Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole ryppyjä tai isoa nenää, muuten olisi taas harhan paikka.
No mulla on kyllä molemmat, mutta eipä muhun kukaan koskaan ihastukaan.
Multakin löytyy, mutta ei oo harhojen väärti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa joku kateellisena vierestä katsova kirjoitella pilkkaviestejä, kun ei kestä sitä, että oma kaivattu on ihastunut hänen itsensä mielestä itseään rumempaan ja vanhempaan naiseen.
Täällä taitaa joku sivusta huudella harhoissaan Tateista ja kateellisista.
Lyön vaikka vetoa että mollausviestit on n-n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa joku kateellisena vierestä katsova kirjoitella pilkkaviestejä, kun ei kestä sitä, että oma kaivattu on ihastunut hänen itsensä mielestä itseään rumempaan ja vanhempaan naiseen.
Tuskin. Ei miehet ihastu vanhempiin naisiin.
kyllä ihastuu, ihan samoin kuin nuorempiin ei rakkaus katso ikää...opit vielä
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se mies tietty olla naista vielä vanhempi ja ryppyisempikin, muttei joko tajua asiaa itse, tai on jo turvautunut botoxiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpölle yh-äidille 🤗
Oonki söpö. 🤗
No todellakin. Halittavan suloinen 🤗
Vierailija kirjoitti:
Keneltä lie, mutta mahtaa hänellä olla paha mieli jostakin. Tulin juuri kurkkaamaan ensi kertaa tälle päivää, josko löytyisi kivoja viestejä (ei minulle, mutta ylipäätään kivaa kaipausta), mutta ei piip, äkkiä pois täältä. Tällaiseen en suostu käyttämään vapaa-aikaani.
T. Joku nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha, tälläkin hetkellä töissä 3 nuorempaa sälliä ihastuneet.
Usko alanuoli, mitä uskot, mutta siitä elekielestä ei voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka kaikki on mahdotonta.
Et ehkä tiedä sitä, mutta inhoan sanaa mahdoton.
Hyvä tietää. Sehän tarkoittaa, että... 💕
Vierailija kirjoitti:
Kiskis
Onko kukaan nähnyt Cleoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä lie, mutta mahtaa hänellä olla paha mieli jostakin. Tulin juuri kurkkaamaan ensi kertaa tälle päivää, josko löytyisi kivoja viestejä (ei minulle, mutta ylipäätään kivaa kaipausta), mutta ei piip, äkkiä pois täältä. Tällaiseen en suostu käyttämään vapaa-aikaani.
T. Joku nainen
Joo riman alta. Myrkyllisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka kaikki on mahdotonta.
Et ehkä tiedä sitä, mutta inhoan sanaa mahdoton.
Minä olen mahdoton. Oletko huomannut?
Kiilasit sivusta
Kirjoitatteko ex- kaivatuille täällä? Eihän kukaan tuollaisia törkyviestejä laittaisi ihmiselle josta oikeasti välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Joku nainen
Joo riman alta. Myrkyllisiä ihmisiä.
Juuri näin.
Mä olen niin loppu. En näe tunnelin päässä enää valoa vaan loputonta pimeyttä ja yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatteko ex- kaivatuille täällä? Eihän kukaan tuollaisia törkyviestejä laittaisi ihmiselle josta oikeasti välittää.
Ex-kaivattuni voisi kirjoitella juuri tuollaista. Olin aina mielestään liian vanha hänelle ja hän ehkä kuvittelee minun olevan epävarma nenästäni.
Olen etsinyt jo kauan kumpparia, mustaa Kontiota.
Minä olen mahdoton. Oletko huomannut?