Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olen kyllä tainnu tehdä itsestäsi täysin tyhmän edessäsi mies. En voi vaan mitään kun en osaa olla normaali aikuinen nainen kun näen sinut. Pää sekoaa ja käytös sen mukainen. Pelkään että näet silmistäni mitä tunnen ja häpeän omia tunteitani sinua kohtaan. Siksi ennemmin kai olen niin välinpitämättömän oloinen vaikka sisin kuohuu.
Miks sä katoit mua silleen?
En tiedä <3
Vierailija kirjoitti:
En tiedä <3
Ai mää vai? Kato ku sää oot niin ihana. En kaimmää muuten sillai.
💚💚💚💚💚muru,helliä silityksiä..lempeitä katseita...läheisyyttä ja sinun kätesi omassani...nyt on hyvä olla ja nukahtaa..mmmm... oikein hyvä hetki sulkea silmät
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä <3Ai mää vai? Kato ku sää oot niin ihana. En kaimmää muuten sillai.
Sää sotket ny taas muitte ajatuksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä <3Ai mää vai? Kato ku sää oot niin ihana. En kaimmää muuten sillai.
Sää sotket ny taas muitte ajatuksii.
Määnyvvaaoontrollijokasotkeekaikkienajatuksii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua! Rakastan sinua!
Todella paljon!Epätoivoinen hullu.
Täällä toinen epätoivoinen, joka rakastaa hulluna. Laittaisitko saman wa?
Ai saman hänelle wa? No ei todellakaan! Vaikka hän tietää että rakastan, tuollaista epätoivosta pläjäystä en kehtaisi laittaa hänelle suoraan.
Jos kertoisin sulle nainen, kuinka paljon sua ihailen, arvostan ja rakastan, olisi se varmastikin ystävyytemme loppu. Ehkä kertominen helpottaisi pois lähtöäni. En voi jäädäkään. Niin kauan kuin olen toivottomasti kiinni sinussa, en pysty toteuttamaan unelmiani. 💔
Olen kävellyt pimeässä illassa, kastunut tihkusateessa, ihaillut koivun keltaisia lehtiä katuvalon loisteessa ja kuullut sun äänen puhelimessa.
Mä pidän susta. Olen aina pitänyt. Sä huomasit mut silloinkin, kun muut eivät vielä huomanneet.
Hypnotisoinko sut lanteillani?
Vierailija kirjoitti:
Hypnotisoinko sut lanteillani?
😂mielikuvasta
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän susta. Olen aina pitänyt. Sä huomasit mut silloinkin, kun muut eivät vielä huomanneet.
Tämän vuoksi pidän kaivatustani. Hän kuuntelee ja kuulee minua.
He totally gets me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi pidän kaivatustani. Hän kuuntelee ja kuulee minua.
He totally gets me.
Se on kyllä hyvä tunne, kun kokee tulleensa nähdyksi ja kuulluksi. sivu
Sinulle keski-ikäinen kaunis ope pääkaupunkiseudulta. Ponnari tai nuttura. Kaunis pipo. Reppu ja pyörä♥️
Miks en saa sua mielestäni?
En tiedä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta 🐯.
Kovasti!
🧡Minäkin sinusta 🦁
Paljon!
❤Mulle toi kyllä sopis. Mun nouseva merkki on leijona. Se rimmais myös nimeen.
Terveisiä. Olen painanut liikaa duunia. Onneksi saan nyt levätä pidemmän ajan. Toivottavasti en mieti liikaa ihmistä, joka ei kuulu välittömään lähipiirini. Miettiminen on perseestä.
Jokohan ensi viikolla tapahtuis?
Mitä sitten? Pääasia, että on onnellinen omista valinnoistaan. Sama se mitä muut siitä kelailee.