Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8081/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos mulla olisi tollanen veli.

Onkohan toi parempi kuin miehen suusta naiselle ”olisipa mullakin ollut tuollainen äiti”?

Vierailija
8082/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut jättää ne yhdet viestit kirjoittamatta, mutta alkoi harmittaa kun täällä on esiinnytty minuna ja maalattu kuvaa, että olisin sadistinen ja tiedän sen häneen ainakin jossain välissä uponneen. Tuntuu epäreilulta, että anonyymisti voidaan toinen ihminen pilata toisen silmissä. Kiusaamista joka kohdistuu kahteen ihmiseen. Ja kyllä tällaista oikeasti tapahtuu ennen kuin ehditte palstaharhaa huutaa.

Menee sivuraiteille sori mutta ajatus että tällaista voisi olla ahdistaa. Miten edes pystyisi ottamaan toisen ihmisen olemassaolon käyttöönsä sillä tavalla kuin tavaran, viedä toiselta aika kirjaimellisesti oikeuden itseensä. Miten sellainen voisi tuntua ok:lta toiminnalta, hyväksyttävältä? Millainen ihminen/ihmiset tällaista tekisi? Miksi?

Toinen ei pystyisi puolustautua/ hallita tilannetta mitenkään!

Paras sulkea internet kun alkaa ottaa jo koville ja mennä ulos, hyvää päivää kaikille kaipaaville 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen harkitsee sanojaan ennen kuin sanoo tai kirjoittaa. Elän siten, ettei koskaan ei ole tarvinnut mitään katua eikä hävetä.

Vierailija
8084/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen harkitsee sanojaan ennen kuin sanoo tai kirjoittaa. Elän siten, ettei koskaan ei ole tarvinnut mitään katua eikä hävetä.

Huh, voin pistää typerimmät hetkeni niin ketjussa kuin IRL nuoruuden piikkiin.

Ei siis ole tullut typerehdittyä pitkään aikaan, mutta vielä muutama vuosi sitten olin selvästi kehittymättömämpi.

Vierailija
8085/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut jättää ne yhdet viestit kirjoittamatta, mutta alkoi harmittaa kun täällä on esiinnytty minuna ja maalattu kuvaa, että olisin sadistinen ja tiedän sen häneen ainakin jossain välissä uponneen. Tuntuu epäreilulta, että anonyymisti voidaan toinen ihminen pilata toisen silmissä. Kiusaamista joka kohdistuu kahteen ihmiseen. Ja kyllä tällaista oikeasti tapahtuu ennen kuin ehditte palstaharhaa huutaa.

Kuva sinusta perustuu tosielämään. En ole kiinnostunut vaikka sinut voissa paistaisi.

Vierailija
8086/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sun kanssa samaa mieltä siitä söpöksi sanomisesta.

T. Yli nelikymppinen.

Vierailija
8087/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kirjoittanut terveisiä mutta näköjään tulinkin väärään viestiketjuun. Anteeksi ja jatkakaa.

Vierailija
8088/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa edes ajatella elämää ilman minkäänlaista yhteyttä sinuun. Oloni tuntuisi kovin tyhjältä sellaisessa tilanteessa.

Vierailija
8089/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli ne viimeisetkin tunteen rippeet.

Vierailija
8090/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢 💔

Vierailija
8091/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun olisi eri palstat joka ikäryhmälle, rekisteröityminen ja nimillä kaikki keskustelut.

Vierailija
8092/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin mukaan tässä ketjussa on eniten milleniaaleja ja sen näkee tasosta.

Sitähän et voi tietää minkä ikäiseltä/ikäisiltä ketjun ilkeimmät jutut tulee.

Itse olen saanut sen kuvan, että on jo vanhempi ihminen - ja huomattavan katkera.

Ilkeitä ja typeriä ihmisiä on joka ikäluokassa.

Mulla taas on se kuva, että ketjun kiusaajat on alle 40. Ne käy aina keski-ikäisten kimppuun. Aikamoista vihakirjoittelua näkee päivittäin. Ikärasismia.

Itselläni taas on se käsitys, että palstan keski-ikäisiä haukkuvat on usein itsekin keski-ikäisiä ja jostain syystä vähän katkeria.

Esim. keski-ikäiset miehet haukkumassa keski-ikäisiä naisia, tai keski-ikäiset naiset haukkumassa keski-ikäisiä miehiä.

Nuorempia ihmisiä ei yleensä kiinnosta koko aihe ollenkaan, vaan ihan muut asiat.

Tässä tyypillinen esimerkki ihmisestä, jonka puheesta kuultaa epäkunnioittava ja vihamielinen suhtautuminen itseään vanhempia kohtaan.

Ja siinä tyypillinen esimerkki trollista, joka yrittää oikein vääntämällä vääntää riitaa aikaiseksi - vaikka sitten tyhjästä.

Vierailija
8093/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣shhh...

Vierailija
8094/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveisiä nyt sitten, teille jotka olette hipaisseet mua kulkiessani:

Pirkko

Kalervo

Leena

Orvokki

Kaisu

Piia

Raija

Onerva

Pirjo

Maija

Matti

Markku

Mikael

Sakari

Leea

Olavi

Kauko

Juha

Juhani

Erkki

Timo

Sauli

Eeva

Liisa

Pentti

Teuvo

Seija

Suoma

Aino

Esko

Esa

Irma

Anneli

Helvi

Aune

Kimmo

Teemu

Heikki

Ismo

Anita

Jouni

Kai

Tellervo

Sirpa

Sari

Eija

Titta

Jaana

Erja

Päivi

Lotta

Heidi

Laura

Sini

Anne

Lahja

Jukka

Pekka

Mikko

Senja

Harri

Minna

Tuula

Julia

Vesa

Saara

Riikka

Elisa

Milla

Sami

Eino

Pasi

Inka

Sanni

Lassi

Lauri

Terho

Reijo

Jari

Jussi

Kari

Jorma

Vierailija
8095/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oman ikäisten kanssa syntyy parhaimmat keskustelut, seuraavaksi tulee vanhempien ihmisten kanssa juttelu, mutta nuorempien kanssa ei kannata yrittää keskustella. Yhtä riitelyä ja jankkaamista. Mulla synkkaa kahdeksankymppisten kanssa paremmin kuin neljäkymppisten ja samaa sanoo moni muukin mun ikäinen. T. 52 v.

Vierailija
8096/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣shhh...

SE suuttuu kohta🤪🤪

Vierailija
8097/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No terveisiä nyt sitten, teille jotka olette hipaisseet mua kulkiessani:

Pirkko

Kalervo

Leena

Orvokki

Kaisu

Piia

Raija

Onerva

Pirjo

Maija

Matti

Markku

Mikael

Sakari

Leea

Olavi

Kauko

Juha

Juhani

Erkki

Timo

Sauli

Eeva

Liisa

Pentti

Teuvo

Seija

Suoma

Aino

Esko

Esa

Irma

Anneli

Helvi

Aune

Kimmo

Teemu

Heikki

Ismo

Anita

Jouni

Kai

Tellervo

Sirpa

Sari

Eija

Titta

Jaana

Erja

Päivi

Lotta

Heidi

Laura

Sini

Anne

Lahja

Jukka

Pekka

Mikko

Senja

Harri

Minna

Tuula

Julia

Vesa

Saara

Riikka

Elisa

Milla

Sami

Eino

Pasi

Inka

Sanni

Lassi

Lauri

Terho

Reijo

Jari

Jussi

Kari

Jorma

Listalta löytyi entinen nimeni.

Vierailija
8098/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oman ikäisten kanssa syntyy parhaimmat keskustelut, seuraavaksi tulee vanhempien ihmisten kanssa juttelu, mutta nuorempien kanssa ei kannata yrittää keskustella. Yhtä riitelyä ja jankkaamista. Mulla synkkaa kahdeksankymppisten kanssa paremmin kuin neljäkymppisten ja samaa sanoo moni muukin mun ikäinen. T. 52 v.

Kertoo lienee siitä, millainen asenne sinulla on nuorempia kohtaan?

Muiden ihmisten käytös heijastelee usein sinua itseäsi.

Isäni on samaa ikäluokkaa kanssasi, hänellä on ystäviä parikymppisistä kasikymppisiin - ollut aina.

Minä olen samanlainen, eli minullakin on ollut aina kaiken ikäisiä ystäviä.

Vierailija
8099/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi nelikymppisten ja viiskymppisten pitäisi väkisin yrittää keskustella, kun ei voi olla mitään yhteistä puhuttavaa?

Vierailija
8100/17476 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lienee siitä, millainen asenne sinulla on nuorempia kohtaan?

Muiden ihmisten käytös heijastelee usein sinua itseäsi.

Isäni on samaa ikäluokkaa kanssasi, hänellä on ystäviä parikymppisistä kasikymppisiin - ollut aina.

Minä olen samanlainen, eli minullakin on ollut aina kaiken ikäisiä ystäviä.

Vai olisiko niiden nuorten asenteessa korjaamista. Monella muulla on ihan samat kokemukset, on tullut puhuttua varmasti parinkymmenen saman ikäisen kanssa tästä.

Ketju on lukittu.