Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9501/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatteko ex- kaivatuille täällä? Eihän kukaan tuollaisia törkyviestejä laittaisi ihmiselle josta oikeasti välittää.

Normaali fiksu ihminen ei kirjoita kellekään pa*kaa.

Vierailija
9502/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatteko ex- kaivatuille täällä? Eihän kukaan tuollaisia törkyviestejä laittaisi ihmiselle josta oikeasti välittää.

Komppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä vaipua toivottomuuteen

Vierailija
9504/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-kaivattuni voisi kirjoitella juuri tuollaista. Olin aina mielestään liian vanha hänelle ja hän ehkä kuvittelee minun olevan epävarma nenästäni.

Miksi kaipasit häntä?

Vierailija
9505/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän näyttäväni ilman vaatteita aivan kamalalle. Ehkä se on hyvä vain miehille, että tyytyvät katselemaan kauempaa. Voidaan molemmat säilyttää fantasiamme.

Vierailija
9506/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on täydellisen kaunis sekä sisäisesti että ulkoisesti, mitään en hänessä muuttaisi toiseksi.

Noo nyt on löytö.

Vierailija
9507/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Tate 50+ tänäänkin rapajuoppokännis, jutut ketjussa olleet just sen tasosia.

Kukas tämä uus pahlstalainen on?

Minä en ainakaan, koska autoilin juuri viemässä mahatautieväät lähelle.

Vierailija
9508/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki on epävarmoja nenästään.

Vierailija
9509/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-kaivattuni voisi kirjoitella juuri tuollaista. Olin aina mielestään liian vanha hänelle ja hän ehkä kuvittelee minun olevan epävarma nenästäni.

Miksi kaipasit häntä?

Hän oli veijarimaisen charmantti ja hyvännäköinen, vaikkakin kulahtanella tavalla. Ja hän käytti kuukausikaupalla aikaa saadakseen minut ihastumaan itseensä.

Vierailija
9510/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja äänestään.

Vierailija
9511/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt hetkeäkään elämästäni oman nenäni miettimiseen.

Vierailija
9512/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on täydellisen kaunis sekä sisäisesti että ulkoisesti, mitään en hänessä muuttaisi toiseksi.

Noo nyt on löytö.

Vaiko löytäjä?

Vierailija
9513/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en, mul on laatunenä.

Vierailija
9514/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Kiitos kysymästä. Lihaksia voisi olla enemmän tietyissä paikoissa, en ala tarkemmin nyt erittelemään. Muuten miehellä timmi kroppa.

Älä ota itseesi. Naiselle ap terkut lähetti.

Ap on siis ihastunut vanhaan, ryppyiseen, isonenäiseen naiseen. Aika outoa että on ihastunut, kun kerran noin kehnosti on asiat tuon naisen kohdalla. Vartalo miellyttää, mutta mitäpä jos vaatteiden alla onkin tiukat spandexit, joilla pidetään ylimääräiset tursuamiset kurissa. Oletko ap koskaan nähnyt häntä ilman vaatteita? Kannattaisiko varmistaa, ettet enää enempää tuhlaa aikaasi. Itsekin vanhenet koko ajan, kohta on myöhäistä yrittää niitä nuorempia, rypyttömiä naisia. Sivusta

No mutta, kukaa täällä on pikimustat sukat jaloissa?

Mulla on iso sexy nenä. Ei paha, pidän siitä itse, hoitaa tehtävänsä.

Spandexeja en ole nähnytkään ja kurvini ovat tietyn miehen koskettavissa koska vain. Joku mies on joskus saattanut jopa nähdäkkin alasti ☺️

Vierailija
9515/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi ennen tälläistä ulostuloa määritellä normaalin puitteet ja sen jälkeen ymmärtää, että maailma ja ihmiset siinä eivät ole täydellisiä. Eivätkä ikinä tule olemaan. Et sinäkään. Valehtelet jos muuta luulet. Rakkaudella realisti.

Pidä harhasi.

Vierailija
9516/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en, mul on laatunenä.

Toimita kuva. Emme usko muuten ja puhut paskaa.

Vierailija
9517/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita, vaikka nenäni ei ole mitenkään kaunis. Ihan sopiva naamaani vain. Olen sinut kehoni kanssa, koska en vertaa sitä kehenkään. Epävarmuuteni liittyvät enemmän esimerkiksi tiettyihin ammatillisiin asioihin, joista en tiedä mielestäni riittävästi.

En tiedä, olenko erikoinen, mutta minä näen kauniina hyvin monenlaiset ihmiset (ja myös nenät). Kaunis, sydämellinen hymy pelastaa päivän. Pidän myös esim. Down-ihmisiä erittäin kauniina. Toivottavasti en ole yksin tätä mieltä.

Vierailija
9518/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaipasit häntä?

Hän oli veijarimaisen charmantti ja hyvännäköinen, vaikkakin kulahtanella tavalla. Ja hän käytti kuukausikaupalla aikaa saadakseen minut ihastumaan itseensä.

Ei kuulosta charmantilta mieheltä.

Vierailija
9519/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhosen sielu

Kun sinivuokot untuvaisin lehdin

sulavan hangen alta nosti pään,

ma kultaperhon tiellä nähdä ehdin,

ja päivä paistoi siipeen heleään.

– Se sydämeni on, ma virkoin sulle,

kun vangitsit sen käteen lämpimään,

min sille teit, on kevät tehnyt mulle! –

Mut taivaanvärein väikkyi märkä tie,

ja viidat punersivat huikaistulle.

Niin liian varhain suvi tullut lie.

– On kuollut perho, sanoit murhemiellä,

se ruusupensaan alle hautaan vie.

– Oi ei, ma huusin, ei, se elää vielä!

Sen hautasit sa käsi vavisten.

Ma itkin yhä: ei, se elää siellä!

Mut armas, jälkeen talven myrskyjen

jo tuoksuu metsä, ilmat helenevät,

ja valoon aukes hauta pienoinen.

Säteissä kultasiivet värisevät.

Se onko perho, sielu perhosen,

vai lemmen kimmel vain – vai itse kevät?

Saima Harmaja ~ Perhonen

Ketä ajatellen tämän kauniin laitoit?

Kaikkia runosieluja varten sekä Polyommatus amanduksen tietäville. Liekö silmien väri vai mikä tunniste?

Vierailija
9520/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes kuvittelisit, että mulla on joku kauniin naisen itseluottamus? Muistat miltä näytin vielä viime kesänä (tai muistaisit, jos olisit silloin kiinnittänyt muhun mitään huomiota; et kiinnittänyt). Sä pelkäät torjuntaa? Edellinen mies, johon olin ihastunut, alkoi seurustella kaverini kanssa ja nöyryytti mua julkisesti kuukausien ajan vain siksi, että olin edes kehdannut kuvitella jotain. Sen takia ylipäänsä laihdutin. En ole kopea tai ylimielinen, olen sisältä säpäleinä ja aivan helvetin epävarma viehätysvoimastani. En pelaile miesten tunteilla. En koskaan tekisi niin. Olen vain täysin tottumaton huomioon ja kauhuissani, kun joku sitä mulle antaa.

Eiköhän tuo kaikki liity tämän aamuiseen viestiin. Koulukiusaajat taas langoilla. Joko mustasukkainen nainen tai torjuttu mies.

Ketju on lukittu.