Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koettanut analysoida, millaisiin viesteihin vastaat. Lopputulos on se, että mahdollisimman neutraaleihin kuten Kaipaan sinua tai Et sinä täällä ole. Jos laitan jonkin emojin, sitten et ainakaan vastaa. Mitä tästä pitäisi päätellä?
No kuka vastaa johonkin emojiin. Sehän voi olla ihan keneltä vain.
Tarkoitin muun viestin yhteydessä emoji. En sentään noin tomppeli ole, vaikka luulla toki saa. ☝️
Vierailija kirjoitti:
Ikägallup alkoi vasta 18 ikävuodesta, joten lisätään siihen 13-17. Eli ylänuoli, jos olet tuon ikäinen.
Meitä on jo neljä. Ennoo ainoo hullu kakara.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irc on suomalainen keksintö. Se oli kaikkien tulevien anonyymien keskustelualustojen esiäiti. Ollaan ylpeitä.
Wow. Keksikö suomalaiset siis koko maailman ensimmäisen anonyymin keskustelualustan?
Ensimmäisen kaikille avoimen, kyllä.
Ei, kyllä tori on vanhempi keksintö. Samoin isolla kirkolla on keskusteltu jo paljon ennen Irciä.
Ne ei ole alustoja internetissä
Vierailija kirjoitti:
Vihreä vai oranssi?
?
Oon syntynyt 1981 enkä oo koskaan käyttänyt irkkiä. Olenko elänyt tynnyrissä?
Vierailija kirjoitti:
Olen koettanut analysoida, millaisiin viesteihin vastaat. Lopputulos on se, että mahdollisimman neutraaleihin kuten Kaipaan sinua tai Et sinä täällä ole. Jos laitan jonkin emojin, sitten et ainakaan vastaa. Mitä tästä pitäisi päätellä?
Ujostelee tai on hämillään?
Pakko tehdä gallup:
Ylänuoli: Olen 35 tai vanhempi enkä ole ikinä käyttänyt irkkiä
Alanuoli: Olen 35 tai vanhempi ja olen käyttänyt irkkiä
Voisitko laittaa mulle jotain viestiä? On ikävä
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen ja roikuin kyllä irc:ssä parikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huuda mun nimee, huuda mua! Niin tiedän, että oot täällä.
####!, ####! (Nainen)
Terveisin ####. (Mies)
❤
Vierailija kirjoitti:
En usko että vastaat niin en voi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olit Corollan takapenkillä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olit Corollan takapenkillä sitten?
En sielläkään, mutta niiden olemassaolosta sentään olin tietoinen. Irkistä taisin kuulla uutisista vasta silloin, kun irkkaajat oli vihaisia, kun irc-galleriassa olijat kutsui sitä irkiksi. Mutta luulin että se irkki on joku teekkareiden tai vastaavien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän haluaa pysyä asialinjalla? Jos haluaa ilmaista, että lämpimiä tunteita ei ole? Tai jos vaan ärsyyntyy hymiöistä 😆? Tutkimusten mukaan ei-hymiö / muu symbolittomuus tulkitaan neutraaliksi, jopa hivenen vihamieliseksi viestiksi. En jaksa kaivaa lähdettä, mut ks. esim. Katri Saarikivi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irc on suomalainen keksintö. Se oli kaikkien tulevien anonyymien keskustelualustojen esiäiti. Ollaan ylpeitä.
Wow. Keksikö suomalaiset siis koko maailman ensimmäisen anonyymin keskustelualustan?
Ensimmäisen kaikille avoimen, kyllä.
Ei, kyllä tori on vanhempi keksintö. Samoin isolla kirkolla on keskusteltu jo paljon ennen Irciä.
Ne ei ole alustoja internetissä
Eivätpä muuten olekaan. Mutta alustoja ne ovat. 🤓 Jk. Näsäviisastelu on lempilajini.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan edelleenkin. Nyt vain huono olo. Kurkku ja pää kipeenä.
Ikävä sinua. Mut sun ansiosta aurinkokin näytti vähän kirkkaammalta tänään.
Terveiset haamunaiselle, itkeä tihrustelen sun perään vieläkin yksin ollessani. 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän haluaa pysyä asialinjalla? Jos haluaa ilmaista, että lämpimiä tunteita ei ole? Tai jos vaan ärsyyntyy hymiöistä 😆? Tutkimusten mukaan ei-hymiö / muu symbolittomuus tulkitaan neutraaliksi, jopa hivenen vihamieliseksi viestiksi. En jaksa kaivaa lähdettä, mut ks. esim. Katri Saarikivi
Hymiöt eivät tunnu kovin luontevilta ainakaan seniorikansalaisille. He voivat myös vahingossa käyttää niitä väärin ja siksi ehkä arkailevat niiden käyttöä.
Mutta tietenkään en tiedä hänen ikäänsä.
Ai valoa? No vihreää, jos vielä jostain ihmeen syystä kiinnostaa.