Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
🐤✨🐤✨🐤 Mukavaa sunnuntai-iltaa Sydikselle! 🐤✨🐤✨🐤
Vierailija kirjoitti:
🐤✨🐤✨🐤 Mukavaa sunnuntai-iltaa Sydikselle! 🐤✨🐤✨🐤
🌷💗🌷💗🌷 Jospa tapaamisesta tulisi totta 🌷💗🌷💗🌷
Se että sulla kestää näin kauan kertoo siitä ettet ole varma minusta ja joudut pohdiskelemaan minun ja hänen välillä. Et ole varma tunteistasi. Et siis rakasta. Jos rakastaisit, et olisi enää siellä. Jos rakastaisit ja vaalisit, et laittaisi mua tämän paskan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niiiiiiiin ihastunut. Järkyttävää. Vanha nainen.
Nii minäkin. Hän pyörii mielessä jatkuvasti. No onneksi osaan vielä tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Roikottajat! Laittakaa selvät tunnisteet kenelle kirjoitatte. Kaivattunne ei oo ansainnut tuollaista. Tykkään susta mutta en tee sille mitään-viestejä. Tai ehkä sittenkin joskus teen. Heh heh. koita selvitä. Tuohon tyyliin. Näin moni sai pasmat sekaisin sen yhen miehen viestistä. Mutta hän ei vahingossakaan anna tuntomerkkejä kenelle kirjoittaa.
Ei mikään täällä ole kenellekään täällä. Turhia siis kenenkään tunnisteet. Lakatkaa omimasta viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Se että sulla kestää näin kauan kertoo siitä ettet ole varma minusta ja joudut pohdiskelemaan minun ja hänen välillä. Et ole varma tunteistasi. Et siis rakasta. Jos rakastaisit, et olisi enää siellä. Jos rakastaisit ja vaalisit, et laittaisi mua tämän paskan läpi.
Niinkö tosiaan. Lapsilla ei ole merkitystä?
Mä olen pulassa. Tapaaminen varmisti ja vahvisti tunteeni.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapasit? Miksi pulassa?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuijaa mitä juttuja ja kyseenalaistamisia täällä. Itse ainakin luotan siihen mun ihmiseen.
Täällä joku provotrolli kiusaaja kiusaamassa muita.
Sun luottamusta ei ehkä olekaan rikottu. Sua kohtaan ei ehkä olekaan kohdeltu ala-arvoisesti. Osa meistä kaipaajista on joutunut rankasti pettymään ja meitä on murjottu kun ollaan oltu hyväuskoisia. Ei se kaipausta valitettavasti poista.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Menihän se sit siihen.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sopassa ei ole lapsia, luojan kiitos. Ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sopassa ei ole lapsia, luojan kiitos. Ainakaan vielä.
Olen lisäksi katsonut vuosia vierestä. Antanut aikaa hoitaa asiansa kuntoon. Nyt alkaa riittää. Mun huonolla ololla eikä mun ajan kulumisella ei ole ollut mitään merkitystä, huomaan. Olisi kai aika todeta mun kaivattuni olevan pelaava vempula, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapasit? Miksi pulassa?
Nyt pääsiäisenä. Koska se oli sydämen menoa. Pelkään että tavalla tai toisella sattuu. No nytkin sattuu pelkkä fyysinen ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikottajat! Laittakaa selvät tunnisteet kenelle kirjoitatte. Kaivattunne ei oo ansainnut tuollaista. Tykkään susta mutta en tee sille mitään-viestejä. Tai ehkä sittenkin joskus teen. Heh heh. koita selvitä. Tuohon tyyliin. Näin moni sai pasmat sekaisin sen yhen miehen viestistä. Mutta hän ei vahingossakaan anna tuntomerkkejä kenelle kirjoittaa.
Ei mikään täällä ole kenellekään täällä. Turhia siis kenenkään tunnisteet. Lakatkaa omimasta viestejä.
Tottakai on! Jollekulle viestit on osoitettu, joten mitä suurimmassa määrin viestit on kirjoitettu tietylle. Eri asia on, löytääkö lähettäjä ja kohde toisensa. Joskus löytää, ja sekin täytyy hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: lakkaa odottamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on! Jollekulle viestit on osoitettu, joten mitä suurimmassa määrin viestit on kirjoitettu tietylle. Eri asia on, löytääkö lähettäjä ja kohde toisensa. Joskus löytää, ja sekin täytyy hyväksyä.
Ei kenellekään sellaiselle, joka kävisi täällä.
🧡 suloiselle miehelle Turun seudulle: 😘 öitä!