Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Minä saan tykätä sinusta mies 🤩
Miten yli kolmikymppinen mies voi olla tuollainen kakara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
00400. Kaipaan sinua.
Kuin myös. En kyllä tiedä kenen kanssa juttelen, mutta olet varmasti ihana tyyppi.
Kiitos. Niin varmasti sinäkin. Kaipaatko siis 00400:aa vai siellä asuvaa 00400:laista?
Mitähän sinulle kuuluu? Minulla on sellainen tunne, että pian me taas ollaan niinku ennen. ❤️
Onko naapuri huomenna kotosalla?🧀🥖🍷🍷
Kyllä mua ihmetytti, kuinka pystyit siinä hänen läsnäollessaan pitämään mun kanssa sitä kaikkea yllä. Sitten vielä kun näin sut muiden kanssa liikkeellä, välillä ihan selkeästi väistit mua etkä halunnut kohdata ja välillä näin, että olisit kipeästi kaivannut kohtaamista. Ihastuin aika kovasti suhun, mutta välillä tuntui että inhoat mua ja se sitten nollasi tunteita. Aina lähti tunteet kuitenkin uudelleen kasvamaan. Yritin kyllä olla sulle läsnä ja tavoitettavissa, mutta silti syyllistit mua välinpitämättömyydestä, mikä aiheutti stressiä kun yritin ihan tosissani ja näit niin negatiivisesti mun yritykseni ja annoit aika ikävää palautetta, kuten vaikka silloin kun kerroit meneväsi treffeille ja isoon ääneen kailotit siitä jälkeenpäinkin. En enää tiennyt, kuka on hyvä tyyppi ja kuka ei ja mitä kukakin minusta ajattelee sen perusteella, mitä oot puhunut heille ja millaisen kuvan oot antanut. Tuntui välillä kuin esittäisit mulle ihan muuta ja puhuisit niille toisille ihan toista. Sitä alkoi kulkea varpaillaan kun tuntui, etten osaa käyttäytyä oikein vaikka yritän. Ja sitten syyllistit välinpitämättömyydestä. Olisin tarvinut enemmän positiivista palautetta, hyväksytyksi tulemisen tunnetta ja rohkaisua. Taisit kyllästyä siihen ja sitten kaikki meni miten meni ja nyt tämän hetken tilanne. Oon ollut vihainen ja katkera, mutta se on ollut turhautumista tilanteeseen, ei sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Aikataulutus pielessä.
Ei ole.
Huomenna ois taas se vuoden paras päivä tunnustaa kaivatulle tunteet. Jos kaivattu ei tunnekaan samoin, niin päälle vaan luritus "Aprillia, syö silliä..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää pitää yhteyttä Sydis 😞
Kuka on Sydis? Milloin olet hänet tavannut?
Etköhän tiedä 🥱
No en. 🙄
Sitten sinun ei tarvitsekaan tietää 😐
Vierailija kirjoitti:
???
Mitä aprillipäivänä tapahtuu, se aprillipäivään jää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi olla lapsi kun oikein silmiin katsotaan. Tunsin minäkin edellisessä kotikunnassani naisen joka oli jo reippaasti yli viidenkymmenen. Oli ja on ehkä vieläkin omalla tavallaan rakastettava kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle yh-äidille ❤
Siis mulle?
Jos olet ihana yh, mutta etenkin, jos juuri se oikea.
Olen yh ja olen myös aika ihana. Ainakin yritän olla. 🤭 Toivottavasti olen hänelle se oikea. Millon näitte viimeksi?
Eilen
Mäkin näin hänet eilen. Yhen ihanan miehen. Kauhea ikävä häntä jo nyt. Ensi viikolla toivottavasti nähdään.
Pitää varmaan ottaa jonotusautomaatista numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
00400. Kaipaan sinua.
Kuin myös. En kyllä tiedä kenen kanssa juttelen, mutta olet varmasti ihana tyyppi.
Kiitos. Niin varmasti sinäkin. Kaipaatko siis 00400:aa vai siellä asuvaa 00400:laista?
Eikö noi ole sama asia? Varmaan molempia siis on vastaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan ottaa jonotusautomaatista numero.
Saat etuilla rauhassa. En pistä pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle yh-äidille ❤
Siis mulle?
Jos olet ihana yh, mutta etenkin, jos juuri se oikea.
Olen yh ja olen myös aika ihana. Ainakin yritän olla. 🤭 Toivottavasti olen hänelle se oikea. Millon näitte viimeksi?
Eilen
Mäkin näin hänet eilen. Yhen ihanan miehen. Kauhea ikävä häntä jo nyt. Ensi viikolla toivottavasti nähdään.
Toivotaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi olla lapsi kun oikein silmiin katsotaan. Tunsin minäkin edellisessä kotikunnassani naisen joka oli jo reippaasti yli viidenkymmenen. Oli ja on ehkä vieläkin omalla tavallaan rakastettava kakara.
Suurin osa ihmisistä vakavoituu aikuistuttuaan liikaa.
Pelastetaan yhdessä maailma!
Eilen