Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt neljä päivää ilman sinua, P.
Kaipaan sinua jo nyt 🧑🏫💛.Petra vai P-mies?
Petra 💛
Oletko itse vaalea vai ristiverinen?
Vai tumma?Miksi nämä vaihtoehdot?
Koska joku vaalea huuteli kollegaa täällä pari kuukautta sitten ja tuo ope on ruskeahiuksinen mulla. Siksi.
Sitten joku muu. Joku toinen Petra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra 💛
Koska joku vaalea huuteli kollegaa täällä pari kuukautta sitten ja tuo ope on ruskeahiuksinen mulla. Siksi.
Ok. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra 💛
Ok. Kiitos.
Eli et ole vaalea?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäistä hänelle, jolle en sitä toivottanut, vaikka kävi mielessäni. Toivon, ettet katoa.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Pahaa karmaa pahoille ihmiselle tästä lähtien!
Jos toivot pahaa toiselle, se saattaa osua silloin myös omaan nilkkaasi. Älä jää pahan valtaan, muutoin se on voimallaan voittanut hyvän. Jätä pahat ajatukset/teot ennemmin huomiotta, jatka matkaasi ja laita hyvä kiertämään🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla nurkkaan ahdettu olo. 😣
En pysy enää mukana matkassa. Joko halki poikki pinoon tai tulos tai ulos. Olen kipsissä. Ahdistaa. Taas kävi näin.Ei mua edes tunneta yhtään ja päätöksiä on jo tehty ennalta. Närkästyksen aistii. Oon ihan lukossa ja kauhuissani. Aika loppuu kesken. En pysy mukana.
Pitäisi yrittää rauhoittua, mutta en oikein pysty. Helpotti vähän avautua tänne.
Oon vähän niin kuin menetetty tapaus. Olen jäänyt kiinni lähtötelineeseen ja tipahtanut telineestä alaspäin miinuksen puolelle, kun normaalit ihmiset lähtevät ns. pesästä lentoon.
Tieto lisää tuskaa. Oon vähän kuin vanhus ja mietin samoja asioita, kun vanhukset miettii. Ehkä se on vähän niin kuin esimerkiksi saa sydänkohtauksen, niin ei voi koskaan enää luottaa, että sydän toimisi. Sama aivojen kanssa. Elämän kepeys ja huolettomuus vaihtuu pelkoon ja ahdistukseen, ja menettää kaikkein tärkeimmän eli itsetunnon ja itseluottamuksen tulevaan. Muuttuu epäluuloiseksi. Pelkää kuin muistinsa menettänyt vanhus. Menneet asiat ja rutiinit luovat turvaa.
Oon tavallaan sideharsolla kasassa pysyvä muumio, kyllä siitä vielä ehjä tulee 😔. Tunnelin päässä on valoa vain siksi, että juna kulkee tunnelin läpi. Todellisuudessa tuntuu, että mun vaihtoehdot on huonoista vähemmän huono.
Esim. tuntuu, että alavireisyyttä olisi helpompi sietää kuin ylivireyttä (ei saa yhtään levättyä, ahdistus ja pelko x 1000).
Varmaan jotkut muutkin ovat kokeneet. Tällainen sekasikiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mies mitäs tiirailit mua lounaalla? Eikä silti hymyn hymyä?
No vaikea se on hymyillä kun on naimisissa, ja pitää sen takia tyytyä vain katselemaan etäältä tuollaisia kaunottaria :-P
Miksi otit vaimon, jonka ulkonäkö ei viehätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuneimuakukkaankoskaatiiraaeiruokalaseikämuual?
Käyksääjosainruokalassjoskus?
Kylmäätöiskäynruokalasjuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysy enää mukana matkassa. Joko halki poikki pinoon tai tulos tai ulos. Olen kipsissä. Ahdistaa. Taas kävi näin.Ei mua edes tunneta yhtään ja päätöksiä on jo tehty ennalta. Närkästyksen aistii. Oon ihan lukossa ja kauhuissani. Aika loppuu kesken. En pysy mukana.
Pitäisi yrittää rauhoittua, mutta en oikein pysty. Helpotti vähän avautua tänne.
Oon vähän niin kuin menetetty tapaus. Olen jäänyt kiinni lähtötelineeseen ja tipahtanut telineestä alaspäin miinuksen puolelle, kun normaalit ihmiset lähtevät ns. pesästä lentoon.
Tieto lisää tuskaa. Oon vähän kuin vanhus ja mietin samoja asioita, kun vanhukset miettii. Ehkä se on vähän niin kuin esimerkiksi saa sydänkohtauksen, niin ei voi koskaan enää luottaa, että sydän toimisi. Sama aivojen kanssa. Elämän kepeys ja huolettomuus vaihtuu pelkoon ja ahdistukseen, ja menettää kaikkein tärkeimmän eli itsetunnon ja itseluottamuksen tulevaan. Muuttuu epäluuloiseksi. Pelkää kuin muistinsa menettänyt vanhus. Menneet asiat ja rutiinit luovat turvaa.Oon tavallaan sideharsolla kasassa pysyvä muumio, kyllä siitä vielä ehjä tulee 😔. Tunnelin päässä on valoa vain siksi, että juna kulkee tunnelin läpi. Todellisuudessa tuntuu, että mun vaihtoehdot on huonoista vähemmän huono.
Esim. tuntuu, että alavireisyyttä olisi helpompi sietää kuin ylivireyttä (ei saa yhtään levättyä, ahdistus ja pelko x 1000).
Varmaan jotkut muutkin ovat kokeneet. Tällainen sekasikiö.
🤯
Miehelle, jolla on sininen takki:
Milloin jutellaan? Kunnolla ja pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja misäs sää töis olet?
Uskotko mies olevasi aina yhdessä kumppanisi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäistä hänelle, jolle en sitä toivottanut, vaikka kävi mielessäni. Toivon, ettet katoa.
Miksi hän katoaisi? Ja minne?
Minua jäi harmittaan, josko jälleen vahingossa asetin sanani väärin. Sanon usein asioita siten, että ne ymmärretään päinvastoin. Se jäi harmittaan vielä ja halusin tänne avautua, ennen kuin lähden pitkälle lomalle. Voi(kaa) hyvin! Rakkaudellista pääsiäistä! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa. Oon vähän kuin vanhus ja mietin samoja asioita, kun vanhukset miettii. Ehkä se on vähän niin kuin esimerkiksi saa sydänkohtauksen, niin ei voi koskaan enää luottaa, että sydän toimisi. Sama aivojen kanssa. Elämän kepeys ja huolettomuus vaihtuu pelkoon ja ahdistukseen, ja menettää kaikkein tärkeimmän eli itsetunnon ja itseluottamuksen tulevaan. Muuttuu epäluuloiseksi. Pelkää kuin muistinsa menettänyt vanhus. Menneet asiat ja rutiinit luovat turvaa.Oon tavallaan sideharsolla kasassa pysyvä muumio, kyllä siitä vielä ehjä tulee 😔. Tunnelin päässä on valoa vain siksi, että juna kulkee tunnelin läpi. Todellisuudessa tuntuu, että mun vaihtoehdot on huonoista vähemmän huono.
Varmaan jotkut muutkin ovat kokeneet. Tällainen sekasikiö.🤯
Tuhlaan aikaa ja resursseja, jos eläisin luonnossa olisin paleltunut kuoliaaksi, kun minut olisi jätetty laumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja misäs sää töis olet?
Semmoses aika isos rakennukses jossain päin Varsinais-Suomee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra 💛
Ok. Kiitos.
Eli et ole vaalea?
En kerro hiusten väriä.
Ehkä puhumme eri henkilöstä.
Puhun Petrasta jonka tuntomerkit y.m. löytyy ketjusta.
Ok: Ope, brune...