Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän vähemmästäkin ignooraamisesta. En koskaan ole ajatellut, että koskaan mitään tekisin sinun suhteesi. Jos sinua on ruvennut ahdistamaan ,että olet jotenkin huomannut kiinnostukseni ja sen takia yrität käytökselläsi näyttää, että älä vain kuvittele mitään, niin olen kyllä ollut tietoinen aika pitkään että et ole koskaan ollut kiinnostunut. Uskothan, etten halua ainakaan tuottaa sinulle mitenkään kiusallista oloa. Vaikutat kivan oloiselta mieheltä ja toivon sinulle vain kaikkea hyvää.
Ja tuskin tätä täältä koskaan tulet lukemaan.
Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.
Olen nykyisin niin kiireinen etten ehdi pyörimään täällä kuin satunnaisesti ja se on ihanaa. En tiedä oletko huomannut sitä. Pus kuitenkin pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle, jolla on sininen takki:
Milloin jutellaan? Kunnolla ja pitkään?
Varmaan aika monella on sininen takki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuneimuakukkaankoskaatiiraaeiruokalaseikämuual?
Käyksääjosainruokalassjoskus?
Kylmäätöiskäynruokalasjuu.
Ja misäs sää töis olet?
Semmoses aika isos rakennukses jossain päin Varsinais-Suomee.
Jaa. Onks siel hoiturei ja lekurei vai oks siäl jottai muit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt neljä päivää ilman sinua, P.
Kaipaan sinua jo nyt 🧑🏫💛.Petra vai P-mies?
Petra 💛
Oletko itse vaalea vai ristiverinen?
Vai tumma?Miksi nämä vaihtoehdot?
Koska joku vaalea huuteli kollegaa täällä pari kuukautta sitten ja tuo ope on ruskeahiuksinen mulla. Siksi.
Sitten joku muu. Joku toinen Petra.
Ok. Kiitos.
Eli et ole vaalea?
En kerro hiusten väriä.
Ehkä puhumme eri henkilöstä.
Puhun Petrasta jonka tuntomerkit y.m. löytyy ketjusta.
Ok: Ope, brune...
Joo, mutta mulle tuo olisi ollut se tärkeä tuntomerkki, että oletko vaalea. Koska silloin olen turhaan kaipaillut vaaleaa kollegaa. Ei voi minkään.
Vierailija kirjoitti:
Milloin jutellaan? Kunnolla ja pitkään?
En ole kuitenkaan mies. Lyhyet hiukset ja poikamainen hieman androgyyninen habitus ei tee mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin jutellaan? Kunnolla ja pitkään?Varmaan aika monella on sininen takki.
Jep. Mutta jos tunnusmerkki osuu, voi miettiä vaikka tätä päivää. t. Se, jolla myös sininen talvitakki, tänään roosaa ja violettia ulkovaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän vähemmästäkin ignooraamisesta. En koskaan ole ajatellut, että koskaan mitään tekisin sinun suhteesi. Jos sinua on ruvennut ahdistamaan ,että olet jotenkin huomannut kiinnostukseni ja sen takia yrität käytökselläsi näyttää, että älä vain kuvittele mitään, niin olen kyllä ollut tietoinen aika pitkään että et ole koskaan ollut kiinnostunut. Uskothan, etten halua ainakaan tuottaa sinulle mitenkään kiusallista oloa. Vaikutat kivan oloiselta mieheltä ja toivon sinulle vain kaikkea hyvää.
Ja tuskin tätä täältä koskaan tulet lukemaan.
Ihanaa realismintajua 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt neljä päivää ilman sinua, P.
Kaipaan sinua jo nyt 🧑🏫💛.Petra vai P-mies?
Petra 💛
Oletko itse vaalea vai ristiverinen?
Vai tumma?Miksi nämä vaihtoehdot?
Koska joku vaalea huuteli kollegaa täällä pari kuukautta sitten ja tuo ope on ruskeahiuksinen mulla. Siksi.
Sitten joku muu. Joku toinen Petra.
Ok. Kiitos.
Eli et ole vaalea?
En kerro hiusten väriä.
Ehkä puhumme eri henkilöstä.
Puhun Petrasta jonka tuntomerkit y.m. löytyy ketjusta.
Ok: Ope, brune...Joo, mutta mulle tuo olisi ollut se tärkeä tuntomerkki, että oletko vaalea. Koska silloin olen turhaan kaipaillut vaaleaa kollegaa. Ei voi minkään.
Voitko kertoa housujen, kaulaliinan ja pipon värit (tänään)?
Vierailija kirjoitti:
Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.
No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuneimuakukkaankoskaatiiraaeiruokalaseikämuual?
Käyksääjosainruokalassjoskus?
Kylmäätöiskäynruokalasjuu.
Ja misäs sää töis olet?
Semmoses aika isos rakennukses jossain päin Varsinais-Suomee.
Jaa. Onks siel hoiturei ja lekurei vai oks siäl jottai muit?
Ota noist kaikist sit selvä et mitä ne o. Erilaissi amattilaissi, miähi ja naissii.
Tuli sitten masentava pääsiäinen vaikka vähän toivoin muuta. No ei auta kuin rämpiä eteenpäin. Voisikohan joskus ihastua ihmiseen keneltä saisi myös vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.
Ei pysty. Yks kerrallaan on mun periaate.
Mutta apua, miten upean tyypin tänään tapasin 😍
Alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua haaveilla, haluan jonkun jolla on iho.
Ymmärrän. Itse olen sellainen, että mieluummin haaveilen, jos ei ole saatavilla sellaista jonka iho saisi liekkeihin.
Tosin näissäkin on kaksi tasoa; haluan iholle tai haluan kaiken - molemmat harvinaisia tapauksia, mutta jälkimmäinen vielä harvinaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin häneen ennen maskiaikaa, ensisilmäyksellä. Nyt maskien poistuttua, hän on mielestäni komeampi kuin muistinkaan.
Maski suositus on kylläkin edelleen voimassa. Vain vastuuttomimmat hilluvat ihmisten keskellä ilman maskeja.