Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14981/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.

No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.

Ei pysty. Yks kerrallaan on mun periaate.

Mutta apua, miten upean tyypin tänään tapasin 😍

Alkuperäinen

Nyt et jää roikkumaan siihen mistä ei tullut mitään vaan keskityt tähän uuteen. Tuollaisia ei tuu usein vastaan.

Mutku. Ei se oo niin helppoo. Kuten sanoin, uskollista lajia. Voiko sydän jakaantua? Mutta kiitos neuvosta, arvostan 🥰

Vierailija
14982/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.

No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.

Alkuperäinen

Nyt et jää roikkumaan siihen mistä ei tullut mitään vaan keskityt tähän uuteen. Tuollaisia ei tuu usein vastaan.

Kannattaa kuitenkin ensin varmistaa taustat, ettei ihan hukkaan mene uusikin kaipaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14983/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden apaattisten silmien taakse kätkeytyy varsinainen rakastaja... 👁️👁️

Vierailija
14984/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypnotisoinko sut lanteillani?

Kyllä kiitos.

Vierailija
14985/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen

No sitten vaan entten tentten teelikamentten. Mikä uudessa kohteessa kolahti? Miten vertautuu vanhaan kaivattuun?

No kun tietäis? Ehkä se, että taisi kolahtaa hänelläkin? Molemmat meni vähän vinksalleen tilanteessa 🤩 vähän on samaa näköä, mutta sori kaivattuni. Oli vähän sun näköä mutta charmantimpi painos. Ja karvaisempi. Huh 😆

Vierailija
14986/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen

No sitten vaan entten tentten teelikamentten. Mikä uudessa kohteessa kolahti? Miten vertautuu vanhaan kaivattuun?

No kun tietäis? Ehkä se, että taisi kolahtaa hänelläkin? Molemmat meni vähän vinksalleen tilanteessa 🤩 vähän on samaa näköä, mutta sori kaivattuni. Oli vähän sun näköä mutta charmantimpi painos. Ja karvaisempi. Huh 😆

Mut joo. Näinhän tässä käy, että luu kädessä mulla loppupeleissä. Eh.

Vierailija
14987/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naapuri 🤗

Vierailija
14988/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelki aina boner kädessä. Kuvitteellinen, kun olen nainen.

Vierailija
14989/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen

Karvaisempi painos 😂. Tarkoitatko nykymuodin mukaista partaisuutta, vai pääsitkö paremminkin tutustumaan karvaisuusasteeseensa?

Vierailija
14990/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle keski-ikäinen kaunis ope pääkaupunkiseudulta. Ponnari tai nuttura. Kaunis pipo. Reppu ja pyörä♥️

Teinipojan päiväunelmat Part 365

Vierailija
14991/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua!

Todella paljon!

Epätoivoinen hullu.

Ei ne sanat, vaan ne teot😉

lykkyä pyttyyn sulle!

Vierailija
14992/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin väsynyt. Mitään valoa ei näy tunnelin päässä, vain yksinäinen vanhuus.

Haluaisin lohduttaa sua. Kaikkea hyvää sulle tuntematon ystävä, rukoilen puolestasi. Hyvää pääsiäistä!

🐥🐦🕊

Vierailija
14993/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupean ajattelemaan jotain uskonasioita kaipauksesta päästäkseni, niin en voi muuta kuin tulla siihen lopputulokseen, että Jumala ei halua minun kokevan aitoa ja kestävää parisuhderakkautta. Tapahtukoon sinun tahtosi, mitäpä tässä muuta.

Vierailija
14994/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naapuri 🤗

Uneen aika vaipuu...Hyvää yötä 😘!

Vierailija
14995/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle keski-ikäinen kaunis ope pääkaupunkiseudulta. Ponnari tai nuttura. Kaunis pipo. Reppu ja pyörä♥️

Teinipojan päiväunelmat Part 365

Eiköhän teinipojilla ole ihan muut mielessä kuin äitiensä ikäiset opettajat.

Sivusta

Vierailija
14996/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen

Karvaisempi painos 😂. Tarkoitatko nykymuodin mukaista partaisuutta, vai pääsitkö paremminkin tutustumaan karvaisuusasteeseensa?

Tarkoitin hieman tummemman partaista miestä.

Vierailija
14997/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit heltallisille!

Vierailija
14998/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ehtii ensin arabi vai eestiläinen?

Vierailija
14999/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan ensi viikolla tapahtuis?

Toivokaamme parasta.

15000/17476 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen

Mut joo. Näinhän tässä käy, että luu kädessä mulla loppupeleissä. Eh.

Amatööri ja perinnekulttuurin kieltäjä. Siis ei kukaan mitään luulla tee ja toisekseen perinteisesti luuta on näin pääsiäisenä kelpo peli. Parempi se kourassa kuin luu :) Loppupeleissä voi vaikka sillä luudalla pätkiä luut halutulta taholta :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Ketju on lukittu.