Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16621/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta hevonenkin potkii, on monet psykologit ja perhetyöntekijät sanoneet ettei kyseistä sananlaskua edws lasten kuullen kannata sanoa. Sen takia ettei lapsi opi siihen, että rakkauden kuuluu sattua ja potkut ja väkivalta on hyväksyttävää, kun vai rakastaa.

Vierailija
16622/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua turhauttaa se, että kaivattuni on toistuvasti katsonut, ettei hetki ole sopiva, hänen oman tilanteensa vuoksi. Suokaa anteeksi, minä ajattelen, että silloin ei vain halua riittävästi. Oma tilanteeni on ihan mahdotln, eikä kysymystäkään, ettenkö oliw hänen, jos hän niin haluaisi.

Ajattelen samoin. Olen se joka kirjoitti pitemmästi tuossa. Jos täytyy melkein puoli vuosikymmentä asiaa veivata, niin ei vain halua juuri minua niin paljon, vaikka haluaakin. Se on tuntunut tosi paskamaiselta, kun aluksi luulin että on tosissaan, oikeasti haluaa juuri minut ja että rakastavaa on odottaa, tarjota se että annan aikaa tämän tulla mahdolliseksi, etten pyydä tekemään lopullista päätöstä heti. Ei se ole riittänyt. Minä en ole riittänyt. Aika olisi sanoa suorat sanat siitä miten järkyttävän paha mieli mulla on, ja vaan mennä taakseen katsomatta. Ei näin kohdella naista, jota pitää arvokkaana. Hän tahtoo vakuutella muuta, mutta loppuenviimein se on AINA käytös, kohtelu ja se mihin suuntaan elämäänsä päättää ohjata, joka kertoo mikä on tärkeää ja mikä on arvojärjestys. Kelpaan mutten tarpeeksi. Eikä se meinaa painua mun kaaliin niin että lähtisin. Hän ei arvosta minua riittävästi. Olen liian rakastunut käsittämään sitä. Typerä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16623/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen multa saisit nyt pääsiäismunaa.

Vierailija
16624/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen multa saisit nyt pääsiäismunaa.

Onko ihan täyttä tavaraa vai onko sisällä yllätys?

Vierailija
16625/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että tällä palstalla on kiusaamista?

Kaikki mikä satuttaa ei ole aina kiusaamista. Se on vanha sananlasku jonka juuri keksin. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Älä vain opeta vanhaa sananlaskua lapsilles!

Kyseinen sananlasku hyväksyy väkivallan ja henkisen vallankäytön parisuhteessa.

Ei ole lapsia eikä tule. Olen katsos lisääntymiskyvytön vela. En tiennytkään että joku sananlasku voi oikeuttaa johonkin. Itse toimin elämässä ja annan yleisesti tässä neuvon kaikille, että toimikaa tekojen mukaan ei sanojen. Psykologi Tuomo Tikkanen sanoo: Pelkkä puhuminen ei johda mihinkään, elleivät teot vastaa puhetta. Täytyy ottaa vastuu siitä, että jotkut asiat kommunikoidaan tehokkaammin teoilla. Jos parisuhteessa molemmilla on ollut paha mieli, ja sitten toinen tekee jonkun kivan asian toiselle, niin puhuuhan se enemmän kuin tuhat sanaa.

– Lupailu ei riitä – eikä anteeksipyyntö, ellei se ole todellisuutta, Tikkanen mainitsee.

Tyhjiä sanoja ja tyhjiä lupauksia sanotaan ystäville ja kumppaneille usein.

Vierailija
16626/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.

Olet siis valmis päästämään hänet käsistäsi ja menettämään mahdollisuuden? Ei taida sun tunteet kovin syvät ollakaan.

Sinä et tiedä oikeasta rakkaudesta mitään. Kaunis ja epäitsekäs teko kun haluaa tarjota itsestään vain parasta toiselle eikä laita toista tyytyjän asemaan. Hän jota rakastetaan noin paljon, on todella rakastettu parhaimmalla tavalla.

Minusta tuo juuri on törkeää toisen aliarvioimista, holhoamista ja puolesta päättämistä. Rehellisesti voisi todeta tilanteen ja sen haasteet ja antaa kaivattunsa päättää. Sivusta.

Noin minäkin sen koen. Onhan se jalo ajatus ettei halua antaa itsestään ennen kuin kokee itsensä tarpeeksi ehyeksi. Mä taas haluaisin olla kaivattuni kanssa ihan nyt heti ja eheytyä yhdessä. Tahtoisin että hän kysyisi minulta ensin eikä päätä puolestani ja riko sydäntäni toistamiseen.

Hän ei päätä sinun puolestasi vaan OMASTA PUOLESTAAN. Aika rajatonta porukkaa täällä. Eri

Päättää samalla minun puolestani, koska minulle hän olisi aivan hyvä näin. Ihmiset ovat hyvin epävarmoja ja siksi varon vuoksi tuuppivat rakkaansa kauas luotaan. Luulevat etteivät riitä. Onko helvetin turhauttavaa että menetät rakastamasi ihmisen sen takia, että hän luulee ettei olisi riittävän kunnossa yhteisiin asioihin? Jos saisin tuollaisen viestin olisin vihainen. Sanoo ettei käy nyt mutta no ehkä joskus jos planeetat ovat jollain oikeilla kohdin. Jättäisi mulle siis toivonkipinän kytemään. Miten tuosta olisi tarkoitus päästä yli ja eteenpäin? Kun elämän rakkaus sanoisi noin: kelpaat, haluan sinua ja toivon meidän aikamme tulevan, mutta. Tuo on pahempi kuin se että sanoisi vain ettei kiinnosta ja mitään ei tule. Olisi edes mahdollisuus päästä eteenpäin. En mä ainakaan aikoisi kokeilla suhdetta kenenkään muun kanssa, jos tietäisin, että hetkenä minä hyvänsä kaivattu saattaisi valssata elämääni ja valmiina takaisin. Niin voimakkaita ne kerran elämässä rakkaudet on. Miten paskaa olisi taas olla varattu väärään aikaan ja taas pohtia särjenkö jonkun toisen sydämen. Menkää 100% kun menette. Heittäkää se ajatus pois, että olisi mahdollisuuksia myöhemmin. En suostu tuollaiseen pelailuun. En halua että sydämeni tullaan särkemään juuri kun olen ehkä vaivoin päässyt eteenpäin ja yrittänyt antaa mahdollisuuden jollekulle toiselle.

Aina, kun muodostetaan parisuhteita, molemmat päättävät omasta puolestaan. Jos joku ei halua parisuhteeseen kanssasi, oli syy mikä hyvänsä, et voi asialle yhtään mitään. Oli siis se syy tasan mikä tahansa. Hän päättää omasta puolestaan ja sinäkin vain omasta puolestasi. Molempien pitää haluta, että parisuhde muodostuu.

Ja joo, se on tietenkin kivuliasta, kun itsellä on halu ja toinen ei vastaa omalta osaltaan. Ei sille kuitenkaan vaan voi mitään, koska omasta puolestamme me vain päätetään.

Vierailija
16627/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua turhauttaa se, että kaivattuni on toistuvasti katsonut, ettei hetki ole sopiva, hänen oman tilanteensa vuoksi. Suokaa anteeksi, minä ajattelen, että silloin ei vain halua riittävästi. Oma tilanteeni on ihan mahdotln, eikä kysymystäkään, ettenkö oliw hänen, jos hän niin haluaisi.

Jos on varattu perheellinen ihminen, niin ihan ymmärrettävää, jos haluaa pitää enemmän perheensä kasassa kuin olla kanssasi, vaikka sinusta tykkäisikin.

Sinkkujen/lapsettomien kohdalla taas mitään selitystä ei ole olemassakaan, vain haluttomuus.

Tai sitten haluaa jotakin muuta vielä enemmän, eikä kaikkea voi saada. Itse en näkisi että eroaminen olisi kovinkaan vaikea juttu, olisikin kyse jostakin niin yksinkertaisesta. Eri

Vierailija
16628/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen, koska kaipaan sinua nainen.

Vierailija
16629/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mennyt tosiaan rikki. Päällepäin sitä ei kukaan näe, mutta kuitenkin olen sillä tavalla mennyt, etten hänen kanssaan mitään haluaisi. Hän on ihminen jolle haluaisin antaa vain parasta itsestäni ja siihen en enää kykene ja onhan tämä perhe-elämäkin iso este.

En ymmärrä tuollaista. Jos kaksi ihmistä rakastuu aidosti, sen toisen hyväksyy ihan aitona itsenään, heikkouksineen. Ei tarvi muuttua joksikin ensin. Kuulostaa epäreilulta, jos päätät myös hänen puolestaan. Ja olisi myös kohtuullista jos antaisit tunnisteita kenelle viestisi oli, jos tiedät hänen olevan täällä. Ettei turhia toiveita elättele. Milloin olette nähneet viimeksi? Tähänhän et varmasti vastaa tietenkään.

Vierailija
16630/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan keskustelun intensiiviseen teemaan sopii sanonnat.

“Everybody do what they hate for money and use the money to do what they love.”

—Jimmy O Yang

“Näihin kuviin, näihin tunnelmiin" ja "nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee myös ääni", — Voitto Liukkonen

Mä en kyllä vihaa sitä mistä rahani tulee... päinvastoin urani on elämäni suurin rakkaus

Vierailija
16631/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💚💚💚💚💚muru,on minun vuoroni ottaa sinut väsynyt kainalooni ja antaa sinulle rauhaisa uni,hellästi puristan isosta kädestäsi jotta tiedät minun valvovan vierelläsi, kunnes suljen omatkin silmäni..nyt on hyvä näin

Hyvää Yötä

m+2a

n-m

Vierailija
16632/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Jonkun toisen kiusaamiskokemuksista olen täällä kyllä lukenut viime päivinä ihan kyllästymiseen saakka

Vierailija
16633/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä satuttaa ei ole aina kiusaamista. Se on vanha sananlasku jonka juuri keksin. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Ei ole lapsia eikä tule. Olen katsos lisääntymiskyvytön vela. En tiennytkään että joku sananlasku voi oikeuttaa johonkin. Itse toimin elämässä ja annan yleisesti tässä neuvon kaikille, että toimikaa tekojen mukaan ei sanojen. Psykologi Tuomo Tikkanen sanoo: Pelkkä puhuminen ei johda mihinkään, elleivät teot vastaa puhetta. Täytyy ottaa vastuu siitä, että jotkut asiat kommunikoidaan tehokkaammin teoilla. Jos parisuhteessa molemmilla on ollut paha mieli, ja sitten toinen tekee jonkun kivan asian toiselle, niin puhuuhan se enemmän kuin tuhat sanaa.

– Lupailu ei riitä – eikä anteeksipyyntö, ellei se ole todellisuutta, Tikkanen mainitsee.

Väärin. Sanat vovat satuttaa ja paljon. Sanallisesti se henkinen väkivaltakin tapahtuu. Olet aika noviisi.

Vierailija
16634/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illan keskustelun intensiiviseen teemaan sopii sanonnat.

“Everybody do what they hate for money and use the money to do what they love.”

—Jimmy O Yang

“Näihin kuviin, näihin tunnelmiin" ja "nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee myös ääni", — Voitto Liukkonen

Mä en kyllä vihaa sitä mistä rahani tulee... päinvastoin urani on elämäni suurin rakkaus

Hienoa jos olet oivaltanut. Niinhän sen kuuluisi ollakin. Tehdä siis sitä mistä oikeasti pitää eikä niin että tehdä sitä mistä ei pidä mutta tekee sitä silti koska NS. pakko. You stand on your principles where many people stand on money. — Paula Abdul

Vierailija
16635/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skrollatkaa ohi.

Oon vaan NIIIIN vihainen siitä miten oot kohdellut mua.

Sekä niin pettynyt, että olen antanut kohdella itseäni näin.

Rikki. Tämä on rikki. Niin helvet!n rikki.

Kun kerran menee mun rajan yli räikeästi, kohtelee huonosti, on tosi vaikea enää saada koskaan anteeksi. On vaikea koskaan palauttaa sitä luonnollista ja rikkumatonta hyvää mitä oli. Suostuit ottamaan sen riskin. Suostuit menemään mun rajan yli. Suostuit menettämään mut. Suostuit uhkapelaamaan mun rakkaudella ja sydämellä. Sen pitäisi kertoa kaikki tarpeellinen. Mutta ei. V!ttu mä olen säälittävä nainen.

Miehelle menee eli turhaa huolitte.

Että keittää pelailu ja typerät naiset, jotka uskovat näitä tavallisia miehiä, joista ei ikinä uskoisi. Mä oon jaksanut aivan liian kauan. Lopulta siitä voi syyttää vain itseään. Mitäs on sinisilmäinen ja luottavainen. Mitäs uskoo rakkauteen. Pelkkää huijausta paitsi harvoille.

Vierailija
16636/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnellinen, koska kaipaan sinua nainen.

Kerro se minulle. Ehkä voin auttaa.

Vierailija
16637/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Jonkun toisen kiusaamiskokemuksista olen täällä kyllä lukenut viime päivinä ihan kyllästymiseen saakka

Minäkään en ole. Mitä nyt niitä jotain tämän ketjun ulkopuolisia ketjuja lukuunottamatta. Joku kyllä melkein lähes päivittäin jaksaa muistuttaa tässä ketjussa siitä, kuinka on tullut väärin kohdelluksi ja kuinka ihmisten sanat täällä on kohdistettu juuri häneen muistuttamaan vääryyksistä jota kohdannut.

Vierailija
16638/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skrollatkaa ohi.

Oon vaan NIIIIN vihainen siitä miten oot kohdellut mua.

Sekä niin pettynyt, että olen antanut kohdella itseäni näin.

Rikki. Tämä on rikki. Niin helvet!n rikki.

Kun kerran menee mun rajan yli räikeästi, kohtelee huonosti, on tosi vaikea enää saada koskaan anteeksi. On vaikea koskaan palauttaa sitä luonnollista ja rikkumatonta hyvää mitä oli. Suostuit ottamaan sen riskin. Suostuit menemään mun rajan yli. Suostuit menettämään mut. Suostuit uhkapelaamaan mun rakkaudella ja sydämellä. Sen pitäisi kertoa kaikki tarpeellinen. Mutta ei. V!ttu mä olen säälittävä nainen.

Miehelle menee eli turhaa huolitte.

Että keittää pelailu ja typerät naiset, jotka uskovat näitä tavallisia miehiä, joista ei ikinä uskoisi. Mä oon jaksanut aivan liian kauan. Lopulta siitä voi syyttää vain itseään. Mitäs on sinisilmäinen ja luottavainen. Mitäs uskoo rakkauteen. Pelkkää huijausta paitsi harvoille.

Helppo samaistua. Vaarallinen laji tämä rakkaus.

Sivusta

Vierailija
16639/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko siis henkisen väkivallan noin vain anteeksi, kunnes taas?

vähättely, nöyryyttäminen

huutaminen

haukkuminen, nimittely, pilkkaaminen

syyllistäminen

syyttäminen

mitätöinti, vähättely, arvostelu

kontrollointi

alistaminen

valehtelu

painostaminen

pelottelu

häirintä

Sanoilla voi tehdä pahaa.

Vierailija
16640/17476 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiiiiiin ihastunut. Järkyttävää. Vanha nainen.

Ketju on lukittu.