Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Tämä on niitä hetkiä, jolloin haaveilen "meistä". Olisimme niin lähellä toisiamme ja aika pysähtyisi, kun suutelisin kaulaasi ja niskaasi. Menisin tuoksustasi sekaisin. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Vierailija kirjoitti:
Olin sulle loukkaantunut, mutta mulla on niin ikävä sua että en jaksa enää olla vihainen. Onneksi nähdään ehkä keskiviikkona. Tää kaipaaminen uuvuttaa välillä niin paljon, että tuntuu että hajoan. Ei auta kuin kestää. Hyvää yötä
Miksi olit loukkaantunut?
Ja hyvää yötä😴meen uneksimaan siitä päivästä kun taivutat mut jooga-asentoihi. Anteeksi ja hyvää yötä kaikille tänne💟🌓
V. 2018 tietyn yön molempien miesten olen nähnyt lenkkeilevän tässä aiempina vuosina. Toki nämä on ihan yleisiä kulkuteitä, mutta tietääkseni kumpikaan ei asu täällä. 🙄
Juodaanko Pentti huomenna samasta pullosta viinaa lähipuiston lavitsalla?
Tulen viinakaupan aukeissa sinne.
Hyvää yötä elämäin unelmanaiselle jolle
Pitäjärajalla haukahti koira ja hais pieru.
https://youtube.com/shorts/xQrOhQ7EGmI?feature=share
Hyvää yötä tärkeä. Olet valoni ja teet jokaisesta päivästäni paremman. Kaipaan sinua niin paljon. Pysy turvassa.
Sinä ja minä bae. Tähtitaivas.
Eilen täällä oli paljon muhun sopivaa, nyt niistä on poistettu kai osa. Mun pitää lopettaa kokonaan ketjun selaaminen. Samat jutut ja trollit pyörii täällä, joku keksii yleispäteviä, jotka sopii kaikkiin ja toistaa aiemmin sanottuja. Lisäksi mulla on kolme harhaa, että joku matkii mun kaivatun kirjoitustyyliä ja sotkee tahallisesti ja toisena, että täällä on joku joka tuntee mun kaivatun. Kolmatena oli että kaivattuni kirjoittaa tänne toiselle, mutta niitä viestejä ei ole enää näkynyt. Paitsi eilen oli samantapaista, huomasin silti sisällöstä ettei täysin sovi mun kaivattuun. Me näet tunnetaan jossain määrin. Mitä mä täällä teen, nähdään kuitenkin pian ja tulee joku alku tai mikä lie, mutta parempi kuin nykytilanne. Koittakaa jaksaa, kesää kohti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä muutaman kilometrin päähän. Naiselle.
Huomenta. Tämä viesti kävisi minunkin elämääni, vaikka en jaksa uskoa, että kaivattuni olisi täällä. Kysyisin vielä tunnisteena, milloin näit hänet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Eilen täällä oli paljon muhun sopivaa, nyt niistä on poistettu kai osa. Mun pitää lopettaa kokonaan ketjun selaaminen. Samat jutut ja trollit pyörii täällä, joku keksii yleispäteviä, jotka sopii kaikkiin ja toistaa aiemmin sanottuja. Lisäksi mulla on kolme harhaa, että joku matkii mun kaivatun kirjoitustyyliä ja sotkee tahallisesti ja toisena, että täällä on joku joka tuntee mun kaivatun. Kolmatena oli että kaivattuni kirjoittaa tänne toiselle, mutta niitä viestejä ei ole enää näkynyt. Paitsi eilen oli samantapaista, huomasin silti sisällöstä ettei täysin sovi mun kaivattuun. Me näet tunnetaan jossain määrin. Mitä mä täällä teen, nähdään kuitenkin pian ja tulee joku alku tai mikä lie, mutta parempi kuin nykytilanne. Koittakaa jaksaa, kesää kohti.
En tiedä mitä poistettuja viestejä tarkoitat mutta mä poistin ainakin yhden omani eilen. En ole katsonut onko jo poistunut. Ja en kirjoita kenellekään muulle kuin kaivatulleni. Toisinaan trolli käy viestieni kimppuun sekoittamalla tai matkimalla, mutta en varmaan ole ainoa, joiden viesteihin trolli iskee. Kyllä täältä pitäisi päästä pois, mutta en voi jättää palstaa kun tiedän että molemmat ollaan täällä. Toivottavasti irl tapahtuisi joku lähentyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä poistettuja viestejä tarkoitat mutta mä poistin ainakin yhden omani eilen. En ole katsonut onko jo poistunut. Ja en kirjoita kenellekään muulle kuin kaivatulleni. Toisinaan trolli käy viestieni kimppuun sekoittamalla tai matkimalla, mutta en varmaan ole ainoa, joiden viesteihin trolli iskee. Kyllä täältä pitäisi päästä pois, mutta en voi jättää palstaa kun tiedän että molemmat ollaan täällä. Toivottavasti irl tapahtuisi joku lähentyminen.
Jos olette molemmat täällä toistenne takia, niin siirtykää ihmeessä irl puolelle. Mitään järkeä arpoa täällä. Hyvä siitä tulee.
Mitä tarkoitat tuolla että parempi kuin nykytilanne? Aiotko tehdä jotain? Toivottavasti jotain edistystä tapahtuisi pian. En vastusta ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette molemmat täällä toistenne takia, niin siirtykää ihmeessä irl puolelle. Mitään järkeä arpoa täällä. Hyvä siitä tulee.
Oletko ap
Mulla on kyllä yksi teiniaikojen tyyppi jonka kanssa ollaan aina välillä yhteyksissä ja nähdään silloin harvoin, jos satutaan samaan paikkaan.
Aina kun nähdään niin hämmästellään miten samoja asioita ja tunteita molemmat kokee ja käy läpi, menee jotenkin sama polkua vaikka näennäisesti meidän elämät on erilaisia.
Silti aika samanlaisia kuitenkin.
Ei kyllä olla ikinä edes sekstailtu, aina vaan ajauduttiin pussailemaan enkä oikein tiedä edes miksi, kun en ole koskaan ollut mitenkään ihastunut siihen tyyppiin.