteesta.

Vierailija
34/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niiden nettitreffien tarkoitus ole juuri kilpailutus, mahd vähällä vaivalla nähdä mahd monta? Minä ainakin näen sen niin ja treffailen useita miehiä samaan aikaan. En jaksa löpistä turhia väliaikoina jos en ole tosi kiinnostunut vaan käytän ajan uusien etsimiseen. Ei minua haittaa yhtään jos miehet tekee samaa enkä tunne itseäni uhatuksi. Eihän se ole mitään sitoutumista vielä jos kerran ollaan tavattu ja päätetään tavata uudelleen. vasta kun ollaan parisuhteessa voi jättää ne muiden tapailut. 

Vierailija
35/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:35"]Eikö niiden nettitreffien tarkoitus ole juuri kilpailutus, mahd vähällä vaivalla nähdä mahd monta? Minä ainakin näen sen niin ja treffailen useita miehiä samaan aikaan. En jaksa löpistä turhia väliaikoina jos en ole tosi kiinnostunut vaan käytän ajan uusien etsimiseen. Ei minua haittaa yhtään jos miehet tekee samaa enkä tunne itseäni uhatuksi. Eihän se ole mitään sitoutumista vielä jos kerran ollaan tavattu ja päätetään tavata uudelleen. vasta kun ollaan parisuhteessa voi jättää ne muiden tapailut. 
[/quote] Voi jättää? Mielestäni pitää jättää.

Vierailija
36/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:59"]

Tuntuu, että sitä se juuri on: kilpailuttamista. Inhottaa käydä treffeillä kun tuntuu että tyyppi vain tsekkaa, kuka kymmenestä olis paras. Vaikka sitähän kaikki taitaa nykyään tehdä. Nettitreffeille kun lähtee, on selvää, että treffikumppanilla on juttua myös monien muiden kanssa.

[/quote]

Ensinmäisen treffikumppaninko kanssa pitäisi häitä alkaa suunnitelmaan ekan kaffittelun jälkeen?! Eikö ole ihan luonnollista tutustua eri ihmisiin ja hakea itselleen sitä parasta. 

[/quote]

Joo, mutta on tosi tökeröä tehdä sitä niin, että toinen saa tästä vihiä. Tai muutenkaan päällekkäin. Miten ne tunteet koskaan syvenee, jos itsellekään ei tarvitse tehdä selväksi, että muut ei minusta ehkä koskaan kiinnostu, alanpa tutustua tähän? Jos on kuitenkin ns. kunnon mies. 

Vierailija
37/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:22"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se mulle vaan sopii! Oikein hyvinkin! Aina teen niin. Ja jos nyt edelleen pitäisinkin silmät avoinna, niin salaisin sen toiselta visusti. Haluan, että toinen uskoo minun rakastavan häntä koska juuri hän on niin ihana, eikä voisi olla muita. Samaa haluan itsellenikin.  Tosin tämä toimii parhaiten silloin, jos itsellä ei niin suuria tunteita, mutta toivoisi niitä toiselle heräävän, että kelpaan. Mulle kelpaa se, jolle mä kelpaan, jos on ihan ok. Jos mulla on tosi suuret tunteet, en pysty mihinkään :X

Vierailija
38/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:35"]

Eikö niiden nettitreffien tarkoitus ole juuri kilpailutus, mahd vähällä vaivalla nähdä mahd monta? Minä ainakin näen sen niin ja treffailen useita miehiä samaan aikaan. En jaksa löpistä turhia väliaikoina jos en ole tosi kiinnostunut vaan käytän ajan uusien etsimiseen. Ei minua haittaa yhtään jos miehet tekee samaa enkä tunne itseäni uhatuksi. Eihän se ole mitään sitoutumista vielä jos kerran ollaan tavattu ja päätetään tavata uudelleen. vasta kun ollaan parisuhteessa voi jättää ne muiden tapailut. 

[/quote]

Mua ei ottais kukaan tällä menetelmällä. Mä koen, että parhaat puoleni tulevat esiin vasta tutustuessa paremmin.  Mutta ahdistun, jos mies haluaa tutustua samalla muihinkin -> taas häviän heille aivan varmasti.

(N)

Vierailija
39/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:48"]

[/quote]

No mutta jos kiinnostus on molemminpuolista, niin tarvitseeko sitä erikseen sopia? Eihän silloin muita halua tapailla. Jos haluaa, niin silloin se kertoo jo jotain toisen kiinnostuksen asteesta.

[/quote]

Olishan se nyt kiva, jos mies osoittaisi kiinnostustaan, sitten voin alkaa harkita, onko mulla mahiksia mieheen. Jos mies ei ilmaise kiinnostustaan, en usko, että kelpaan.

Vierailija
40/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:48"]

[/quote]

[/quote]

Olishan se nyt kiva, jos mies osoittaisi kiinnostustaan, sitten voin alkaa harkita, onko mulla mahiksia mieheen. Jos mies ei ilmaise kiinnostustaan, en usko, että kelpaan.

[/quote]

Eikö se ole kiinnostuksen osoitus, että sopii uudet treffit? Jos "häviät" muille naisille nyt, niin häviät niille suhteessakin. Sitoudu sellaiseen, joka ei enää muita halua tapailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi