Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Illan keskustelun intensiiviseen teemaan sopii sanonnat.
“Everybody do what they hate for money and use the money to do what they love.”
—Jimmy O Yang
“Näihin kuviin, näihin tunnelmiin" ja "nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee myös ääni", — Voitto Liukkonen
Onpa raskasta luettavaa täällä. Toivottavasti ei oo mulle mies. En oo osallistunut tuohon keskusteluun. Mä ajattelen myös niin että jos sä tarpeeksi rakastat, niitä esteitä ei ole. Kyllä tarpeeksi vahva rakkaus kaataa kaikki esteet. Mulla on niin vahvat tunteet, että mua ei estäisi mikään. Olen vain tehnyt jo oman osuuteni enkä muuta voi. Kunnioitan sun päästöstäsi. Toivon todella että tuo viesti ei ole mulle
Itse en kyllä näistä höpönlöpöistä mitään jaksa.
Kukaan tiedä kenelle pälättää, kunhan pälättää. Joopajoo.
Tiedän, ettet sä kirjoittaisi koskaan mulle ilkeään sävyyn. Tiedät etten mä sulle. Et edes täällä ole. Pusutan, kun nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä näistä mitään jaksa.
Pääasia että joku pölöttää. Kaikki pölöttäminen kun on enemmissä ja vähemmissä määrissä lopulta kultaa. Tai sitten ei.
Itse olen mennyt tosiaan rikki. Päällepäin sitä ei kukaan näe, mutta kuitenkin olen sillä tavalla mennyt, etten hänen kanssaan mitään haluaisi. Hän on ihminen jolle haluaisin antaa vain parasta itsestäni ja siihen en enää kykene ja onhan tämä perhe-elämäkin iso este.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mennyt tosiaan rikki. Päällepäin sitä ei kukaan näe, mutta kuitenkin olen sillä tavalla mennyt, etten hänen kanssaan mitään haluaisi. Hän on ihminen jolle haluaisin antaa vain parasta itsestäni ja siihen en enää kykene ja onhan tämä perhe-elämäkin iso este.
Jos sä olet rikki ei tämä ole oikea paikka sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt onnellisimmillasi, jos mietitään sitä aikaa, minkä olemme tunteneet? Miehelle
En tietenkään
Minä ymmärsin, että olisit onnellisimmillasi. Työjutut kunnossa, näytit hyvinvoivalta ja parisuhdekin vaikutti rivien välistä kukoistavan ja yhteisiä suunnitelmiakin oli. Ehkä olet joku muu.
Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen, joka on onnellinen suhteessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks sun toinen on vähän rikki täällä. Jokainen omalla vastuullaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä näistä höpönlöpöistä mitään jaksa.
Ehkä kirjoittaminen selkeyttää ajatuksia, huojentaa mieltä, kun saa purkaa ajatuksia jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua turhauttaa se, että kaivattuni on toistuvasti katsonut, ettei hetki ole sopiva, hänen oman tilanteensa vuoksi. Suokaa anteeksi, minä ajattelen, että silloin ei vain halua riittävästi. Oma tilanteeni on ihan mahdotln, eikä kysymystäkään, ettenkö oliw hänen, jos hän niin haluaisi.
Jos on varattu perheellinen ihminen, niin ihan ymmärrettävää, jos haluaa pitää enemmän perheensä kasassa kuin olla kanssasi, vaikka sinusta tykkäisikin.
Sinkkujen/lapsettomien kohdalla taas mitään selitystä ei ole olemassakaan, vain haluttomuus.
Ei ole varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: olen rikki, ja ei ole mitään muutakaan paikkaa tai ihmistä jolle avautua asioista.
Kukaan ei jaksa välittää.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että tällä palstalla on kiusaamista?
Kaikki mikä satuttaa ei ole aina kiusaamista. Se on vanha sananlasku jonka juuri keksin. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Keskusteluja limittäin ja lomittain, sieltä ja täältä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä satuttaa ei ole aina kiusaamista. Se on vanha sananlasku jonka juuri keksin. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Älä vain opeta vanhaa sananlaskua lapsilles!
Kyseinen sananlasku hyväksyy väkivallan ja henkisen vallankäytön parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä jo näillä ikävuosilla kiusaamisen tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt onnellisimmillasi, jos mietitään sitä aikaa, minkä olemme tunteneet? Miehelle
En tietenkään
Minä ymmärsin, että olisit onnellisimmillasi. Työjutut kunnossa, näytit hyvinvoivalta ja parisuhdekin vaikutti rivien välistä kukoistavan ja yhteisiä suunnitelmiakin oli. Ehkä olet joku muu.
Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen, joka on onnellinen suhteessaan?
Tykkään hänestä hänen parisuhteestaan huolimatta. Enkä edes tiedä onko hän siinä onnellinen, ainakaan joskus ei ollut. Mutta toivon, että hän olisi onnellinen ja haluan hänelle kaikkea hyvää. Meillä ei hänen kanssaan mitään säätöä ole jos joku sitä pohti. Olemme vain kavereita.
Jos on varattu perheellinen ihminen, niin ihan ymmärrettävää, jos haluaa pitää enemmän perheensä kasassa kuin olla kanssasi, vaikka sinusta tykkäisikin.
Sinkkujen/lapsettomien kohdalla taas mitään selitystä ei ole olemassakaan, vain haluttomuus.