Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
17081/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mää ny kerran täält huutelen, ni mitäs vastaat?

Ent, mitäs se mets vastaa ku sinne kuiskitaan?

Vierailija
17082/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täält joen tält pualt huutelen.

Nähdäänks me rauhas, Kesärauhas? Täält kallion kolost kuiskin.

Rauhass määki haluissin nährä, mutt sinn on niin kauhian pitkä aika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17083/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.

Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.

Sivusta. Juurikin näin. Suorasta  yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen. 

Otit häneen yhteyttä? Mitä siitä seurasi?

Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut. 

Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.

Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään. 

Ihan turhaan karttelet! Olet ihana tyyppi. Et nolannut mitään. Hänen menestys.

Minulla on todettu vuosia sitten eristäytyvä persoonallisuus. Välttelen ihmisiä muutenkin. Se vaan voimistuu näin vanhemmiten. Luultavasti olen joku päivä täysin omissa oloissani asuva erakko, joka toisen ihmisen nähdessään suuntaa päinvastaiseen suuntaan. 

Vierailija
17084/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😘

Vierailija
17085/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sitten taidoin lopulta menettää sinut. Juonin rauhalle jotakin mitä en tiedä. Ruoskin itseäni tästä kaikesta ja omasta tyhmyydestä. Ymmärrän että olen vain osa näytelmää jatkossakin.

Juoniminen ei ole hyvästä.

Jos siitä kärsii ulkopuoliset.

Vierailija
17086/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😘

😘

Vierailija
17087/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorempana sellainen, että ghostaaminen meni ns. tunteisiin, mutta nykyään ei kyllä kiinnosta enää ollenkaan.

Se on vain yksi tapa ilmaista, että ei kiinnosta (enää).

Ei ehkä se kohteliain ja kunnioittavin tapa, mutta en järkyty enää siitä jos minua ei kohdella kunnioittavasti. Jos ja kun se ihminen on joku käytännössä nobody uusi / uudehko tuttavuus, niin ihan sama.

Ja jos ihmisen toimintamallit on sitä tasoa ettei halua olla kohtelias ja muita kunnioittava, niin en ylipäätään halua sellaista ihmistä elämääni.

Vierailija
17088/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sinulla mies helposti lihakset näkyviin kun treenaat?

Tulee. Olen varsin lahjakas voimailija.

Jaksaisitko nostaa mut ilmaan?

Jaksaisin mutta jos ottaisin sinut syliin ja nostaisin niin  se olisi kovin kohtalokasta.

Menettäisikö sydämen?💘

Vierailija
17089/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sitten taidoin lopulta menettää sinut. Juonin rauhalle jotakin mitä en tiedä. Ruoskin itseäni tästä kaikesta ja omasta tyhmyydestä. Ymmärrän että olen vain osa näytelmää jatkossakin.

Mitä haluat?

Minun haluillani ei ole merkitystä enää. Juuri hänet halusin osaksi arkeani. Ymmärsin tyhmyyteni ja yhteydenotto odotukseni. Rikon vain itseäni lisää, jos hetkeäkään uskottelen mitään.

Vierailija
17090/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-oh. Kyll haluisin hänen kuiskivan "sweet nothings"...

Vierailija
17091/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko aina toistemme elämissä mies? Kavereina jos ei muuten?

17092/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sinulla mies helposti lihakset näkyviin kun treenaat?

Tulee. Olen varsin lahjakas voimailija.

Jaksaisitko nostaa mut ilmaan?

Jaksaisin mutta jos ottaisin sinut syliin ja nostaisin niin  se olisi kovin kohtalokasta.

Menettäisikö sydämen?💘

Siitä en ole varma vaan selkään viittaisin, se ois aika kohtalokasta kun selkä napsahtas :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17093/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.

Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.

Sivusta. Juurikin näin. Suorasta  yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen. 

Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut. 

Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.

Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään. 

Minulla on todettu vuosia sitten eristäytyvä persoonallisuus. Välttelen ihmisiä muutenkin. Se vaan voimistuu näin vanhemmiten. Luultavasti olen joku päivä täysin omissa oloissani asuva erakko, joka toisen ihmisen nähdessään suuntaa päinvastaiseen suuntaan. 

Sama täällä. N43

Vierailija
17094/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ajattele menneitä! Kaivatun rakastetun vältteleminen syö voimia, eikä sulla ole mitään hävettävää.

Kiva kun olet täällä! Ehkäpä palstalla on muitakin erakkoja?!

Pääasia on kuitenkin se, että sinä olet asian kanssa ok. Mikä mä olen tässä neuvomaan.. Voimia ja valoa!

Vierailija
17095/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistatko luonteesi tuosta elokuvasta joka juuri alkoi. Olet juuri tuollainen, mr Darcy. Olet tosi ihana. ❤️

Vierailija
17096/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomenna nähdään, ei anneta arjen tulla väliin?

Työkaverilleni. Kollegalleni.

🦊

Vierailija
17097/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorempana sellainen, että ghostaaminen meni ns. tunteisiin, mutta nykyään ei kyllä kiinnosta enää ollenkaan.

Se on vain yksi tapa ilmaista, että ei kiinnosta (enää).

Ei ehkä se kohteliain ja kunnioittavin tapa, mutta en järkyty enää siitä jos minua ei kohdella kunnioittavasti. Jos ja kun se ihminen on joku käytännössä nobody uusi / uudehko tuttavuus, niin ihan sama.

Ja jos ihmisen toimintamallit on sitä tasoa ettei halua olla kohtelias ja muita kunnioittava, niin en ylipäätään halua sellaista ihmistä elämääni.

Just näin! Ei ole mitään arvokkaampaa kuin aito ja vastavuoroinen ystävyys, kommunikaatio ja kunnioitus. Sitä rakkaudeksikin kutsutaan.. Olemme kaikki sen arvoisia!

Vierailija
17098/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana, tykkään susta niin.

Vierailija
17099/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
17100/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnaan terveiset!

Kai vähän ikävöinkin.

Mistä lähetät?

Ketju on lukittu.