Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Raksu, negis viestit ei oo multa,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikottajat! Laittakaa selvät tunnisteet kenelle kirjoitatte. Kaivattunne ei oo ansainnut tuollaista. Tykkään susta mutta en tee sille mitään-viestejä. Tai ehkä sittenkin joskus teen. Heh heh. koita selvitä. Tuohon tyyliin. Näin moni sai pasmat sekaisin sen yhen miehen viestistä. Mutta hän ei vahingossakaan anna tuntomerkkejä kenelle kirjoittaa.
Ei mikään täällä ole kenellekään täällä. Turhia siis kenenkään tunnisteet. Lakatkaa omimasta viestejä.
Tottakai on! Jollekulle viestit on osoitettu, joten mitä suurimmassa määrin viestit on kirjoitettu tietylle. Eri asia on, löytääkö lähettäjä ja kohde toisensa. Joskus löytää, ja sekin täytyy hyväksyä.
Ei kenellekään sellaiselle, joka kävisi täällä.
On toki. Mullekin kaivattu kirjoittaa. On tunnistettu toisemme täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausavaruudessa mikään ei tapahdu nyt. Kunhan kaipaillaan, mistään ei tule totta oikeassa elämässä. Vai onko jollakulla tullut?
Kuulemma. Mutta koska olemme anonyymipalstalla, todisteita ei ole.
Ei tietenkään pysty todistamaan, mutta itse kyllä ”sain” kaivattuni viime syksynä puolen vuoden täällä haaveilun päälle. Olemme yhdessä edelleen ja ketjukoukussa olen myös edelleen, joten aina välillä tänne hänelle kirjoittelen...
Sivusta yksi palstan n-n-kirjoittajista
Oi, ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu merihädässä eikun hukassa. Oletko maisemissa? 🏞️
Kenelle menee, missä nuo maisemat?
🦔
Horroksesta kaivautuvat siilit ovat varmaan nälkäisiä ja kärttyisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole minä draamaillut.
Mitä sitten olet tehnyt? Oletko varmasti käyttäytynyt toisia kohtaan niin hyvin että voit käsi sydämellä vannoa ettet ole aiheuttanut draamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦔
Horroksesta kaivautuvat siilit ovat varmaan nälkäisiä ja kärttyisiä.
Voi olla. En ole tavannut keväällä, vain kesällä. Tämän siilin olen tavannut joskus myös talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole minä draamaillut.
Mitä sitten olet tehnyt? Oletko varmasti käyttäytynyt toisia kohtaan niin hyvin että voit käsi sydämellä vannoa ettet ole aiheuttanut draamaa?
Olen aiheuttanut draamaa, mutta en tänään. Sitä meinasin.
Vierailija kirjoitti:
Menihän se sit siihen.
Eikä mitenkään ilman sun panostasi siihen. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.
Olet siis valmis päästämään hänet käsistäsi ja menettämään mahdollisuuden? Ei taida sun tunteet kovin syvät ollakaan.
Sinä et tiedä oikeasta rakkaudesta mitään. Kaunis ja epäitsekäs teko kun haluaa tarjota itsestään vain parasta toiselle eikä laita toista tyytyjän asemaan. Hän jota rakastetaan noin paljon, on todella rakastettu parhaimmalla tavalla.
Minusta tuo juuri on törkeää toisen aliarvioimista, holhoamista ja puolesta päättämistä. Rehellisesti voisi todeta tilanteen ja sen haasteet ja antaa kaivattunsa päättää. Sivusta.
Noin minäkin sen koen. Onhan se jalo ajatus ettei halua antaa itsestään ennen kuin kokee itsensä tarpeeksi ehyeksi. Mä taas haluaisin olla kaivattuni kanssa ihan nyt heti ja eheytyä yhdessä. Tahtoisin että hän kysyisi minulta ensin eikä päätä puolestani ja riko sydäntäni toistamiseen.
Hän ei päätä sinun puolestasi vaan OMASTA PUOLESTAAN. Aika rajatonta porukkaa täällä. Eri
Päättää samalla minun puolestani, koska minulle hän olisi aivan hyvä näin. Ihmiset ovat hyvin epävarmoja ja siksi varon vuoksi tuuppivat rakkaansa kauas luotaan. Luulevat etteivät riitä. Onko helvetin turhauttavaa että menetät rakastamasi ihmisen sen takia, että hän luulee ettei olisi riittävän kunnossa yhteisiin asioihin? Jos saisin tuollaisen viestin olisin vihainen. Sanoo ettei käy nyt mutta no ehkä joskus jos planeetat ovat jollain oikeilla kohdin. Jättäisi mulle siis toivonkipinän kytemään. Miten tuosta olisi tarkoitus päästä yli ja eteenpäin? Kun elämän rakkaus sanoisi noin: kelpaat, haluan sinua ja toivon meidän aikamme tulevan, mutta. Tuo on pahempi kuin se että sanoisi vain ettei kiinnosta ja mitään ei tule. Olisi edes mahdollisuus päästä eteenpäin. En mä ainakaan aikoisi kokeilla suhdetta kenenkään muun kanssa, jos tietäisin, että hetkenä minä hyvänsä kaivattu saattaisi valssata elämääni ja valmiina takaisin. Niin voimakkaita ne kerran elämässä rakkaudet on. Miten paskaa olisi taas olla varattu väärään aikaan ja taas pohtia särjenkö jonkun toisen sydämen. Menkää 100% kun menette. Heittäkää se ajatus pois, että olisi mahdollisuuksia myöhemmin. En suostu tuollaiseen pelailuun. En halua että sydämeni tullaan särkemään juuri kun olen ehkä vaivoin päässyt eteenpäin ja yrittänyt antaa mahdollisuuden jollekulle toiselle.
Aina, kun muodostetaan parisuhteita, molemmat päättävät omasta puolestaan. Jos joku ei halua parisuhteeseen kanssasi, oli syy mikä hyvänsä, et voi asialle yhtään mitään. Oli siis se syy tasan mikä tahansa. Hän päättää omasta puolestaan ja sinäkin vain omasta puolestasi. Molempien pitää haluta, että parisuhde muodostuu.
Ja joo, se on tietenkin kivuliasta, kun itsellä on halu ja toinen ei vastaa omalta osaltaan. Ei sille kuitenkaan vaan voi mitään, koska omasta puolestamme me vain päätetään.
Ehdottomasti näin. Turha silti sokerikuorrutella ja pehmentää asiaa sanomalla jostain toiveista meidän tulevasta ajasta, kun totuus on se ettei silloin oikeasti halua sitä ihmistä juuri nyt. Se on se ainoa hetki mikä on. Kuolla voi huomenna. Silloin ei hirveästi lämmitä se, että ehkä jos kenties mahdollisesti hän olisi halunnut 50 vuoden päästä. Millä on merkitystä on nykyhetki, ei huominen tai mennyt. Oikeasti haluava laittaa tuulemaan, tekee ja toteuttaa, ei jätä rakastaan odottamaan, koska tajuaa miten tuskallista päämäärätön odotuttaminen on. Sillä tuntisihan hän itsekin sen erossaolemisen tuskan. Konkretia merkitsee, ei ajatukset.
Mä laitoin tuulemaan, mutta lapsena koettu henkinen ja fyysinen väkivalta useamman henkilön taholta jatkuen aikuisuuteen teki niin pelokkaan, etten saanut yrityksistä huolimatta mitään aikaiseksi. Siinä ei auttanut itsensä rauhoittelu kun tunne otti vallan. Sellaista voimattomuutta kahden vahvan voiman edessä. Kyllä ihminen voi olla niin rikki, että on kykenemätön omasta tahdostaan huolimatta suhteeseen.
Ketju on "kaivatulle". Ei esim. "inhokille". Itse sanon, en ymmärrä.
Ihmettelen kyllä mistä te täällä jorinoitte. Lähetä terveisiä kaivatulle?
Lähetän: "oot se paras mulle. Hyvää yötä sulle. Nähdään!"
Loput kirjitan sitten kännyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦔
☀️☀️🌤☀️☀️
🍬🐣🦔🐣🍬
🌷🍃🌷🍃🌷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen meistä yhdessä.
Miten siitä tulisi totta?
Jonkun täytyy tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menihän se sit siihen.
Eikä mitenkään ilman sun panostasi siihen. Onneksi olkoon.
Häh? En tiedä yhtään mistä kirjoitat ja mistä ns onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Raksu, negis viestit ei oo multa,,
Poksu, ehdin jo huolestua! Kiitos kun korjasit tilanteen.
Illan keskusteluun sanoisin, että itselle ystävyys tai kaveruuskin ois jo tosi paljon. Elämä kolmestakympistä eteenpäin on masentavaa, kun kaikilla on parisuhteet ja perheet ja kukaan mukava ihminen ei halua enää edes ystävystyä. Nykyään ymmärrän kyllä sen miksi nuoruutta ihannoidaan. Silloin oli paitsi energiaa ja terveyttä, niin myös ystäviä.
Iltalenkkeilyä 🚶♀️🚶♀️🚶♀️🚶♀️🚶♀️
K
Y
L
L
A
!!