Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ei se viesti näköjään ollutkaan mulle. ☹️
Mikä?
Voisko joku kertoa mikä tuo irkki edes oli? Missä se oli? Netissä joku keskustelupalsta kuten av-nykyään? 90-luvun lopussako? Kun eikö aika harvalla ollut netti kotona 90-luvun alussa vielä? Irc-gallerian kyllä tiedän.
t. -89
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaikille niille, jotka kaipaavat tahtomattaan. Kyllä siitä voi päästä irti. Minulla otti aikansa, pikkuhiljaa alkoi hiipumaan loppua kohden vuoristoratamaisesti vaihdellen, mutta taitaa olla kaipaus lopussa. Ei ainakaan tällä hetkellä tunnu miltään ja mielikuva ihmisestä positiivinen, mutta pelkästään kaverillinen. Rohkaisuksi niille, jotka asian kanssa tuskailevat.
Täällä sama. Tietoisesti sammuttelin kaipaustani, koska käytännön tasolla tilanne on mahdoton, ja kyllä se tuntuu nyt tulleen päätökseensä. Ihmisenä hän toki edelleen on aivan lyömätön, joten toiveissani onkin ystävyyssuhde.
Vierailija kirjoitti:
Ite taas tykkään pitkistä teksteistä. Niistä saa yleensä enemmän irti. Mua turhauttaa lukea sivukaupalla turhanpäiväisiä keskenään samanlaisia lyhyitä viestejä, jotka ei anna mitään uutta. Ajantuhlausta. T. Humanisti
Mua taas pitkiä väittelyitä asioista, jotka ei kiinnosta, koska niillä ei ole tekemistä kaipauksen kanssa.
t. Humanisti #2
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mikä tuo irkki edes oli? Missä se oli? Netissä joku keskustelupalsta kuten av-nykyään? 90-luvun lopussako? Kun eikö aika harvalla ollut netti kotona 90-luvun alussa vielä? Irc-gallerian kyllä tiedän.
t. -89
Vierailija kirjoitti:
t. -89
Chatti-kanava tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se viesti näköjään ollutkaan mulle. ☹️
Mikä?
Sen kun tietäis. Hukkunu matkan varrella jonnekin bittiavaruuteen. Mutta kaipaus ei oo hukkunu. 😘💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite taas tykkään pitkistä teksteistä. Niistä saa yleensä enemmän irti. Mua turhauttaa lukea sivukaupalla turhanpäiväisiä keskenään samanlaisia lyhyitä viestejä, jotka ei anna mitään uutta. Ajantuhlausta. T. Humanisti
Mua taas pitkiä väittelyitä asioista, jotka ei kiinnosta, koska niillä ei ole tekemistä kaipauksen kanssa.
t. Humanisti #2
Niin. No väittelyt on toki eri asia kuin pitkät kaipausviestit. Itse tykkään siis pitkistä kaipausviesteistä. Usein jopa etsin juuri niitä eli selaan kaiken muun turhan lukematta ohi ja aina kun tulee pitkä kaipausviesti, niin sen luen.
Vieläkin on irc-kanavia olemassa.
Irc on suomalainen keksintö. Se oli kaikkien tulevien anonyymien keskustelualustojen esiäiti. Ollaan ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Irc on suomalainen keksintö. Se oli kaikkien tulevien anonyymien keskustelualustojen esiäiti. Ollaan ylpeitä.
Wow. Keksikö suomalaiset siis koko maailman ensimmäisen anonyymin keskustelualustan?
Vierailija kirjoitti:
Välillä kyllä tuntuu että nämä ois saaneet jäädä keksimättä. Niin paljon elämästä on kulunut tällaiseen turhaan ja asioita jäänyt tekemättä.
Olen koettanut analysoida, millaisiin viesteihin vastaat. Lopputulos on se, että mahdollisimman neutraaleihin kuten Kaipaan sinua tai Et sinä täällä ole. Jos laitan jonkin emojin, sitten et ainakaan vastaa. Mitä tästä pitäisi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow. Keksikö suomalaiset siis koko maailman ensimmäisen anonyymin keskustelualustan?
Ensimmäisen kaikille avoimen, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen koettanut analysoida, millaisiin viesteihin vastaat. Lopputulos on se, että mahdollisimman neutraaleihin kuten Kaipaan sinua tai Et sinä täällä ole. Jos laitan jonkin emojin, sitten et ainakaan vastaa. Mitä tästä pitäisi päätellä?
No kuka vastaa johonkin emojiin. Sehän voi olla ihan keneltä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kaikille avoimen, kyllä.
Ei, kyllä tori on vanhempi keksintö. Samoin isolla kirkolla on keskusteltu jo paljon ennen Irciä.
Saako kaivata välillä? Tiistaihin, mies 🥰