Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pelastaa.57v miehen viinalta, koska hån on ihana ja olen ihastunut. Kokemusta, onko viina koskaan håvinnyt kisaa?

Vierailija
03.08.2024 |

Mua e sinänsäi haittaa jos ottaa, kunhan se ei veisi häntä hautaan. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ainakaan haasteita pelkää! Onnea matkaan...

Vierailija
2/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta yksin sitä tuskin voitat. Sun pitää saada mies vaikka A-klinikalle, jotta saat sieltä tukea haasteeseesi. Jos yksin lähdet pelastamaan, niin mahdollisuudet on aika pienet. Mutta jos sä sen verran saat mieheen potkua, että saat hänet menemään hakemaan hoitoa, niin ihan mahdollinen kuvio tuo sitten on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on mun mies 🤣 olen aina hävinnyt, siellä se ryyppää nytkin ja vinkuu kuin mun pitäisi olla siellä. Turpiin sain monta kertaa, ja muiden naisten perässä oli aina. Kun mä olin kuulemma läski kaksoisleukainen valas. En tiedä miksi suhteeseen alkoi, kun heti alussa oli muut tähtäimessä. Ne 10-30v nuoremmat.

Vierailija
4/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah haaa....

Vierailija
5/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on mun mies 🤣 olen aina hävinnyt, siellä se ryyppää nytkin ja vinkuu kuin mun pitäisi olla siellä. Turpiin sain monta kertaa, ja muiden naisten perässä oli aina. Kun mä olin kuulemma läski kaksoisleukainen valas. En tiedä miksi suhteeseen alkoi, kun heti alussa oli muut tähtäimessä. Ne 10-30v nuoremmat.

Auts.

T. AP - läski, kaksoisleukainen valas

Vierailija
6/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulee uskoon niin ehkä. 

Vierailija
7/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä tapauksissa viina on hävinnyt kun on itse hakeutunut hoitoon, tullut uskoon ja rakastunut pysyvästi.

Vierailija
8/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tulee uskoon niin ehkä. 

Ehkä minå voisin olla se uskonto. Miksi en?

Ap

Vierailija
9/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hukkaa aikaasi.

Vierailija
10/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisiko menemään aikuissosiaalityöhön? Audit-testiä ja keskustelua

Vierailija
11/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts.

T. AP - läski, kaksoisleukainen valas

Onnea sit vaan. Ei kai se ole suunnistaja ;D

Vierailija
12/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksi voittaa viinan

Mikään ei voita. Kokemuksen syvällä rintaäänellä, kröhöm. Eikä se pehmeä pysty siihenkään.

Vierailija
13/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalle jää ihan kaikki toiseksi. Ainoastaan miehen oma päätös on se, joka viinan voi voittaa.

ja tämän luulisi jo jokaisen tietävän.

Vierailija
14/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksi voittaa viinan

Mikään ei voita. Kokemuksen syvällä rintaäänellä, kröhöm. Eikä se pehmeä pysty siihenkään.

Onko se aina ja kaikilla alan miehillä automaattisesti pehmeä? 

Vierailija
15/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 v mies ja viina maistuu. Jos nainen haluaa pelastaa minut viinalta, tulee hänen olla alle 25 v, vaalea, tatuoimaton, lävistämätön, hoikka, akateeminen, käydä salilla, kielitaitoinen, harrastaa kulttuuria jne. Sokkiväriset tatuoidut amis/amk-naiset älkää häiritkö juopotteluani, kiitos.

Vierailija
16/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 v mies ja viina maistuu. Jos nainen haluaa pelastaa minut viinalta, tulee hänen olla alle 25 v, vaalea, tatuoimaton, lävistämätön, hoikka, akateeminen, käydä salilla, kielitaitoinen, harrastaa kulttuuria jne. Sokkiväriset tatuoidut amis/amk-naiset älkää häiritkö juopotteluani, kiitos.

Etunimesi ensimmäinen kirjain?

Vierailija
17/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattelin hautaan. En pystynyt jättämäänkään.

Vierailija
18/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näki provo.mut vastaan kuitenkin.

Ei tule onnistumaan. Ja jos tulisi ni  haluatko elää toipuvan alkoholistin kanssa?

Vierailija
19/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin saat tuon ikäiseltä viinankäyttöä vähenemään. Tässä asiassa vanha koira ei opi uusia asioita. Valitettavasti. Toivoa on, mahdollisuudet onnistumiseen ovat pienet. Löydä hänelle hänen kanssaan jokin uusi harrastus missä kehittää itseään. Nuoremmilla tämä yleensä toimii. Onnea.

Vierailija
20/40 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei voi juoppoa pelastaa.Hänen on haluttava tehdä se itse.Kaikki ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän