Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14321/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähtiin, paitsi samapa tuo nähtiinkö vai ei.

Vierailija
14322/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suuret toiveet

eivät toteutua voineet.

En tiedä ketä kiittää,

kun tämä hyvin silti riittää..."

(Maustetytöt)

- sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14323/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se kokkailija on tänään touhunnut. Ollaanko sitä säädetty luutaa tulevaa lentomatkaa varten?

Uunissa on puolikas isosta esitäytetystä maalaispatongista, päällä.pestoa, ultrakevyttä metukkaa, suolakurkkuja ja mozzarellaraastetta.

Mustikoita syönyt aiemmin luonnonjugun kanssa sekä yhden banskun

Juu ja aikaisin aamulla tee puikularuisleivän kera, päällä mustaleimaa ja kirsikkatomaatteja.

Olet varmaan syönyt lapsuudessa Cherry - täytesuklaakonvehteja, joissa oli kirsikka sisässä.

Maistoin kirsikkaginiä ja sen väljähttynyt maku toi nuo kirsikkasuklaat kielelle.

Vieläkö Alkossa myydään kirsikkaviiniä, jonka pullosta saa barbileikkeihin pikarin?

Lapsena sain vain näkkileipää, huonoista oloista kun olen lähtöisin. En nyt kuitenkaan ole katkera asian suhteen, mutta olisihan tuo aloitus voinut olla hieman helpompikin. Onneksi joillakin on aloitus ollut helpompi, sekä makean täytteinen ja sinulle jos kenelle olisin sen toivonut.

🥰

My love..

Voi kuule, työläisperheestä olen itsekkin. Suklaaherkkuja saatiin vain muutaman kerran vuodessa, jouluna ja pääsiäisenä sekä synttäreillä. Jäätelö oli se tavanomainen mitä oli tarjolla. Ja äiti leipoi paljon kaikkea. Ruokaa oli kyllä riittävästi, vaikka se ei nirsoa suuta aina miellyttänytkään. Näkkäri on mun lempiherkkuja.

Voi jos tuo olisikin tullut suoraan sydämestä. Taitaa kuitenkin olla, että omatunto alkoi vain kolkuttaa ja päätit tekeytyä työläisperheen lapseksi, vaikka herrasperheestä oletkin lähtöisin, jossa suklaati on ollut jokapäiväistä herkkua, aina näihin päiviin saakka.

No en kyllä. Mun perhe oli melko maalaisperhe ja melko kouluttamattomiakin. Suklaata ei tod ollut kuin nuo kerrat vuodessa. Sitä olen syönyt sitten aikuisena lapsuudenkin edestä:)

Arvaan sen ja siksi pitäisinkin fazerin sinisen kätköä jemmassa, huonoja aikoja ajatellen.

Minä kyllä löytäisin sinunkin piilot:)

Parasta pitää tummaa 70%suklaata, sitä ei tee mieli syödä paljoa kerralla, mutta suklaanhimo talttuu.

Vierailija
14324/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali Petralle🤗. Hiukset nutturaan huomenna, niin tiedän että olet lukenut.

Vierailija
14325/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suuret toiveet

eivät toteutua voineet.

En tiedä ketä kiittää,

kun tämä hyvin silti riittää..."

(Maustetytöt)

- sivusta

En halua pois sittenkään

Mieluimmin rinnalles tänne jään.

Vierailija
14326/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähen menee mikamika-landista koska et tykkääkään musta. Adios.

Mikoilla on iso. Joten joudatki mennä.

Vierailija
14327/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐯!

Sun hiukset näytti tänään ihan eri väriseltä 😯! Vaihtaako nekin väriä niinkuin sun silmät?

🙃😉🧡

Vierailija
14328/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nähtiin, paitsi samapa tuo nähtiinkö vai ei.

Sulle vai hälle sama?

Vierailija
14329/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä 😔

Vierailija
14330/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä 😔

🤗kanssakaipaajalle.

Vierailija
14331/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hate my sexless life 😒😒

Vierailija
14332/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin väsynyt. Mitään valoa ei näy tunnelin päässä, vain yksinäinen vanhuus.

Miten se niin? Eikö muka mitään ole?

Lapsenlapset? Ystävät? Harrastukset?

Jos ei ole läheisiä tai ystäviä, niin harrastuksiin voi ainakin paneutua ja lähteä vaikka seuramatkoille.

Mistä helvetistä saan lapsenlapsia kun ei lapsiakaan ole? Yleensä niihin tarvitsee miehen.

Vierailija
14333/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

Sex is overrated. Tavoittele mieluummin pysyvää ihmissuhdetta.

Vierailija
14334/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se kokkailija on tänään touhunnut. Ollaanko sitä säädetty luutaa tulevaa lentomatkaa varten?

Uunissa on puolikas isosta esitäytetystä maalaispatongista, päällä.pestoa, ultrakevyttä metukkaa, suolakurkkuja ja mozzarellaraastetta.

Mustikoita syönyt aiemmin luonnonjugun kanssa sekä yhden banskun

Juu ja aikaisin aamulla tee puikularuisleivän kera, päällä mustaleimaa ja kirsikkatomaatteja.

Olet varmaan syönyt lapsuudessa Cherry - täytesuklaakonvehteja, joissa oli kirsikka sisässä.

Maistoin kirsikkaginiä ja sen väljähttynyt maku toi nuo kirsikkasuklaat kielelle.

Vieläkö Alkossa myydään kirsikkaviiniä, jonka pullosta saa barbileikkeihin pikarin?

Lapsena sain vain näkkileipää, huonoista oloista kun olen lähtöisin. En nyt kuitenkaan ole katkera asian suhteen, mutta olisihan tuo aloitus voinut olla hieman helpompikin. Onneksi joillakin on aloitus ollut helpompi, sekä makean täytteinen ja sinulle jos kenelle olisin sen toivonut.

🥰

My love..

Voi kuule, työläisperheestä olen itsekkin. Suklaaherkkuja saatiin vain muutaman kerran vuodessa, jouluna ja pääsiäisenä sekä synttäreillä. Jäätelö oli se tavanomainen mitä oli tarjolla. Ja äiti leipoi paljon kaikkea. Ruokaa oli kyllä riittävästi, vaikka se ei nirsoa suuta aina miellyttänytkään. Näkkäri on mun lempiherkkuja.

Voi jos tuo olisikin tullut suoraan sydämestä. Taitaa kuitenkin olla, että omatunto alkoi vain kolkuttaa ja päätit tekeytyä työläisperheen lapseksi, vaikka herrasperheestä oletkin lähtöisin, jossa suklaati on ollut jokapäiväistä herkkua, aina näihin päiviin saakka.

No en kyllä. Mun perhe oli melko maalaisperhe ja melko kouluttamattomiakin. Suklaata ei tod ollut kuin nuo kerrat vuodessa. Sitä olen syönyt sitten aikuisena lapsuudenkin edestä:)

Arvaan sen ja siksi pitäisinkin fazerin sinisen kätköä jemmassa, huonoja aikoja ajatellen.

Minä kyllä löytäisin sinunkin piilot:)

Parasta pitää tummaa 70%suklaata, sitä ei tee mieli syödä paljoa kerralla, mutta suklaanhimo talttuu.

Olen kierompi kuin osaat kuvitellakaan. Kätköt pidetään vain siveää varten ja kuunkiertoa silmällä pitäen.

Vierailija
14335/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle

Vierailija
14336/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

Et ole ainoa laatuasi. Lohenpunainen se on täälläkin mielessä.

Osanotot.

Vierailija
14337/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

Sex is overrated. Tavoittele mieluummin pysyvää ihmissuhdetta.

Mutta pysyvässä ihmissuhteessa ilman hellyyttä...🥶

-eri

Vierailija
14338/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle

Vihdoin!

Vierailija
14339/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua ihan koko ajan. Oon kirjoittanut tänään viisi viestiä mutta pyyhkinyt kaikki pois ennen lähetystä. Laita sinä viesti minulle, minä en uskalla.

Laita ihmeessä hänelle. Voit yllättyä positiivisesti. Kenelle haluaisit laittaa?

Vierailija
14340/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murulleni.

Olet niin

Ihana!

😳

Ketju on lukittu.