Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuulua ankkojen räpyläsukuun, etkä tarkkakatseisiin terävien kynsien ylväisiin kotkiin.
Mä olen ainakin ihan vaan ihminen enkä mikään ankka, enkä ainakaan kotka, niin kuin joskus rumasti naisia kutsutaan.
En mielelläni kirjoita tänne mitään, mutta nyt on kyllä pakko. Unohtakaa se ulkonäköhaukkuminen, se ei ollut kenellekään teistä. Tiedän kenelle se oli tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Tarvin mies sulta viestin edes tänne. Laita mulle jooko?
😊
Vierailija kirjoitti:
Herätyyys!
🥱 päikkäreiden aika.
Aikaa kuluu eikä mitään tapahdu. Odotanko turhaan mies? Sano suoraan. En tarvitse nyt muilta neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni kirjoita tänne mitään, mutta nyt on kyllä pakko. Unohtakaa se ulkonäköhaukkuminen, se ei ollut kenellekään teistä. Tiedän kenelle se oli tarkoitettu.
Miten muka tiedät? Vai sinäkö se olit joka haukkui?
Huomenna kello 14. Be ready.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää jokaiselle, pian on kesän aurinkoiset päivät ja pitkät lämpimät illat.
Sit voikin niinä aurinkoisina päivinä ja pitkinä iltoina kirjoitella tänne, haaveillen edelleen siitä ihastuksesta, jota ei saanut.
Terveisin joku keski-ikäinen, jota kohtaan kukaan ei ole ihastumistaan ilmaissut.
😕
Siis ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kelle? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan haukkunut kenenkään ulkonäköä. En kerro mistä tiedän, mutta voitte kaikki olla rauhassa, ei koskenut teitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki kaipailijat odottavat intensiivisesti huomenna jotain tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan haukkunut kenenkään ulkonäköä. En kerro mistä tiedän, mutta voitte kaikki olla rauhassa, ei koskenut teitä.
Hitostako sinä tiedät keitä täällä pyörii? Itse ainakin tiedän, että entinen kaivattuni ajatteli minusta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm always ready, just in cases.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin se on aina tarkoituskin,että nyt jokainen vuorollaan kysyy onko minulle vaikka tietääettei voi olla....mutta jos kuitenkin😁
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitostako sinä tiedät keitä täällä pyörii? Itse ainakin tiedän, että entinen kaivattuni ajatteli minusta sellaista.
Se oli tarkoitettu minulle ja tiedän senkin kuka kirjoitti. Joten se siitä ja jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, mitä mulla on silloin. Ei ainakaan mitään kaivatun kanssa.
Kuunnellut tänään Tähkän Nukkuvat aamut biisiä. Rentoa nimipäivää Tero. 🧡
Jostain syystä Dingon Kulkuri ja kaunotar on mulle ”meidän biisi”. Vaikkei olla sitä koskaan edes kuunneltu yhdessä, enkä muutenkaan kuuntele erityisen paljon Dingoa, enkä myöskään pidä itseäni kaunottarena.
Sen tunnelma vasn kuvastaa sitä oloa, mikä sun seurassa on joskus ollut. Rakastuneiden biisihän se on. Miehelle