Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Ehkä joku voi tarkoituksellisesti kirjoittaa tänne tai muualle jotain ilkeää tunnistettavasti, jos haluaa tappaa toisen tunteet.
Ei kannata turhia murehtia! Etiäpäin... Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinulla mies helposti lihakset näkyviin kun treenaat?
Tulee. Olen varsin lahjakas voimailija.
Jaksaisitko nostaa mut ilmaan?
Jaksaisin mutta jos ottaisin sinut syliin ja nostaisin niin se olisi kovin kohtalokasta.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hetkeä jos miettii, tulee kuuma. Jos toista, traumaattinen palelu. Nimim itselläkin oikeasti vaan 100 persoonaa.
Jos tää kommentti olis mulle yhdeltä mieheltä niin on kyllä todellakin sun vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.
Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.
Sivusta. Juurikin näin. Suorasta yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen.
Otit häneen yhteyttä? Mitä siitä seurasi?
Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut.
Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.
Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten jaksan tästä eteenpäin, koska mulla on vahva tunne siitä mies, että et halua meidän välille mitään läheisempää. Kyllähän nämä viime päivien viestit täällä vaikuttaa myös mielialaan. Vaikka ne voi olla keneltä tahansa, mutta nyt ne jotenkin meni ihon alle.
Ota vain irl huomioon, niin minäkin teen.
🤫 tämä on mitä saan irl. 😪
Kaukaa sivusta kaivaten.
Sulla oli talvella bootsit.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku voi tarkoituksellisesti kirjoittaa tänne tai muualle jotain ilkeää tunnistettavasti, jos haluaa tappaa toisen tunteet.
Näitä kirjoituksia täällä ei kannata tosiaankaan ottaa tosissaan. Täällä on monelaisia trolleja ja osa jopa tekee tarkoituksellisesti hallaa toisten kaipaukselle. Voi jopa olla se kuuluisa oma lehmäkin ojassa.
Mikalle tunnistettavasti.
Tasan kuukausi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette selvitä IRL asioitanne, niin ei tarvitse täällä hikoilla tunnisteiden kanssa? :D
Itse selvitin IRL jo aikoja sitten ja heti alkuunkin monta kertaa, joten ei mitään väliä millään ketjutunnisteilla.
Nykyään en enää edes kaipaa, vaan käyn täällä tavan vuoksi ja sekin tapa hiipumassa onneksi hiljalleen pois. Mutta siis silloin kun kaipasin, niin ei silloinkaan ollut merkitystä millään ketjutunnisteilla suuntaan tai toiseen, sillä asiat tapahtuvat IRL ja vain IRLillä on merkitystä.Luuletko, että nämä ketjussa harhaantuvat selvittelevät mitään irl? He vain yrittävät täällä sovittaa viestejä itseensä ja sekoittavat pasmansa kaikesta, mitä eivät kykene suorilta ulossulkemaan. Niillehän roikottaminenkin tapahtuu ketjussa :D
Psykologi kirjoitti hyvin, että tekstit kertovat kirjoittajasta itsestään enemmän... No, jos laitan viestiä kohta, jotenkin vaan koen, ettei se ns. hyödytä nyt mitään.
Jotenkin vaan koet, ettei hyödytä ottaa selvää. Se on aivan ok, ei sinun pidäkään. Eikä pidä kenenkään muunkaan. Tässä ketjussa mikään ei tule kenellekään selviämään.
En koe niin. Yritin kerran ottaa selvää ja tiedät etten sitä saa irl, enkä täällä.
Varmasti saat selvän, jos selkeästi sitä kysyt livenä. En hetkeäkään usko, että joku jättäisi vastaamatta suoraan kysymykseen ja tarvittaessa tarkentaviinkin.
Ei ole uskon asia, mun aiempi kaivattu jätti vastaamatta suoraan kysymykseeni. Siksi vastustan täällä aina hurjasti sanontaa ”kysyvälle vastataan”, koska aina ei todellakaan vastata. Sivusta tähän
Vastaus on sekin.
Ei ole. Vastaamattomuus on julmaa, ghostaamista.
Jos tyypit eivät ole jutelleet kuin yksipuolisesti, ei voi puhua ghostaamisesta.
En tosin tiedä, kun en ole koskaan ghostannut ketään.
Luulisin kuitenkin ihan arkijärjellä, että siihen touhuun tarvitaan ekaksi vastavuoroista keskustelua tai muuta normitouhua kuten treffailua. Yksinpuhelija ei haamuile!
Hämeenlinnaan terveiset!
Kai vähän ikävöinkin.
Vierailija kirjoitti:
🌞🌞🌞🌞🌞
Kyllä. Ihana ilma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.
Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.
Sivusta. Juurikin näin. Suorasta yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen.
Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut.
Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.
Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään.
Ihan turhaan karttelet! Olet ihana tyyppi. Et nolannut mitään. Hänen menestys.
Täält joen tält pualt huutelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan karttelet! Olet ihana tyyppi. Et nolannut mitään. Hänen menestys.
*menetys
Ja kun mää ny kerran täält huutelen, ni mitäs vastaat?
Vierailija kirjoitti:
Täält joen tält pualt huutelen.
Nähdäänks me rauhas, Kesärauhas? Täält kallion kolost kuiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kirjoituksia täällä ei kannata tosiaankaan ottaa tosissaan. Täällä on monelaisia trolleja ja osa jopa tekee tarkoituksellisesti hallaa toisten kaipaukselle. Voi jopa olla se kuuluisa oma lehmäkin ojassa.
Kaikki on mahdollista. Jokainen osaa varmasti päätellä omalla kohdallaan mistä on kyse.
Lapsellisempaa on se että tulen aitaamaan pihatieni ensi kuussa ettei osu vahingossakaan pihaan. Eikä tämä ole edes vitsi vaan mulla on jo se aitamateriaalikin hommattuna.