Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
17101/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛🌸💛🌿💛🌸💛🌿💛🌸💛

Vierailija
17102/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttikö rakastuminen jonkin tyhjän kohdan elämässäsi? Entä nyt?

Täytti.❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17103/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnaan terveiset!

Kai vähän ikävöinkin.

Mistä lähetät?

Noin 160km päästä jostain päin Suomea...

Vierailija
17104/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet palannut. 💕

Vierailija
17105/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.

Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.

Sivusta. Juurikin näin. Suorasta  yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen. 

Otit häneen yhteyttä? Mitä siitä seurasi?

Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut. 

Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.

Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään. 

Ihan turhaan karttelet! Olet ihana tyyppi. Et nolannut mitään. Hänen menestys.

Minulla on todettu vuosia sitten eristäytyvä persoonallisuus. Välttelen ihmisiä muutenkin. Se vaan voimistuu näin vanhemmiten. Luultavasti olen joku päivä täysin omissa oloissani asuva erakko, joka toisen ihmisen nähdessään suuntaa päinvastaiseen suuntaan. 

Sama täällä. N43

Ei ole sitten minulta, vaikka joskus olen hieman vetäytyvä. N43 / 1978

Vierailija
17106/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sinulla mies helposti lihakset näkyviin kun treenaat?

Tulee. Olen varsin lahjakas voimailija.

Jaksaisitko nostaa mut ilmaan?

Helposti.😉

Ha! Mä näytän vähän tolta ja olempa vielä osittain venäläinenkin.

Vierailija
17107/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.

Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.

Sivusta. Juurikin näin. Suorasta  yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen. 

Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut. 

Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.

Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään. 

Minulla on todettu vuosia sitten eristäytyvä persoonallisuus. Välttelen ihmisiä muutenkin. Se vaan voimistuu näin vanhemmiten. Luultavasti olen joku päivä täysin omissa oloissani asuva erakko, joka toisen ihmisen nähdessään suuntaa päinvastaiseen suuntaan. 

Sama täällä. N43

Heh. T: N43/1978. Kuinkakohan hän nyt erottaa meidät toisistaan?

Vierailija
17108/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttikö rakastuminen jonkin tyhjän kohdan elämässäsi? Entä nyt?

Täytti.❤️

Niin minullakin. 💌

Vierailija
17109/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnaan terveiset!

Kai vähän ikävöinkin.

Mistä lähetät?

Mistä toivoisit minun olevan?

T. Nainen joka kaipailee miestä

Vierailija
17110/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.😉

Lucky you.

Vierailija
17111/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kram

Vierailija
17112/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kram

pus

Vierailija
17113/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on ollut aikoja, jolloin en ole pystynyt kuuntelemaan oheista laulua itkemättä. Tänään kuitenkin oikeasti tunnen rauhaa. Omistan laulun kaikille entisille kaivatuilleni ja kaikille minuun ihastuneille miehille. On aika mennä eteenpäin. Sen tietää sitten, kun se oikea tulee vastaan. Vielä ei ole tullut.

Vierailija
17114/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛💛💛💛

Vierailija
17115/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tulleeni kotiin, mutta silti koti on kaukana.

Vierailija
17116/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. N43

Heh. T: N43/1978. Kuinkakohan hän nyt erottaa meidät toisistaan?

Niinpä! Loistavat ovat erikseen!

Vierailija
17117/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.😉

Lucky you.

Miten? Ei miehet mua lähesty, katselevat vain jostain etäältä.

Vierailija
17118/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten perään vonkuva yli nelikymppinen ei voi olla kuin kokematon seinäruusu, joka vielä miettii, uskaltaako perhettä perustaa.

Vierailija
17119/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten perään vonkuva yli nelikymppinen ei voi olla kuin kokematon seinäruusu, joka vielä miettii, uskaltaako perhettä perustaa.

😱 Sekö mä olenkin?

Vierailija
17120/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana kerran olen miespuolisen perään kaipaillut. Kuuluu nuoruuteen.

Sitten järki bruukaa tasata ja ohjata kaipuuta.

Nyt 44-vuotiaana olisi kauheaa miettiä, että eipä ole sitä oikeaa tullut vastaan.

Mikä oikea? Meille on maailmassa montakin oikeaa olemassa.

Vaikka muuttaisit Vanuatulle, sielläkin on se joku sulle.

Onneksi myös lapset aikuisia. Näkee sen ikätovereista, kun nelikymppinen valvoo vauvan takia, niin siinä on äkkiä olemus kynnyspeltoa.

Mallina nuorena ollut Pipsa Hurmerinta on 43. Instassaan räjähtäneenä näyttää kuusikymppiseltä mummulta, koska no, se vaan kuluttaa enemmän keski-ikäistä se perheleikki.

Ketju on lukittu.