Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Tänään taitaa olla yleismaallisesti huono päivä, kautta valtakunnan. :D Sama juttu täälläkin, huono, huono päivä.
Tunnen myötätuntoa ja tiedän tunteen. Saako vastapainoksi sanoa, että mulla oli hirrrveestä pyrystä huolimatta ihana päivä 🥰 eräs parrakas mies suloisine hymyineen sulattaa mun sydämen 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Riippuu siitä, kuka olet. Varmasti jollekulle voit. En tiedä, voitko olla minulle. Tunniste voisi auttaa selvittämään asiaa.
P.S. tuossa on tunnisteita hälle jo reippaanlaisesti lyhyeen viestiin.
Karita Mattila?
Mä ghoustasin yhden miehen jokin aika sitten. Kaduttaa, että edes melkein tutustuin häneen.
G: miten teidät on ignoorattu kaivatun taholta?
Vaikka kaipaisin häntä hulluna............ niin naimisiin en enää mene ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Riippuu siitä, kuka olet. Varmasti jollekulle voit. En tiedä, voitko olla minulle. Tunniste voisi auttaa selvittämään asiaa.
Karita Mattila?
LOL.
Ei sun tarviikaan tietää. Pääasia, että oikealle tyypille aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Tulenko pussaan sinua nyt vai heti?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Olet harvinaisuus❤️
Huomenna sellasta sähkölatausta sitten huone täynnä kun eilenkin ok? Vähän kun oltais kahestaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Karita Mattila?
LOL.
Ei sun tarviikaan tietää. Pääasia, että oikealle tyypille aukeaa.Jalat?
Vierailija kirjoitti:
eiole
Vierailija kirjoitti:
Jätetty vastaamatta viestiin ym. Epäsuorasti tehty selväksi ettei kiinnosta, siihenhän on jokaisella oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sellasta sähkölatausta sitten huone täynnä kun eilenkin ok? Vähän kun oltais kahestaan siellä.
Teslani latautuu olemassaolostasi. Ei tarvitse olla samassa huoneessakaan. T. Musky
Vierailija kirjoitti:
Tänään taitaa olla yleismaallisesti huono päivä, kautta valtakunnan. :D Sama juttu täälläkin, huono, huono päivä.
Mulla on ollu tosi hyvä päivä kyllä, olen saanut paljon aikaan. Kohta tilaan pizzan ja sitten katson Bad Vegan -dokkarin vikan osan. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minutkin on ghostattu ja ignoorattu, silti täällä ja ihan hyvällä tuulella 🙄💃🏻💃🏻
Voisin kyllä jo tajuta lopettaa :D
Välillä tunnen vihaaa koko asiaa kohtaan, mutta yleensä vasta yön pimeydessä enkä pura sitä tänne.
Enkä silti esim. toivo hänelle ikinä mitään pahaa joten ei se sellaista super synkkää vihaa ole, lähinnä vaan ärsyttää että ikinä edes kohtasin hänet, ihastuin ja jäin tällä tavalla jumiin.
Joskus oikein vihaisena saatan kyllä hekumoida jollain semi kidutusfantasioilla hänestä (en siis oikeasti kidutttaisi, mut vähän)Sick
Myönnän olevani, mutta muistakaa hyvät lukijat, että ne mielikuvat mitä teille tuosta tulee, ovat teidän mielikuvianne - ei minun 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Juu sinuna en lähentelisi hampaitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Juu sinuna en lähentelisi hampaitani.
Jos ovat tekarit, ota ne pois. Imutellaan sitten oikein kunnolla. T. Akvaarion monni
<3