Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit peruttu?

Vierailija
26.08.2015 |

Tapasin kivan miehen pari viikkoa sitten. Nähtiin kerran pikaseen (kahvit), ja hän oli innokas tapaamaan uudelleen. Kyseli päivää ja paikkaa. Päivä sovittiin ja tarkoitus on nähdä viikonloppuna. Nyt en ole kuitenkaan kuullut miehestä neljään päivään oikein mitään - on laittanut kerran viestiä, mutta ei kysellyt kuulumisia, eikä mitään. Oli silti koko ajan online tilassa. En itsekään ole aktiivisesti viestitellyt, kerran laitoin viestiä ja mies vastaili vähäsanaisesti. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni olisi kiva jos jonkinlainen aloite tulisi miehen puolelta esim. keskusteluun. Outoa tavata tyyppiä, jonka kanssa ei"välipäivinä" edes kommunikoi juurikaan. Minulla on tunne, että mies on kiireinen treffaillessaan muita.Pitäiskö sopia viikonlopulle jo muuta puuhaa. ..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:41"]

Kummia vastauksia. Ei minusta ole mitenkään epätoivoista ilmaista kiinnostustaan toiselle. Siinähän sitten näkee, kiinnostaako sitä toista oikeasti. Jos kerran vuodessa tapaa kiinnostavan miehen ja kysyy n. kuukauden tiiviin yhdessäolon jälkeen, onko tämä valmis sitoutumaan parisuhteeseen, onko se epätoivoista? Av yllättää aina tai sitten maailma vaan nykyään on tällainen. AP

[/quote]

No mutta jos kiinnostus on molemminpuolista, niin tarvitseeko sitä erikseen sopia? Eihän silloin muita halua tapailla. Jos haluaa, niin silloin se kertoo jo jotain toisen kiinnostuksen asteesta.

[/quote]

Olishan se nyt kiva, jos mies osoittaisi kiinnostustaan, sitten voin alkaa harkita, onko mulla mahiksia mieheen. Jos mies ei ilmaise kiinnostustaan, en usko, että kelpaan.

[/quote]

Eikö se ole kiinnostuksen osoitus, että sopii uudet treffit? Jos "häviät" muille naisille nyt, niin häviät niille suhteessakin. Sitoudu sellaiseen, joka ei enää muita halua tapailla.

[/quote]

No ei ole minusta. Ja sitä mä tarkoitankin, että jos mies haluaa tapailla muitakin tavattuaan minut, niin miksei haluaisi jatkaa samaa (salaa) parisuhteessakin? Ottaa minut vain siksi, kun ei saanut niitä muita, mutta hakee koko ajan. 

Vierailija
42/42 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihastun toiseen siinä vaiheessa, kun tutustun tähän paremmin. Ensimmäisten treffien perusteella harvoin voi sanoa toisesta hirveästi mitään. Siksi tapailenkin monta ja katson kuka ihan oikeasti kiinnostaa eniten ja ihastunko tähän myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän