Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Menen sinun kans isona naimisiin 🤫 tee yks ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot epäilyttävä, mutta luotan suhun. Pidän siitä, että oot ihanan avoin ja herkkä, vaikka ootkin valehteleva narsisti. Oot niin kaunis, vaikka oot lihava. Mun sydän särkyy jos en sua saa, mutta oon jo ihan yli susta ja uutta kaipailen. Näin?
Tän illan paras🏆 🤭😂🤣 sori
Joo, naurattaa kun lihavaa ei voi katsoa ja sen tuijotus ahdistaa. Ei saa lihavan katsoa normaalipainoisia kohti, ettäs tiedän nyt senkin.
Nauratti tuossa ap:n viestissä esille tuodut ristiriidat, joita varmasti moni anonyyminä kaipaajana miettii, jos alkaa tulkita kaikki viestit täällä itselleen osoitetuiksi. En nauranut kenenkään lihavuudelle.Ei ole siihen varaa.
Mua ei naurata nekään, koska tiedän ettei luota muhun. Aina jos tulee puheeksi väittää ettei asia ole niin, mutta käytäntö on näyttänyt todeksi monta, monta, monta kertaa. Mulle voi valehdella, mua voi nimitellä ja mua voi vedättää, koska on hyvin todennäköistä, että oon mieleltäni sairas pska ja oon silloin vain ansainnut kaiken huonon käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se erikoista, kun ei ole tottakaan.
Totta on, maailma on totta. On.
Vierailija kirjoitti:
Menen sinun kans isona naimisiin 🤫 tee yks ärsyttävä
Ei käy! T. Yks kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hi❤️
Hi, how u doing my love😍
dreaming about you
Really?
Awww 🥰🥰🥰
U should write the messenger message for me👍
En ole ihastukseni kanssa päässyt juttelemaan, ohi mennen vain moikannut, siitäkin tuli todella hyvä fiilis.
Olen varma, ettei ihastukseni kiinnostuisi minusta millään tavalla. Silti minä hölmö kiusaan itseäni tällä tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna? Älä sano ettei nähdä, en kestäisi sitä 😭
Haluaisin nähdä sinut mies, tiedät sen. Laita viestiä?
Toivottavasti unelmiesi mies ottaa yhteyttä. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Öitä naapur
Hyvää yötä naapur.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy poistua 💨💨💨💨💨
Alkoi pierettää?
Ei vaan viesteistä tuli paha olo 🥺
Tässä hyvän mielen ja piristyksen viesti🐦🦋🐞💐🌸🌹🌞🥰🤗😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy poistua 💨💨💨💨💨
Alkoi pierettää?
Ei vaan viesteistä tuli paha olo 🥺
Tässä hyvän mielen ja piristyksen viesti🐦🦋🐞💐🌸🌹🌞🥰🤗😇
Kiitos 😌
Vierailija kirjoitti:
En ole ihastukseni kanssa päässyt juttelemaan, ohi mennen vain moikannut, siitäkin tuli todella hyvä fiilis.
Olen varma, ettei ihastukseni kiinnostuisi minusta millään tavalla. Silti minä hölmö kiusaan itseäni tällä tunteella.
Voihan sitä aina ottaa asiasta selvää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sulle ihastuksesi kanssa, älä murehdi.
En ole edellä kaivanneen mies, tai mies muutenkaan, mutta haluan silti lainata ajatusta. Kysymykset oli hyviä.
”Kerro mulle, mitä musta ajattelet.”
Ajattelen, että hän on ainutlaatuisen mahtava, upea ja ihana ihminen. Pidän luonteesta, arvomaailmasta, käytöksestä. Siitä, kuinka hän on nahoissaan.
”Kerro mulle, mitä tekisit jos saisit luvan.”
Mietin aika perusjuttuja, pussailua ja hipsuttelua. Silmiin hukkumista.
”Kerro mulle, että haluat.”
Hän tietää sen.
”Kaipaan kuulla, että kuitenkin kelpaisin sulle, vaikka et voi olla mun oma.”
Hän tietää, että kelpaisi.
Katsoit mua eilen niin kuin olisit surrut elämää enemmänkin viimeaikoina. Sanaakaan ei vaihdettu, siinä tilanteessa ei pystynyt. En ole ajatellut mitään muuta viimeiseen 30 tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet moikkailevat minua ja se lämmittää kyllä aina. Ja jokaisella heistä on mahdollisuus, sillä mittaan miestä hänen tekojensa mukaan enkä muiden attribuuttien.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan kuin omasta tilanteestani. Tosin se yksi moikka ei enää tee hyvää fiilistä kun tekee mieli paljon enemmän.
Ihanaa! Sait mut nauramaan, sillä minut kuvasit juuri oikein! Olet ihana❣