Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapaamista ei tule?
Omalta osaltani vastaan. Siksi, koska ei ole irl ehdotettu ( viime aikoina) kenenkään taholta.
Missä sinut voisi nähdä irl? 🤔
Töissä ja kotona. Em ole nyt korona- aikoina paljon liikkunut, monista syistä.
Viestiä vaan tulemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tulee uusia kohtaamisia. Uusia mahdollisuuksia. Joskus vanha rakkaus voi yllättää.
Vanha on vanha syystä.
Joskus myös ajankohta voi olla väärä. Ihmiset toisilleen oikeat ❤️
Näin oli näppylät. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole rehellinen, mies. Mistä pidät minussa eniten?
Ulkonäöstä. Olisko mikään muu edes mahdollista, tällä kokemuksella..
Tätä mä toivonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta osaltani vastaan. Siksi, koska ei ole irl ehdotettu ( viime aikoina) kenenkään taholta.
Viestiä vaan tulemaan!
EI ole nroa, etkä halua antaa sitä. 😥😥😥
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä sua pidättelee? Olet free.
Ei ole enää minusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisitko kolmen kimppaa jos puolisosi sitä ehdottaisi?
En, jos puoliso olisi mukana.
Et halua puolisoasi?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä, minäkään, näin.
Minä vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
🌊🌊🌊🌊⛵🌊🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊
😀
Mitäs kiviä tuonne virittelit? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt, ettet olisi koskaan pystynyt antamaan minulle niitä asioita, joita annoit hänelle. Asioita, joita tarvitsen. Äläkä ymmärrä väärin: en ole mustasukkainen, kateellinen tai katkera siitä, että valitsit hänet. Aikaa on kulunut jo sen verran, että jos me oltaisiinkin päädytty yhteen, tiedän, että olisimme tehneet toisemme onnettomiksi jo tuhansia kertoa. Olisin tuhonnut sinut ja sinä minut.
Mutta halveksin teitä molempia. Sinua, koska valitsit naisen, jonka tiesit palvoneen itseäsi kaksi vuotta lammasmaisesti ilman minkäänlaista riskiä itsellesi ja jonka poimit kuin ylikypsän hedelmän mahosta puusta. Ja häntä, koska hän kelpuutti sinut siitä huolimatta, että olit kaksi vuotta ähkinyt ja pähkinyt valintaasi, tavoitellut täydellä tarkoituksella muita naisia ja kutsunut häntä vaikka millä halventavilla nimillä hänen selkänsä takana samalla, kun muna pystyssä mietit hänen bestistään, jota et voisi koskaan saada, koska tällä sentään on omanarvontuntoa. Minä halveksin teitä. Sinä et ole mikään mies ja hän on hädin tuskin ihminen, pikeminkin tiskirätti.
Toivottavasti kuitenkin teette toisenne onnellisiksi. Te, jos ketkä, ansaitsette toisenne.
Sä oot se bestis?
Olemme tienristeyksessä. Toivottavasti kohtalo johdattelee meitä kaikille suotuisaan lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌊🌊🌊🌊⛵🌊🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊
😀
Mitäs kiviä tuonne virittelit? 🤔
Mieti sitä hetki. Hän kyllä keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tulee uusia kohtaamisia. Uusia mahdollisuuksia. Joskus vanha rakkaus voi yllättää.
Vanha on vanha syystä.
Noh voisihan sitä käydä niin, että tapaisi nyt jonkun teini-iän tyypin jonka kanssa oltaisiin toisistamme tietämättä menty samoja polkuja samaan suuntaan ja nyt kohdattaisiin, mutta tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt, ettet olisi koskaan pystynyt antamaan minulle niitä asioita, joita annoit hänelle. Asioita, joita tarvitsen. Äläkä ymmärrä väärin: en ole mustasukkainen, kateellinen tai katkera siitä, että valitsit hänet. Aikaa on kulunut jo sen verran, että jos me oltaisiinkin päädytty yhteen, tiedän, että olisimme tehneet toisemme onnettomiksi jo tuhansia kertoa. Olisin tuhonnut sinut ja sinä minut.
Mutta halveksin teitä molempia. Sinua, koska valitsit naisen, jonka tiesit palvoneen itseäsi kaksi vuotta lammasmaisesti ilman minkäänlaista riskiä itsellesi ja jonka poimit kuin ylikypsän hedelmän mahosta puusta. Ja häntä, koska hän kelpuutti sinut siitä huolimatta, että olit kaksi vuotta ähkinyt ja pähkinyt valintaasi, tavoitellut täydellä tarkoituksella muita naisia ja kutsunut häntä vaikka millä halventavilla nimillä hänen selkänsä takana samalla, kun muna pystyssä mietit hänen bestistään, jota et voisi koskaan saada, koska tällä sentään on omanarvontuntoa. Minä halveksin teitä. Sinä et ole mikään mies ja hän on hädin tuskin ihminen, pikeminkin tiskirätti.
Toivottavasti kuitenkin teette toisenne onnellisiksi. Te, jos ketkä, ansaitsette toisenne.
Sä oot se bestis?
En. Hänen bestiksensä oli ainoa ihminen koko sotkussa, jolla oli tippaakaan järkeä.
Hyvää yötä muutaman kilometrin päähän. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiä vaan tulemaan!EI ole nroa, etkä halua antaa sitä. 😥😥😥
Vaihtoehdot:
Kysy , voisko äitis auttaa asiassa😆
Käy laittaa tuulilasinpyyhkijään numerosi niin varmasti soitan
Postilaatikkoon voi myös jättää viestiä, otan taatusti yhteyttä
Ja jos noista ei mikään päde sinuun, emme edes tunne.
Oon aika katkera sun kohtelustasi. Siitä miten epäluotettavana mua pidit ja siitä, ettet koskaan pyytänyt anteeksi. Yksi viesti ja asiat voisi olla nyt ihan toisin. Edelleen jos saisin sen viestin sillä olisi muhun ihan sama vaikutus kuin vaikka pari vuotta sitten. Pieni näköhavainto ja pää aivan sekaisin. Olin aika hyvin jo asian hyväksynyt ettei meitä tule ja suunnannut ajatuksia muihin asioihin ja nyt taas täällä haaveilen. Se mitä mulla on ei ole sitä mikä mulle on hyväksi, mutta näin parempi kuin ilman. Aika surullista, mutta luulen että tiedät kokemuksesta mitä tarkoitan.
Olin sulle loukkaantunut, mutta mulla on niin ikävä sua että en jaksa enää olla vihainen. Onneksi nähdään ehkä keskiviikkona. Tää kaipaaminen uuvuttaa välillä niin paljon, että tuntuu että hajoan. Ei auta kuin kestää. Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä muutaman kilometrin päähän. Naiselle.
Mä olen muutaman kilometrin päässä. Ehkä 1.3 kilometrin.
Voisko näihin kirjoittaa esittäjän ja biisin nimen?