Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt neljä päivää ilman sinua, P.
Kaipaan sinua jo nyt 🧑🏫💛.Petra vai P-mies?
Petra 💛
Oletko itse vaalea vai ristiverinen?
Vai tumma?Miksi nämä vaihtoehdot?
Koska joku vaalea huuteli kollegaa täällä pari kuukautta sitten ja tuo ope on ruskeahiuksinen mulla. Siksi.
Sitten joku muu. Joku toinen Petra.
Ok. Kiitos.
Eli et ole vaalea?
En kerro hiusten väriä.
Ehkä puhumme eri henkilöstä.
Puhun Petrasta jonka tuntomerkit y.m. löytyy ketjusta.
Ok: Ope, brune...Joo, mutta mulle tuo olisi ollut se tärkeä tuntomerkki, että oletko vaalea. Koska silloin olen turhaan kaipaillut vaaleaa kollegaa. Ei voi minkään.
Voitko kertoa housujen, kaulaliinan ja pipon värit (tänään)?
Ei sen väliä, koska en ole Petra, vaan kaipuuni kohdistuu itseäni vaaleampaan mieskollegaan. 🫂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.
No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.
Ei pysty. Yks kerrallaan on mun periaate.
Mutta apua, miten upean tyypin tänään tapasin 😍
Alkuperäinen
No sitten vaan entten tentten teelikamentten. Mikä uudessa kohteessa kolahti? Miten vertautuu vanhaan kaivattuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.
No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.
Luu jää käteen lähes kaikissa tapauksissa muutenkin :D mutta joo, itsellä kävi syksyllä tasan samalla lailla aloittajan kanssa ja tosiaan nykyään kaipaan kahta.
Ps. Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäistä hänelle, jolle en sitä toivottanut, vaikka kävi mielessäni. Toivon, ettet katoa.
Enhän minä mihinkään katoa, kuinka voisinkaan. Eiköhän me vielä nähdä. Hyvää pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin häneen ennen maskiaikaa, ensisilmäyksellä. Nyt maskien poistuttua, hän on mielestäni komeampi kuin muistinkaan.
Maski suositus on kylläkin edelleen voimassa. Vain vastuuttomimmat hilluvat ihmisten keskellä ilman maskeja.
Olen helsinkiläisessä julkisessa kulkuvälineessä atm, äkkiseltään laskettuna 14 hlöä tässä näkyvillä eikä yhdelläkään maskia.
Ei niitä enää kukaan pidä, paitsi nyt tuli joku afrikkalaistaustainen vanhempi nainen maski naamalla sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta 🐯.
Kovasti!
🧡
Minäkin sinusta 🦁
Paljon!
❤
Vierailija kirjoitti:
Tuli sitten masentava pääsiäinen vaikka vähän toivoin muuta. No ei auta kuin rämpiä eteenpäin. Voisikohan joskus ihastua ihmiseen keneltä saisi myös vastakaikua.
Jeesus on voittanut kuolon vallan. Sen ajatuksen kanssa pääsiäinenkin voi tuntua hyvältä riippumatta parisuhdeasioista!
Saturday. Sama paikka mies. 🍻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta 🐯.
Kovasti!
🧡Minäkin sinusta 🦁
Paljon!
❤
Jellonan etunimi?
Vierailija kirjoitti:
Sä pärähdit yhtäkkiä mun facen ehdotuksiin. Mielenkiintoista. Varsinkin kun yhtäkkiä viilenit.
Tänään huomasit mut ruokalassa. Jäit kii. Saat mun sydämen tykyttää vieläkin.
T
Ei siinä.oöe mitään erikoista.
Facen algoritmi ehdottaa ihmisiä muun muassa siten, että se ehdottaa ihmisiä ihmisille jotka ovat juuri nyt tai joskus olleet samassa tilassa. Perustuu siihen että facen algoritmi saa esm. tiedon sijaintitiedoista. Algoritmi ottaa huomioon myös henkilön itse ilmoittamat tykätyt mielenkiinnon kohteet. Algoritmi päättelee monien asioiden summasta umpimähkään enemmän ja vähemmän. Näkyminen sinulle ei siis automaattisesti tarkoita että joku katsoisi ja seuraisi profiiliasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta 🐯.
Kovasti!
🧡Minäkin sinusta 🦁
Paljon!
❤
Kukas?/kenelle?
Oon jossain keväisessä kaipausmudassa. Ikään kuin tavan takaa kaipaan, kuin olisi jäänyt joku tehtävä suorittamatta. Loppuis jo, haluan mun elämän.
Rakastan sua niin paljon mies.
Hyvää yötä söpölle yh-äidille 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta 🐯.
Kovasti!
🧡Minäkin sinusta 🦁
Paljon!
❤
Epäilen, ettei osu?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin häneen ennen maskiaikaa, ensisilmäyksellä. Nyt maskien poistuttua, hän on mielestäni komeampi kuin muistinkaan.
Maski suositus on kylläkin edelleen voimassa. Vain vastuuttomimmat hilluvat ihmisten keskellä ilman maskeja.
Olen helsinkiläisessä julkisessa kulkuvälineessä atm, äkkiseltään laskettuna 14 hlöä tässä näkyvillä eikä yhdelläkään maskia.
Ei niitä enää kukaan pidä, paitsi nyt tuli joku afrikkalaistaustainen vanhempi nainen maski naamalla sisään.
Stadilaisena niin julkisessa kulkuvälineessä päivittäin matkustelevana, kaupassa käyvänä kuin koulussakin opiskelevana. Äkkiseltään laskettuna on tullut havaittia useita kenellä edelleeb maskit. Niin nuorilla kuin vähemmän nuorilla. Helsingissä on edelleen suositus maskinkäytölle tiloissa joissa muita ihmisiä. THl:n suositus on vain THL:n höpö höpö suositus.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko mies olevasi aina yhdessä kumppanisi kanssa?
Uskon.
Vierailija kirjoitti:
Saturday. Sama paikka mies. 🍻
Kiitos kutsusta, tulen mielelläni.
11092018090914