Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
7201/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ainakaan mun takia ole ärtynyt. Toivottavasti vain jonkun veroilmoituksen takia. Vaikka toisaalta tuntuu että oon varmasti syypää tai ainakin osatekijä. Jos kuvittelen että olisit sittenkin halunnut oikeasti nähdä ja oudot tapahtumat oli vain outoja sattumia, niin tunnen huonoa omaatuntoa ja harmittaa. Mutta sitten välillä kuitenkin palaan miettimään, että jos oikeasti ootkin vaan nauranut mulle ja en halua olla mikään nauramiselle alistuva nössö enää. Mistä mä sitten varmasti tiedän mikä on totta ja mikä monimutkaista huijausta.

No se on ainakin varmaa että erääseen paikkaan en enää mene ja viikonloppuisin en mene mihinkään, vaikka mitä vihjeiltä näyttäviä tulis. Ois pitänyt vain luottaa siihen alkuperäiseen vaistoon tai siis oikeastaan järkeen, että todellakaan halua nähdä viikonloppuna. Vaikka jostain ihmeen syystä haluaisit oikeastikin nähdä silloin, niin aika helposti varmaan tulee jotain ettei voikaan tai ei ainakaan just siihen aikaan. Ehkä lopetan tänne kirjoittamisen, jos se sattuis olemaan sitä mitä toivot. Vai vähennänkö yhteen kertaan viikossa, jos sattuu olemaan jotain asiaa. Ehkä niin. Se vois olla sitten se toinen päivä kuin tämä. Pitää myös tosissaan pyrkiä kirjoittamaan vähemmän tunnistettavasti. Saattaahan se olla että olen jo aivan liian tunnistettava ja joku sen takia stalkkaa. Tosin kuka ihme. Kai sen pitäis mut tuntea, että vois. Vai voiko joku sun tuttu tunnistaa että kirjoitan sulle, mutta ei että kuka olen.

Mutta voin yrittää vielä joskus tänä keväänä nähdä sua, jos toivot. Varmasti olisin irl huomattavasti vähemmän rasittava, ainakin sitten kun tiedän totuuden. Se eräs toinen paikka taitaa olla tosiaan parempi, vaikka en sieltä kyllä aiemmin sua löytänyt, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Vaikka toisaalta tekis mieli vapauttaa sut siitä yhdestä jutustakin, mutta mistä sitten sun toiveista tietäisin. No ehkä se riittää, että vain yksi merkitsee.

Niin ja jos ois niin että joku stalkkasi, mutta sä puolestaan ollut sopinut kenenkään kanssa mitään ja pähkäilet nyt, että oliko se joku sun tietämättäsi joku sun someseuraaja tai muu tuttu, niin lisätuntomerkkinä kerrottakoon että siinä takissa oli joku valkoinen tosi iso merkki tai kuvio. En uskaltanut viimeksi liian tarkkaan kertoa ettei mua tunnisteta, mutta meni nyt sitten.

Rentouttavampaa kevään jatkoa!

Vierailija
7202/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy poistua 💨💨💨💨💨

Alkoi pierettää?

Ei vaan viesteistä tuli paha olo 🥺

Mulla sama, hirveä energia tuli joistain viesteistä.

Menin sit iltalenkille, kuuntelin kauniita lauluja ja nyt taas hyvä olo.

Täytyy oikeasti lopettaa täällä käyminen, kun alkaa olla niin huono energia tässä paikassa.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7203/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aamulla teidän nähdessäni tiesin, että olitte rakastelleet edellisenä yönä. Se näkyi olemisessanne, kehoillanne yhä lepäilevästä läheisyydestä. En tiennyt miksi kiinnitin siihen jo silloin huomiota. Ehkä kaipaan enemmänkin sitä, mitä näen teillä olevan kuin sinua.

Vierailija
7204/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monta kaipaajaa.

Montako kaivattua? 🤔

Vierailija
7205/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edustat mulle edelleen jonkinlaista unelmanaista. Samalla taisit olla myös opetus siitä, että kaikkia unelmia ei voi elää todeksi.

Olipa suloisesti sanottu 🥰 Vallan sivusta.

Vierailija
7206/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen mustasukkaiseksi. 🙈

Mistä?

Tietysti siitä, jos kaivatullani onkin monta kaipaajaa. 🙄

Eikö täällä jo aikasemmin todettu, että se saa kuka ensin toimii tai jotain sen suuntaista?

Ei pidä paikkaansa. Kokeiltu on. 😅

Vierailija
7207/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy poistua 💨💨💨💨💨

Alkoi pierettää?

Ei vaan viesteistä tuli paha olo 🥺

Mulla sama, hirveä energia tuli joistain viesteistä.

Menin sit iltalenkille, kuuntelin kauniita lauluja ja nyt taas hyvä olo.

Täytyy oikeasti lopettaa täällä käyminen, kun alkaa olla niin huono energia tässä paikassa.

Eri

😑

Vierailija
7208/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Odotan ensi viikkoa mielenkiinnolla.

Mitä päivää erityisesti? Mitä silloin tapahtuu?

Vierailija
7209/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanalle yh-äidille ❤

Vierailija
7210/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin aamulla teidän nähdessäni tiesin, että olitte rakastelleet edellisenä yönä. Se näkyi olemisessanne, kehoillanne yhä lepäilevästä läheisyydestä. En tiennyt miksi kiinnitin siihen jo silloin huomiota. Ehkä kaipaan enemmänkin sitä, mitä näen teillä olevan kuin sinua.

No niin siinä sitten kävi, oikein huomadit 🙊

Vierailija
7211/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihastukseni kanssa päässyt juttelemaan, ohi mennen vain moikannut, siitäkin tuli todella hyvä fiilis.

Olen varma, ettei ihastukseni kiinnostuisi minusta millään tavalla. Silti minä hölmö kiusaan itseäni tällä tunteella.

Monet miehet moikkailevat minua ja se lämmittää kyllä aina. Ja jokaisella heistä on mahdollisuus, sillä mittaan miestä hänen tekojensa mukaan enkä muiden attribuuttien.

Se saa joka ottaa? Hmm.

On sillä selkeästi paremmat mahkut kun niillä, jotka vain katsovat etäältä.

Tuo on taas yksi variaatio ihmisen käyttäytymisestä. Kannattaa odotella sitä ihmistä kenen kanssa kaikki on selvää ☺️ Sivusta.

Olen seurustellut useamman kerran, eikä se koskaan ole ollut selvää.

Sepä se. Ehkä et ole sitä "oikeaa" vielä tavannut.

Eiköhän "ne oikeat" ole satua.

En silti tunkis väärien kanssa parisuhteeseen

Eri

Vierailija
7212/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

010170. Kaipaan sinua.

Kaipaat häntä vai olet itse?

Valitsen molemmat.

Sehän tarkoittaa, että olisit kadottanut itsesi ja kaipaisit itseäsi.

Vierailija
7213/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ihanalle yh-äidille ❤

Siis mulle?

Vierailija
7214/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nostella vanhoja viestejä

Vierailija
7215/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esteenä on eri kannat omiin lapsiin.

Vierailija
7216/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
7217/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ainakaan mun takia ole ärtynyt. Toivottavasti vain jonkun veroilmoituksen takia. Vaikka toisaalta tuntuu että oon varmasti syypää tai ainakin osatekijä. Jos kuvittelen että olisit sittenkin halunnut oikeasti nähdä ja oudot tapahtumat oli vain outoja sattumia, niin tunnen huonoa omaatuntoa ja harmittaa. Mutta sitten välillä kuitenkin palaan miettimään, että jos oikeasti ootkin vaan nauranut mulle ja en halua olla mikään nauramiselle alistuva nössö enää. Mistä mä sitten varmasti tiedän mikä on totta ja mikä monimutkaista huijausta.

No se on ainakin varmaa että erääseen paikkaan en enää mene ja viikonloppuisin en mene mihinkään, vaikka mitä vihjeiltä näyttäviä tulis. Ois pitänyt vain luottaa siihen alkuperäiseen vaistoon tai siis oikeastaan järkeen, että todellakaan halua nähdä viikonloppuna. Vaikka jostain ihmeen syystä haluaisit oikeastikin nähdä silloin, niin aika helposti varmaan tulee jotain ettei voikaan tai ei ainakaan just siihen aikaan. Ehkä lopetan tänne kirjoittamisen, jos se sattuis olemaan sitä mitä toivot. Vai vähennänkö yhteen kertaan viikossa, jos sattuu olemaan jotain asiaa. Ehkä niin. Se vois olla sitten se toinen päivä kuin tämä. Pitää myös tosissaan pyrkiä kirjoittamaan vähemmän tunnistettavasti. Saattaahan se olla että olen jo aivan liian tunnistettava ja joku sen takia stalkkaa. Tosin kuka ihme. Kai sen pitäis mut tuntea, että vois. Vai voiko joku sun tuttu tunnistaa että kirjoitan sulle, mutta ei että kuka olen.

Mutta voin yrittää vielä joskus tänä keväänä nähdä sua, jos toivot. Varmasti olisin irl huomattavasti vähemmän rasittava, ainakin sitten kun tiedän totuuden. Se eräs toinen paikka taitaa olla tosiaan parempi, vaikka en sieltä kyllä aiemmin sua löytänyt, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Vaikka toisaalta tekis mieli vapauttaa sut siitä yhdestä jutustakin, mutta mistä sitten sun toiveista tietäisin. No ehkä se riittää, että vain yksi merkitsee.

Niin ja jos ois niin että joku stalkkasi, mutta sä puolestaan ollut sopinut kenenkään kanssa mitään ja pähkäilet nyt, että oliko se joku sun tietämättäsi joku sun someseuraaja tai muu tuttu, niin lisätuntomerkkinä kerrottakoon että siinä takissa oli joku valkoinen tosi iso merkki tai kuvio. En uskaltanut viimeksi liian tarkkaan kertoa ettei mua tunnisteta, mutta meni nyt sitten.

Rentouttavampaa kevään jatkoa!

Mistäs sä nyt ajattelit tämän henkilön vapauttaa? Ei millään pahalla, mutta nää kirjotukset kuulostaa psykoosilta ja kannattaisi hankkia jo varmaan pikkuhiljaa apua, jos et ole niin jo tehnyt.

Vierailija
7218/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joskus voisi olla oma itsensä.

Toisten elämästä ei voi nauttia, elä omaasi.

Tiedän, olen rasittava ja minun pitäisi pysyä poissa. Olin kuitenkin ihan asiallinen tänäänkin enkö vaan? Anteeksi. Yritän pysyä poissa 🥺

,🖌️

Vierailija
7219/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalle, kivalle 45+ miehelle hyvää yötä. 🧡🛌

Vierailija
7220/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää pitää yhteyttä Sydis 😞

Ketju on lukittu.