Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteesi väljähtänyt niin että jos joku nuori vetävä nainen alkaisi jallittaa miestäsi, se olisi todennäköisesti menoa?

Vierailija
16.08.2025 |

Niin

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan monella tuo on tilanne

Vierailija
2/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Mutta en kyllä usko että kukaan nuori nainen alkaa 6kymppistä miestä piirittämään. Ei taida olla tarpeeksi varakas ja ihan tylsä tavis. Hyvä kun mulle kelpaa 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkana saa olla

Vierailija
4/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen aloitus taas. Kaikki suhteet tietyllä tavalla väljähtävät ajan kanssa. Ihan aivokemiallisestikin alun kovaa intohimoa on vaan noin 2-3 vuotta. Siihen päälle sitten srjen paineet, kodinhoito ja kaikki kiireet, lapsetkin. Mutta fiksut, mieleltäön aikuiset ihmiset ymmärtävät tämän ja avioliitto voi jatkua läpi elämän kuten monille on käynyt. Jos toinen tai molemmat on mieleltään 3-vuotiaita narsisteja, jotka miettii vaan omaa tyydytystään, niin loppu tulee äkkiä. 

Vierailija
5/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteet väljähtyy jossain vaiheessa. Kaikki miehet ei taas ole nuorten naisten vietävissä. 

Vierailija
6/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen voi olla vaativa ja vaatia omia lapsia. Sitten ei tiedä minkänäköinen tämä nuori vetävä nainen on myöhemmin.. Hmmm, pitääpä miettiä kaksi kertaa..

Vierailija
7/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on autistinen eikä varmaan edes tajuaisi, jos nainen yrittäisi iskeä. Piiritin miestäni monta kuukautta ja piti ihan rautalangasta vääntää, että olen kiinnostunut :D

Vierailija
8/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku veisikkin , niin olisi helpompi erota 🤭🤭

Vierailija
9/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa edes tajuaisi, jos joku yrittäisi iskeä. 😂

Ja määrittele "vetävä"?

T: Tuntematon 

Vierailija
10/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun miestä ei suuremmin kiinnosta tuollainen. Oli mua ennen 10 vuotta selibaatissakin, vaikka taatusti komealla miehellä kysyntääkin olisi ollut. Sitä ei vaan napostellut. Mua kohtaan kiinnostusta kyllä riittää kuin teinipojalla, en ymmärrä.

Vierailija
11/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laittakaa yv:tä. 

Vierailija
12/15 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse koe suhdettamme väljähtyneeksi enkä usko, että mieskään tuntee. Mutta voihan tuollaista tapahtua, vaikka suhde ei olisikaan väljähtynyt. Ei voi tietää satavarmuudella. 

Tuon tyyppinen ajattelu mielestäni pitää virkeänä. En siis koe sitä epävarmuutena tai pelottavana, vaan minusta se on normaalia elämää, että ymmärtää elämän olevan aina yllätyksellistä. Joskus yllätykset ovat positiivisia, joskus ne ovat elämän perustuksia järkyttäviä. 

Itseni kohdalla toiseen rakastumista ei voisi tapahtua, koska olen niin hirveän nirso miesten suhteen. 

Minusta se että sanotaan, että vain väljähtyneessä suhteessa rakastutaan toiseen on vähän sellaista itsensä psykologista lohduttelua, vaikka on siinä sikäli perääkin, että huonosta suhteesta tähyillään muualle.

Mutta rakastua voi aina toiseen, koska joku toinen voi näyttää itsestä aivan toisen puolen esille, olla lisäksi kaikkea muutakin hyvää jota ikinä voi kuvitella. Jos joku on täydellinen tai vaikuttaa siltä, tapahtuu rakastuminen. Hän vaikuttaa silloin paremmalta kuin kaikki entinen, jolloin entinen on ohi. Tuosta syystä en jatka suhdetta, jos mieheni ihastuisi toiseen. Se osoittaa, että on aika muuttua. Hän haluaa kokea uuden puolen itsestään ja pakottaisi minutkin siihen.

Vierailija
13/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheeni täysin. Hänellä on moitteeton suhde- ym.historia tähän mennessä.

Totta kai hänellä on silmät päässä ja miehen biologia, mutta ei hän ole ikinä käyttäytynyt moitittavasti. 

En jaksa uskoa siihen, että nuori kaunotar olisi 50+ ja ikäiseltään näyttävästä miehestäni kiinnostunut. 

Mieheni on todella älykäs ja mietin lähinnä, että nuori älykkönainen pitäisi löytyä. Mieheeni vetoavat myös uskollisuus, ahkeruus, inhimillinen lämpö, anteliaisuus ja empatiakyky. 

Minä olen tällainen löytö. Toki itsekin viisikymppisenä omakin ulkonäkö on ajan haalistama.

Kuinka tällainen kympin mies ja nainen voisivat olla yhdessä perheenrikkojia? 

Mieheni ei ole somessakaan, ei käy viihteellä ja miesvaltaisessa yhteisössä työssä.  En keksi edes mistä se nainen löytyisi.

En sano kuitenkaan, ettei niin voisi teoriassa käydä. Mutta ihmettelisin kyllä suuresti.

Olen ainakin itse hyvin onnellinen suhteessamme. Jos mies ei olisi, hänelle kuuluisi kyllä samantien parhaan miespääosan Oscar.

Vierailija
15/15 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan mieheeni täysin. Hänellä on moitteeton suhde- ym.historia tähän mennessä.

Totta kai hänellä on silmät päässä ja miehen biologia, mutta ei hän ole ikinä käyttäytynyt moitittavasti. 

En jaksa uskoa siihen, että nuori kaunotar olisi 50+ ja ikäiseltään näyttävästä miehestäni kiinnostunut. 

Mieheni on todella älykäs ja mietin lähinnä, että nuori älykkönainen pitäisi löytyä. Mieheeni vetoavat myös uskollisuus, ahkeruus, inhimillinen lämpö, anteliaisuus ja empatiakyky. 

Minä olen tällainen löytö. Toki itsekin viisikymppisenä omakin ulkonäkö on ajan haalistama.

Kuinka tällainen kympin mies ja nainen voisivat olla yhdessä perheenrikkojia? 

Mieheni ei ole somessakaan, ei käy viihteellä ja miesvaltaisessa yhteisössä työssä.  En keksi edes mistä se nainen löytyisi.

En sano kuitenkaan, ettei niin voisi teoriassa käydä. Mutta ihmettelisin k

Samanlaiset aatokset. 

Mietin vain, että tuollaiset miehet kuin meillä on, ovat todella harvinaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan