Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hali miehelle, jonka vehkeet ovat typistyneet sadan vuoden päivittäisen työmatkapyöräilyn takia.
Muru🥰
Kiitokset tarkoista ja yksityiskohtaisista tuntomerkeistä jolla 100% varmuudella viesti minulle yksilöityy😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Onko sinulla paljon seksiä suhteessasi mies? Minulla ei ole enää. On tuntunut vaikealta harrastaa seksiä, kun ei enää ole rakastunut kumppaniin. Halut eivät ole lähteneet valitettavasti.
Hyvää yötä. Olisitpa täällä kainalossani. Paitsi että minulla on kurkku kipeä, enkä halua tartuttaa sinua. 😷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.
Jos olet Hän, eräs Mies niin päräytäppä tänne niin osoitan ettet ole mitään ilmaa.
Varaudu halipaineihin.
Ilmoita jos heti käy tämä.
Vierailija kirjoitti:
Nännini ovat jo kovina, ajoasennoissaan.
Mene seksipalstalle. Eivät miehetkään kerro täällä tuollaisia.
#metoo koskee myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.
Jos olet Hän, eräs Mies niin päräytäppä tänne niin osoitan ettet ole mitään ilmaa.
Varaudu halipaineihin.Ilmoita jos heti käy tämä.
Samantien tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan samoissa fiiliksissä täälläkin. Peilistä katsoo rupsahtanut nainen. Tyhmänä sitä kuvitteli, että hän piti minua viehättävän oloisena. No saihan jonkin aikaa leijua kuvitelmissa. En itsekään tiedä haluanko enää nähdä häntä. Itsetunto vain laskee entisestään.
Mihin se näkemisestä laskisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ketjuun. Tänään taitaa olla aika päästää irti ketjusta näin vuosipäivän kynnyksellä ja keskittyä kesän odotukseen 🙂 Olen kirjoittanut enää yhden tai pari päivässä ja oikeastaan voin nyt luopua siitäkin vähästä. Siirryn kaipaamaan saavutettavaa tuonne oikean elämän puolelle.
Mukavaa kevättä kaipaajille 🤗
Kiitos, hyvää kevättä ja pääsiäistä itsellesikin.
Vierailija kirjoitti:
Halit imettäjille, niin naisille kuin miehillekin.
No, kiitos! Tähän on helppo identifioitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Oikealta vasemmalle päin kaikkia noita.
Juuri näin. Itsekin haluaisin ihan vain yhteisen elämän hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu halipaineihin.Ilmoita jos heti käy tämä.
No juuri ilmoitin.
Käy tämä.
Eräälle Miehelle samaan kyläkaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Olisitpa täällä kainalossani. Paitsi että minulla on kurkku kipeä, enkä halua tartuttaa sinua. 😷
Saisinpa olla. Paranemista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu halipaineihin.
En ole mies 😅
Vierailija kirjoitti:
110120180909
0909? Niinku mitä, kellonaika?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ollaanko koko kesä yhdessä?
Tämä sopisi.
Merenkulkuhallituksesta ja väylävirastosta,päivää.