Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Tahtoisin kuvitella näyttäväni ikäistäni nuoremmalta, jotta menisi läpi kaivatulleni. Tosiasia kuitenkin on, että alkaa se ikä näkymään, maha roikkumaan ja harmaantuvat hiukset harvenemaan. Hän ei minua kelpuuta, tiedän sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut naapurille 😉 alle 100metrin päähän.
Monennessako kerroksessa asumme?
Olikohan tää kysymys sulta...
-Ihan sivusta mietin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut naapurille 😉 alle 100metrin päähän.
Monennessako kerroksessa asumme?
Olikohan tää kysymys sulta...
-Ihan sivusta mietin
Oli oli
💚💚💚💚💚muru, yhteys välillämme ei vähene..rauhoitat minua ja villitset oikeissa paikoissa..mieleni minun tekevi..mutta nyt nukkumaan eli sinne sinun peiton alle itseni kiepsautan ja tartun lämpöiseen käteesi..tämä on niiiin just hyvä näin ..tällä hetkellä
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Pitäisi viedä tää suhde seuraavalle tasolle. Ollaan jo tehty väärin ajatustemme osalta, joten mitä sitten jos hiukan halailisimme myös. Haluaisitko sinä?
Kaipaan lähellesi, koska rakastan sinua. Miehelle
Oli kyllä melkonen ennätys ihastua tollai about minuutissa. En koskaan unohda miten katsoit mua tuntitolkulla silmiin ja puhuit vaan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies minusta ajattelet?
Silmiäsi, pyllyäsi ja sisintäsi.
No tämä on just sellaista tunkkaisen vanhemman sukupolven miehen tekstiä.
Kukaan nuori ja fresh ei kirjoittaisi noin.
Aivan sama ap:lle, joka on kiinnostuneempikin vanhemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies minusta ajattelet?
Silmiäsi, pyllyäsi ja sisintäsi.
No tämä on just sellaista tunkkaisen vanhemman sukupolven miehen tekstiä.
Kukaan nuori ja fresh ei kirjoittaisi noin.
Kirjottaako ne pers että?
Vierailija kirjoitti:
💚💚💚💚💚muru, yhteys välillämme ei vähene..rauhoitat minua ja villitset oikeissa paikoissa..mieleni minun tekevi..mutta nyt nukkumaan eli sinne sinun peiton alle itseni kiepsautan ja tartun lämpöiseen käteesi..tämä on niiiin just hyvä näin ..tällä hetkellä
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Mihin 3:as amigo on hävinnyt :(?
Vierailija kirjoitti:
Keskipäivän hali sinulle, rakas ja pääsiäispupuseni.
No kiitos kiitos. Varmaan mulle
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tämä selvä. Olisit voinut sanoa minulle ihan suoraan, että mitään ei toistaiseksi voi tapahtuakaan. Olisin säästynyt massiivis3lta määrältä toiveita ja mielipahaa.
Mitä tavoiteltavaa on salasuhteilussa? Jos siihen vastauksella viittasit? On kaikkia kunnioittavaa ja välittävää käytöstä erota ensin jos suhde on niin pahassa jamassa tai rakkaus kuollut, että katselee tosissaan muihin pöytiin.
Sinkkua useimmin vain sattuu jos alkaa suhteilevan kanssa millekään. Jos siis tahdotte jotain niin olkaa varmoja ja hoitakaa homma kotiin. Tehkää rakastetustanne rehdisti rakastettu. Jos ette, hän tuskin rakas teille onkaan. Se on niin vanha stoori. Se kun sinkku uskoo eropuheita ja suhteen väljähtymistarinoita, alkaa vehtaamaan ja pettyy pahoin kun kaksilla rattailla ajelu onkin vaivattomampaa ja sillä saa kaiken. Ei tarvitse pahoittaa kenenkään mieltä. Paitsi kyllä siinä sen sinkun sydän rikki menee. Mitäs uskoi. Been there done that.
Ei tietenkään mitään tavoiteltavaa. Varatullakin on sydän, eikä ole sen jalompaa sillä pelailla. Minun tilannettanihan sinä et tunne.
Totta kai varatuillakin on sydän. Jos kaivattusi on sinkku niin varmasti ymmärrät hyvin miksei hän välttämättä halua edistää asioita kanssasi ennen kuin olet vapaa? Sinustahan se riippuu tuollaisessa tapauksessa ihan täysin. Olisi aika väärin odottaa sinkun osalta mitään tapahtuvaksi ennen kuin hän voi olla varmempi sinusta, sen lisäksi ettei hän välttämättä pidä sitä moraalisesti ketään kohtaan oikeana tehdä mitään. Miksi mitään pitäisi tapahtua ennen eroa? Miksi tahtoisit pyytää kaivattuasi uhraamaan periaatteensa ja oman sydämensä ensin kun sinä olet se joka on varattu ja joka ei jää yksin nuolemaan haavojaan?
Sinkku on paljon haavoittuvammassa ja epävarmemmassa asemassa näissä tilanteissa, ymmärtäkää se. Kyllä mulle se varattuus kertoo jatkuvasti siitä kenet ja minkä elämän hän joka päivä tahtoo valita ennemmin kuin minut. Jos tahtoisi mahdollisuuden valita minut, olisi jo eronnut. En täten ole ollut riskinoton arvoinen, joten hänen tunteidensa syvyyttä sopii epäillä. Ei ole moraalisesti tehtäväni rakkauteni näyttääkseni suostua salasäätöihin. Näyttää riskinotolla ja moraalittomuudella rakastavani niin paljon, että suostun siihen. Se olisi pelkkää typeryyttä ja itsearvostuksen puutetta itseäni kohtaan, samoin kuin hänen arvostuksensa puutetta minua ja kumppaniaan kohtaan suostua sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin,
Mitä sä haluaisit? Kerro mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin,
Mitä sä haluaisit? Kerro mulle.
Kaiken mahdollisen tässä mahdottomassa tilanteessa.
Mitäs ite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Mihin 3:as amigo on hävinnyt :(?
ihan on tallella ja kaikki hyvin tilanne hieman muuttunut muuta en kerro
Ihanasti kirjoitat hänestä!
Sivusta