Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vallannut mun pään täysin.
M:lle
🤩 Tää on nyt ihan pakko omia niin jo muutenkin aurinkoinen päivä kirkastuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli Lindtin pääsiäispupu työpöydällä. Pakosta mieheltä, koska ei voi olla keltään muulta.
Eikö joku "tositarkoituksella" sanonutkin tuovansa kultaisen pupun... 👏
Me kaikki ämmät omitaan tuo, ja meitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet
positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?Vain miehet saavat positiivisia viestejä, naiset tyhminä omivat ne itsellensä. Kirjoittajista 95% on naisia!
Potaskaa, kolmasosa on miehiä, kysytty monta kertaa.
Haluisin niin olla tänään siellä. Lounasaikaan olisi maistunut pienet katseenvaihdot.
Huomenna sitten ❤️
Toi yksi viesti kävisi muuten minuun mutta olen vasta 24, jos kuitenkin ,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos on lunttilappu mutta siinä on vaan sydämiä?
Ei haittaa! Kunhan jäät vain tunnin jälkeen, niin annan sulle.. piiskaa lunttaamisesta! Ja vähän muutakin, uuuh
🤣
Suonet anteeksi että nauran😄
Kommenttisi viimeinen sana oli se mikä kruunasi viestisi. Jos kommentin alusta luo jonkun mielikuvan niin toi "uuuh" kyllä muuttaa kaiken😂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?
Luotettava, kiinnostunut monista asioista, paljon ystäviä, monessa mukana. Tiedän olevani miehen makuun luonteelta ja ulkoisesti. En kuitenkaan kuvittele kaikkia viestejä omikseni, vain selvät tunnisteet.
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?
Oletettavasti se on sellainen, joka omii posia negan sijaan. Ei kukaan voi tietää, onko viesti itselle. Todennäköisimmin se jollekulle, joka ei täällä koskaan ole käynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jollain ketjuviesteillä? Ei ne ylipäätään minulle ole eikä tarvikaan olla.
En ymmärrä miten jotkut laittaa niin paljon painoarvoa ketjun viesteille, tosin en ymmärrä miksi itsekään edes käyn täällä..
Todella hukkaan heitettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat sen, ketä nykyisin havittelet. Söpöä tuommoinen sarjaihastelu. Gn!
Sivusta kommentoin. Ihastumisen tunnetta ei voi estää. Eikä sen kestoa säädellä. Kaikkia ei ole tarkoitettu suhteeseen. Joskus lähemmin tutustuminen on mahdotonta. Turha unelmoida vuosikaudet yhdestä. Ja jättää elämä elämättä. Itse olen miettinyt yhtä miestä 3v. Meistä ei tule paria. Muistelen häntä usein lämmöllä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti se on sellainen, joka omii posia negan sijaan. Ei kukaan voi tietää, onko viesti itselle. Todennäköisimmin se jollekulle, joka ei täällä koskaan ole käynytkään.
Ja sellainen, jolla on tarve ja taipumus ylipäätään omia täältä yhtään mitään.
Ei kaikki ”omi” sen enempää positiivisia kuin negatiivisiakaan viestejä.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa! Kunhan jäät vain tunnin jälkeen, niin annan sulle.. piiskaa lunttaamisesta! Ja vähän muutakin, uuuh
🤣
Suonet anteeksi että nauran😄
Kommenttisi viimeinen sana oli se mikä kruunasi viestisi. Jos kommentin alusta luo jonkun mielikuvan niin toi "uuuh" kyllä muuttaa kaiken😂
Koko viesti oli lähinnä vitsi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet
positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?Vain miehet saavat positiivisia viestejä, naiset tyhminä omivat ne itsellensä. Kirjoittajista 95% on naisia!
Puolet naisten viesteistä kuitenkin menee naisille, kuten eilinen gallup-tuloskin osviittaa antaa:
N-N 20
N-M 23
M-N 13
M-M 2
Naiset siis saavat positiivisia viestejä. Eivät tosin välttämättä ole oikeita kohteita, mutta naisille ne viestit silti on.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Olin aatellu ihan muunlaisia munia...
t. sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta pidä tunkkis. T. M
Huomenta ihanat Petra ja Sanna ❤❤