Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
jos laitan yläpeukun tulee neljä alapeukkua?????
Sivu päivittyy.
Vierailija kirjoitti:
jos laitan yläpeukun tulee neljä alapeukkua?????
jatkan vielä, että eikä tule sitä yläpeukkua lainkaan että sen arvoisia ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen jollain on tosi huono päivä tänään.
Mulla.
-mies, sivusta. Sivuutettu, unohdettu, ignoorattu, ghoustattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Riippuu siitä, kuka olet. Varmasti jollekulle voit. En tiedä, voitko olla minulle. Tunniste voisi auttaa selvittämään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Riippuu siitä, kuka olet. Varmasti jollekulle voit. En tiedä, voitko olla minulle. Tunniste voisi auttaa selvittämään asiaa.
Samoin. Aletaan siitä, että olen nainen-yllättäen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä olet? Ikävöin.
Täällähän minä. Täällähän minä🤗
Mitä sulle kuuluu? ( sivusta peukaloinen)
Kiitoksia hyvää. Juostaan pois, juostaan pois!
Jep! Nyt viet peukaloisen 🍄 lokakuussa Dance With A Death keikalle näille nurkille😁 lunadtat lupaukseni itselle! 💝
Oletko ylipainoinen?
En näe yhteyttä kysymyksellä enkä asiayhteydellä.
Suurimmaksi osaksi yksinäiset yli 40+ naiset on ylipainoisia.
Totta, mutta en siksi kysynyt. Olen nähnyt parikymppistenkin läskien kirjoittavan tuolla tavalla.
Ilmiselvästi harmittaa keskimääräinen 3878 € Brutto- kk- ansioni, omaisuus ym.
Tulen sivusta, mutta haluan täten kertoa yllämainittujen seikkojen harmittavan minuakin. Niin maan vietävästi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen jollain on tosi huono päivä tänään.
Mulla.
-mies, sivusta. Sivuutettu, unohdettu, ignoorattu, ghoustattu.
Voi sentään. Voimia. Mä päätin vastata sulle, että huomaat ettei kaikki sivuuta tai ignooraa sua 😘 ghostaamista en harrasta laisinkaan.
- nainen, sivusta
Hyvää yötä söpölle Kia-kuskille 🤗
Kaipauskuulutus:
kaipaan xyK.
t. xxN.
Tänään taitaa olla yleismaallisesti huono päivä, kautta valtakunnan. :D Sama juttu täälläkin, huono, huono päivä.
Minutkin on ghostattu ja ignoorattu, silti täällä ja ihan hyvällä tuulella 🙄💃🏻💃🏻
Voisin kyllä jo tajuta lopettaa :D
Välillä tunnen vihaaa koko asiaa kohtaan, mutta yleensä vasta yön pimeydessä enkä pura sitä tänne.
Enkä silti esim. toivo hänelle ikinä mitään pahaa joten ei se sellaista super synkkää vihaa ole, lähinnä vaan ärsyttää että ikinä edes kohtasin hänet, ihastuin ja jäin tällä tavalla jumiin.
Joskus oikein vihaisena saatan kyllä hekumoida jollain semi kidutusfantasioilla hänestä (en siis oikeasti kidutttaisi, mut vähän)
Myönnän. Mä ignooraan yhden miehen, mutta hän itse aloitti tämän. Eipä sillä, että häntä tämä haittaisi, kunhan totean.
Vierailija kirjoitti:
Tänään taitaa olla yleismaallisesti huono päivä, kautta valtakunnan. :D Sama juttu täälläkin, huono, huono päivä.
Mulla on ollut oikein hyvä ja aikaansaava päivä, vaikka näin yöllä aika karseaa unta (jouduin kiipeämään jotain lumista rinnettä paljain käsin ylös, ja tunsin koko ajan lumen alta ruuumiita ja välillä käteni osui nahkeaan, kuolleeseen käteen ym.) ja ulkona ollut lähinnä myrsky, mut silti 10 000 askelta ulkona ja sisällä yhteensä 1,5h jooga ja pilates.
Samalla fiilistellyt myös miten hot tulen olemaan kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Minutkin on ghostattu ja ignoorattu, silti täällä ja ihan hyvällä tuulella 🙄💃🏻💃🏻
Voisin kyllä jo tajuta lopettaa :D
Välillä tunnen vihaaa koko asiaa kohtaan, mutta yleensä vasta yön pimeydessä enkä pura sitä tänne.
Enkä silti esim. toivo hänelle ikinä mitään pahaa joten ei se sellaista super synkkää vihaa ole, lähinnä vaan ärsyttää että ikinä edes kohtasin hänet, ihastuin ja jäin tällä tavalla jumiin.
Joskus oikein vihaisena saatan kyllä hekumoida jollain semi kidutusfantasioilla hänestä (en siis oikeasti kidutttaisi, mut vähän)
Sick
Juurimykyni hieman kuivahtivat ketjun viesteistä.
Terveisiä kaikille hutuille ja tutseille!
Eipä näemmä olisi tällekään päivälle tarvinnut tulla tänne. Mistä tänne yhtäkkiä pölähti niin monta semihullua? Alkaako mielenterveys lagaa koronan ja sodan vuoksi? Wackos! Kivoille ja söpöille terveisiä. Tai siis yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin intohimoani. ❤️
Täällä?
Voisinko se olla mä?
Samoin. Aletaan siitä, että olen nainen-yllättäen. 🤣
P.S. tuossa on tunnisteita hälle jo reippaanlaisesti lyhyeen viestiin.
Täällä?