Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hali eräälle 30 kilometrin päähän ❤️
🥰🤗😗🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.
Täällä ihan samoissa fiiliksissä täälläkin. Peilistä katsoo rupsahtanut nainen. Tyhmänä sitä kuvitteli, että hän piti minua viehättävän oloisena. No saihan jonkin aikaa leijua kuvitelmissa. En itsekään tiedä haluanko enää nähdä häntä. Itsetunto vain laskee entisestään.
Mihin se näkemisestä laskisi enää.
No kyllä se toisen näkeminen muistuttaa siitä että enpä minä häntä voisi saada.
Onko itsetuntosi naisena/miehenä hyvä vai huono? Ylänuoli hyvä, alanuoli huono.
💚💚💚💚💚muru,on aina yhtä ihana nähdä sinua.Tästä onkin helppo hypätä sun peiton alle,hellästi puristaa kädestä ja laittaa silmät kiinni.No niin uni,olen valmiina.. saa tulla, nyt on hyvä ja väsyttääkin jo
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Naapuri, jutellaanko viikonloppuna.🍷🍷
Aito rakkaus ei katso ikää tai sitä,että onko nyt rupsahtanut. Toki jos on päästänyt itsensä ihan rappiolle on se jo aivan eri asia. Rakastettua ei välttämättä pitäisi ensitöikseen ruveta pelastamaan.
Ihminen voi sitä paitsi kyllä ryhdistäytyä uudestaan, stressi rupsahduttaa. Elämässä on kuitenkin haasteita, ei aina pysty olemaan vain jotenkin niin perkeleen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.
Täällä ihan samoissa fiiliksissä täälläkin. Peilistä katsoo rupsahtanut nainen. Tyhmänä sitä kuvitteli, että hän piti minua viehättävän oloisena. No saihan jonkin aikaa leijua kuvitelmissa. En itsekään tiedä haluanko enää nähdä häntä. Itsetunto vain laskee entisestään.
Mihin se näkemisestä laskisi enää.
Silloin siitä tulee totta, koska huomaa, että olikin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri, jutellaanko viikonloppuna.🍷🍷
Kuva kiitos! Että tietää kieltäytyä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee. Yleensä en ajattele sitä, mutta tänään kurja ja ruma olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Olisitpa täällä kainalossani. Paitsi että minulla on kurkku kipeä, enkä halua tartuttaa sinua. 😷
Saisinpa olla. Paranemista!
Kiitos! Ehkä tämä johtuu vain katupölystä.
Fyssanopelle terkkuja oot ihan söpö!
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus ei katso ikää tai sitä,että onko nyt rupsahtanut. Toki jos on päästänyt itsensä ihan rappiolle on se jo aivan eri asia. Rakastettua ei välttämättä pitäisi ensitöikseen ruveta pelastamaan.
Ihminen voi sitä paitsi kyllä ryhdistäytyä uudestaan, stressi rupsahduttaa. Elämässä on kuitenkin haasteita, ei aina pysty olemaan vain jotenkin niin perkeleen ihana.
Jep, Zelenskyn naamasta huomaa tuon hyvin, miten stressi ja unettomuus muuttaa ulkonäköä hetkellisesti
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 🐯.
😘
Iltaa 🐱
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä voit ajatella olevasi kuin ilmaa?
Annat niin hyvin vähän itsestäsi enää. Jotain on muuttunut ja ainoa selitys on, että yrität pitää etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kärsinyt itsetunto-ongelmista teini-ikäisestä asti. Tunnen olevani ruma ja kaikin puolin huono ja kelpaamaton niin ulkonäöltäni kuin ihmisenäkin. Siksi olen tällä palstalla, kun minulla ei ole mahdollisuuksia ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen töitä myös kesällä, ei ole opettajien pitkiä kesälomia. - Sivusta vastasin.
Kesälläkään en luultavasti tee pahemmin töitä, vielä sivummalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä voit ajatella olevasi kuin ilmaa?
Annat niin hyvin vähän itsestäsi enää. Jotain on muuttunut ja ainoa selitys on, että yrität pitää etäisyyttä.
Entä itse?
😛