Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9521/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en, mul on laatunenä.

Sama. Äänikin on hyvä.

Vierailija
9522/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatteko ex- kaivatuille täällä? Eihän kukaan tuollaisia törkyviestejä laittaisi ihmiselle josta oikeasti välittää.

Ex-kaivattuni voisi kirjoitella juuri tuollaista. Olin aina mielestään liian vanha hänelle ja hän ehkä kuvittelee minun olevan epävarma nenästäni.

Miksi kaipasit häntä?

Hän oli veijarimaisen charmantti ja hyvännäköinen, vaikkakin kulahtanella tavalla. Ja hän käytti kuukausikaupalla aikaa saadakseen minut ihastumaan itseensä.

Ei kuulosta charmantilta mieheltä.

Luonteeltaan hän oli aika vittumainen mutta kun ihminen on hyvännäköinen, sitä katsoo kaikenlaista läpi sormien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en, mul on laatunenä.

Toimita kuva. Emme usko muuten ja puhut paskaa.

En voi kun kaikki rakastutte

Vierailija
9524/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatteko ex- kaivatuille täällä? Eihän kukaan tuollaisia törkyviestejä laittaisi ihmiselle josta oikeasti välittää.

Ex-kaivattuni voisi kirjoitella juuri tuollaista. Olin aina mielestään liian vanha hänelle ja hän ehkä kuvittelee minun olevan epävarma nenästäni.

Miksi kaipasit häntä?

Hän oli veijarimaisen charmantti ja hyvännäköinen, vaikkakin kulahtanella tavalla. Ja hän käytti kuukausikaupalla aikaa saadakseen minut ihastumaan itseensä.

Luonteeltaan hän oli aika vittumainen mutta kun ihminen on hyvännäköinen, sitä katsoo kaikenlaista läpi sormien.

Kuka katsoo, kuka ei.

Vierailija
9525/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän näyttäväni ilman vaatteita aivan kamalalle. Ehkä se on hyvä vain miehille, että tyytyvät katselemaan kauempaa. Voidaan molemmat säilyttää fantasiamme.

Ihan samat ajatukset, mutta olen mies. Ihan nolottaa, kun katsoo itseänsä alasti peilistä. Iän tuomia muutoksia vartalossa ei voi estää.

Vierailija
9526/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki on epävarmoja nenästään.

En ole käyttänyt hetkeäkään elämästäni oman nenäni miettimiseen.

En minäkään koskaan mutta nyt se näyttää erilaiselta kun ennen.

Vierailija
9527/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän näyttäväni ilman vaatteita aivan kamalalle. Ehkä se on hyvä vain miehille, että tyytyvät katselemaan kauempaa. Voidaan molemmat säilyttää fantasiamme.

Komppaan.

Vierailija
9528/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat ajatukset, mutta olen mies. Ihan nolottaa, kun katsoo itseänsä alasti peilistä. Iän tuomia muutoksia vartalossa ei voi estää.

Nään työssäni monenikäisiä vähäpukeisia tai alastomia vartaloita. Itse olen sinut omien ja muiden vartaloihin. En jaksa ymmärtää ortodoksista kehon palvontaa missään äärilaidassa. Riittää, että on puhdas, huolehtii riittävästä hygieniasta ja pitää suht koht puhtaita vaatteita.

Vierailija
9529/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt jo kauan kumpparia, mustaa Kontiota.

Toinen pari Hukassa?

Vierailija
9530/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do u think u` ve a high vibration?

I think I` ve.

Vierailija
9531/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohtori Naima Nenänkyrpi kirjoitti:

Mitä isompi nenä, sen äänekkäämpi kuorsaus.

Mulla on isompi nenä kuin mun miehellä, mutta se kyllä kuorsaa mua äänekkäämmin. T.Rouva isonenä

Vierailija
9532/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän lotota?

Niin huono tuuri on ollut että kai kohta pitäisi onni kääntyä.

Vierailija
9533/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas Petra 😚💤💤

Vierailija
9534/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Kiitos kysymästä. Lihaksia voisi olla enemmän tietyissä paikoissa, en ala tarkemmin nyt erittelemään. Muuten miehellä timmi kroppa.

Älä ota itseesi. Naiselle ap terkut lähetti.

Ap on siis ihastunut vanhaan, ryppyiseen, isonenäiseen naiseen. Aika outoa että on ihastunut, kun kerran noin kehnosti on asiat tuon naisen kohdalla. Vartalo miellyttää, mutta mitäpä jos vaatteiden alla onkin tiukat spandexit, joilla pidetään ylimääräiset tursuamiset kurissa. Oletko ap koskaan nähnyt häntä ilman vaatteita? Kannattaisiko varmistaa, ettet enää enempää tuhlaa aikaasi. Itsekin vanhenet koko ajan, kohta on myöhäistä yrittää niitä nuorempia, rypyttömiä naisia. Sivusta

Ei sitä tiedä…

No mutta, kukaa täällä on pikimustat sukat jaloissa?

Mulla on iso sexy nenä. Ei paha, pidän siitä itse, hoitaa tehtävänsä.

Spandexeja en ole nähnytkään ja kurvini ovat tietyn miehen koskettavissa koska vain. Joku mies on joskus saattanut jopa nähdäkkin alasti ☺️

No ihan kivat sulle. Tuskin sun isosta nenästä tai kurvikkaasta vartalosta kukaan täällä kuitenkaan mustasukkainen ole.

Vierailija
9535/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipasit häntä?

Kuka katsoo, kuka ei.

No, aikansa katsoo. En katsonut itsekään pidemmän päälle.

Vierailija
9536/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raskaus rauhoittaisi monen naisen mielen, keski-ikäisenkin

Hyvä huomio tuo ”monen”, sillä sen kaksi kertaa kun olen raskaana ollut, olin aika kaukana rauhallisesta ja todella levoton verrattuna normaali-minään.

Vierailija
9537/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonenää kaipaava ap, aiotko tulla linjoille takaisin kertomaan totuuden itsestäsi ja kaivatustasi? Muuten asioilla spekuloidaan todennäköisesti koko loppuilta.

Vierailija
9538/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en voisi edes kuvitella rakastuvani ihmiseen, jossa ei ole kauneusvirheitä.

Vierailija
9539/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Do u think u` ve a high vibration?

I think I` ve.

Vierailija
9540/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä negaamista, menkää vaikka välillä lenkille katkerat. Ei tolla tyylillä seuraa saa, muuttakaa tapojanne reippaasti.

Olin yli kahden tunnin lenkillä tänään eikä se vähentänyt vitutusta laisinkaan.

Eli sinulla on oikeasti ongelma…

Ketju on lukittu.