Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut jättää ne yhdet viestit kirjoittamatta, mutta alkoi harmittaa kun täällä on esiinnytty minuna ja maalattu kuvaa, että olisin sadistinen ja tiedän sen häneen ainakin jossain välissä uponneen. Tuntuu epäreilulta, että anonyymisti voidaan toinen ihminen pilata toisen silmissä. Kiusaamista joka kohdistuu kahteen ihmiseen. Ja kyllä tällaista oikeasti tapahtuu ennen kuin ehditte palstaharhaa huutaa.
Menee sivuraiteille sori mutta ajatus että tällaista voisi olla ahdistaa. Miten edes pystyisi ottamaan toisen ihmisen olemassaolon käyttöönsä sillä tavalla kuin tavaran, viedä toiselta aika kirjaimellisesti oikeuden itseensä. Miten sellainen voisi tuntua ok:lta toiminnalta, hyväksyttävältä? Millainen ihminen/ihmiset tällaista tekisi? Miksi?
Toinen ei pystyisi puolustautua/ hallita tilannetta mitenkään!
Paras sulkea internet kun alkaa ottaa jo koville ja mennä ulos, hyvää päivää kaikille kaipaaville 🤗
Aikuinen harkitsee sanojaan ennen kuin sanoo tai kirjoittaa. Elän siten, ettei koskaan ei ole tarvinnut mitään katua eikä hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen harkitsee sanojaan ennen kuin sanoo tai kirjoittaa. Elän siten, ettei koskaan ei ole tarvinnut mitään katua eikä hävetä.
Huh, voin pistää typerimmät hetkeni niin ketjussa kuin IRL nuoruuden piikkiin.
Ei siis ole tullut typerehdittyä pitkään aikaan, mutta vielä muutama vuosi sitten olin selvästi kehittymättömämpi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut jättää ne yhdet viestit kirjoittamatta, mutta alkoi harmittaa kun täällä on esiinnytty minuna ja maalattu kuvaa, että olisin sadistinen ja tiedän sen häneen ainakin jossain välissä uponneen. Tuntuu epäreilulta, että anonyymisti voidaan toinen ihminen pilata toisen silmissä. Kiusaamista joka kohdistuu kahteen ihmiseen. Ja kyllä tällaista oikeasti tapahtuu ennen kuin ehditte palstaharhaa huutaa.
Kuva sinusta perustuu tosielämään. En ole kiinnostunut vaikka sinut voissa paistaisi.
Olin sun kanssa samaa mieltä siitä söpöksi sanomisesta.
T. Yli nelikymppinen.
Olisin kirjoittanut terveisiä mutta näköjään tulinkin väärään viestiketjuun. Anteeksi ja jatkakaa.
Pelottaa edes ajatella elämää ilman minkäänlaista yhteyttä sinuun. Oloni tuntuisi kovin tyhjältä sellaisessa tilanteessa.
Kuoli ne viimeisetkin tunteen rippeet.
Paras kun olisi eri palstat joka ikäryhmälle, rekisteröityminen ja nimillä kaikki keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin mukaan tässä ketjussa on eniten milleniaaleja ja sen näkee tasosta.
Sitähän et voi tietää minkä ikäiseltä/ikäisiltä ketjun ilkeimmät jutut tulee.
Itse olen saanut sen kuvan, että on jo vanhempi ihminen - ja huomattavan katkera.Ilkeitä ja typeriä ihmisiä on joka ikäluokassa.
Mulla taas on se kuva, että ketjun kiusaajat on alle 40. Ne käy aina keski-ikäisten kimppuun. Aikamoista vihakirjoittelua näkee päivittäin. Ikärasismia.
Itselläni taas on se käsitys, että palstan keski-ikäisiä haukkuvat on usein itsekin keski-ikäisiä ja jostain syystä vähän katkeria.
Esim. keski-ikäiset miehet haukkumassa keski-ikäisiä naisia, tai keski-ikäiset naiset haukkumassa keski-ikäisiä miehiä.Nuorempia ihmisiä ei yleensä kiinnosta koko aihe ollenkaan, vaan ihan muut asiat.
Tässä tyypillinen esimerkki ihmisestä, jonka puheesta kuultaa epäkunnioittava ja vihamielinen suhtautuminen itseään vanhempia kohtaan.
Ja siinä tyypillinen esimerkki trollista, joka yrittää oikein vääntämällä vääntää riitaa aikaiseksi - vaikka sitten tyhjästä.
No terveisiä nyt sitten, teille jotka olette hipaisseet mua kulkiessani:
Pirkko
Kalervo
Leena
Orvokki
Kaisu
Piia
Raija
Onerva
Pirjo
Maija
Matti
Markku
Mikael
Sakari
Leea
Olavi
Kauko
Juha
Juhani
Erkki
Timo
Sauli
Eeva
Liisa
Pentti
Teuvo
Seija
Suoma
Aino
Esko
Esa
Irma
Anneli
Helvi
Aune
Kimmo
Teemu
Heikki
Ismo
Anita
Jouni
Kai
Tellervo
Sirpa
Sari
Eija
Titta
Jaana
Erja
Päivi
Lotta
Heidi
Laura
Sini
Anne
Lahja
Jukka
Pekka
Mikko
Senja
Harri
Minna
Tuula
Julia
Vesa
Saara
Riikka
Elisa
Milla
Sami
Eino
Pasi
Inka
Sanni
Lassi
Lauri
Terho
Reijo
Jari
Jussi
Kari
Jorma
Mun mielestä oman ikäisten kanssa syntyy parhaimmat keskustelut, seuraavaksi tulee vanhempien ihmisten kanssa juttelu, mutta nuorempien kanssa ei kannata yrittää keskustella. Yhtä riitelyä ja jankkaamista. Mulla synkkaa kahdeksankymppisten kanssa paremmin kuin neljäkymppisten ja samaa sanoo moni muukin mun ikäinen. T. 52 v.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣shhh...
SE suuttuu kohta🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
No terveisiä nyt sitten, teille jotka olette hipaisseet mua kulkiessani:
Pirkko
Kalervo
Leena
Orvokki
Kaisu
Piia
Raija
Onerva
Pirjo
Maija
Matti
Markku
Mikael
Sakari
Leea
Olavi
Kauko
Juha
Juhani
Erkki
Timo
Sauli
Eeva
Liisa
Pentti
Teuvo
Seija
Suoma
Aino
Esko
Esa
Irma
Anneli
Helvi
Aune
Kimmo
Teemu
Heikki
Ismo
Anita
Jouni
Kai
Tellervo
Sirpa
Sari
Eija
Titta
Jaana
Erja
Päivi
Lotta
Heidi
Laura
Sini
Anne
Lahja
Jukka
Pekka
Mikko
Senja
Harri
Minna
Tuula
Julia
Vesa
Saara
Riikka
Elisa
Milla
Sami
Eino
Pasi
Inka
Sanni
Lassi
Lauri
Terho
Reijo
Jari
Jussi
Kari
Jorma
Listalta löytyi entinen nimeni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oman ikäisten kanssa syntyy parhaimmat keskustelut, seuraavaksi tulee vanhempien ihmisten kanssa juttelu, mutta nuorempien kanssa ei kannata yrittää keskustella. Yhtä riitelyä ja jankkaamista. Mulla synkkaa kahdeksankymppisten kanssa paremmin kuin neljäkymppisten ja samaa sanoo moni muukin mun ikäinen. T. 52 v.
Kertoo lienee siitä, millainen asenne sinulla on nuorempia kohtaan?
Muiden ihmisten käytös heijastelee usein sinua itseäsi.
Isäni on samaa ikäluokkaa kanssasi, hänellä on ystäviä parikymppisistä kasikymppisiin - ollut aina.
Minä olen samanlainen, eli minullakin on ollut aina kaiken ikäisiä ystäviä.
Siis miksi nelikymppisten ja viiskymppisten pitäisi väkisin yrittää keskustella, kun ei voi olla mitään yhteistä puhuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lienee siitä, millainen asenne sinulla on nuorempia kohtaan?
Muiden ihmisten käytös heijastelee usein sinua itseäsi.Isäni on samaa ikäluokkaa kanssasi, hänellä on ystäviä parikymppisistä kasikymppisiin - ollut aina.
Minä olen samanlainen, eli minullakin on ollut aina kaiken ikäisiä ystäviä.
Vai olisiko niiden nuorten asenteessa korjaamista. Monella muulla on ihan samat kokemukset, on tullut puhuttua varmasti parinkymmenen saman ikäisen kanssa tästä.
Onkohan toi parempi kuin miehen suusta naiselle ”olisipa mullakin ollut tuollainen äiti”?