Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
5821/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaamista ei tule? 

Vierailija
5822/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee uusia kohtaamisia. Uusia mahdollisuuksia. Joskus vanha rakkaus voi yllättää.

Vanha on vanha syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee uusia kohtaamisia. Uusia mahdollisuuksia. Joskus vanha rakkaus voi yllättää.

Niinkö sulle kävi?

Vierailija
5824/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsisitko kolmen kimppaa jos puolisosi sitä ehdottaisi?

En . Myönnän, että joskus yli 10 vuotta sitten puolisolle tuota ehdotin ja hän kieltäytyi. Ehdotin myös maksullisista käyntiä hänelle terapiamielessä. Ei suostunut. Nykyään ei tulisi kuuloonkaan

Vierailija
5825/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta osaltani vastaan. Siksi, koska ei ole irl ehdotettu ( viime aikoina) kenenkään taholta.

Vierailija
5826/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä sanon, en pääse sinusta ikinä. En myöskään pääse luoksesi ikinä.

Vierailija
5827/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta osaltani vastaan. Siksi, koska ei ole irl ehdotettu ( viime aikoina) kenenkään taholta.

Missä sinut voisi nähdä irl? 🤔

Vierailija
5828/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ehdota sitä. Minä en vain enää voi ehdottaa.

Vierailija
5829/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mitä sanon, en pääse sinusta ikinä. En myöskään pääse luoksesi ikinä.

Kaipaatko miestä vai naista?

Vierailija
5830/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän pihalla. Ihan kuin oisit halunnut nähdä, mutta ymmärsitköhän sitten niin että viikonloppuna se ei päde vai halusitko jostain syystä nähdä, mutta sitten et päässytkään. Vai oltiinko taas eri aikaan paikalla tai eri paikassa. Vai halusitko että minäkin käyn turhaan jossain, kun sinäkin jouduit käymään.

Tuntui kieltämättä oudolta että olisit halunnut nähdä viikonloppuna, mutta menin silti paikalle. Alkoi taas epäillyttää kyllä koko homma. Nyt siltä eräältä tieltä, jossa sun piti olla, lähti joku mies seuraamaan mua (tummahiuksinen, lyhyeen mustaan kevytuntuvatakkiin pukeutunut). Ensin ajattelin että se on varmaan menossa kaupoille. Mutta kaupat meni kaikki ohi ja se edelleen seurasi. Jonkun 4km seuraamisen jälkeen käännyin taaksepäin katsomaan sitä sen verran pitkään, että se huomasi mun huomanneen. Sen jälkeen se mies katosi. Harmi että mulla on niin huono kasvomuisti, että en tiedä oonko nähnyt aiemmin. Vilkuilin sitä aluksi aina niin nopeasti (ettei huomaa) etten ehtinyt hahmottaa kasvonpiirteitä ja lopuksi sen verran kaukaa etten erottanut kunnolla piirteitä mun huonolla näöllä. Mutta muun olemuksen ja vaatetuksen näin niin hyvin,  että tiedän että sama tyyppi oli koko ajan. Outo juttu että sillä tiellä tapahtuu niin usein outoja juttuja silloin kun sun pitäis olla siellä. Ei mua yleensä kukaan seuraile. En tiedä miksi se seurasi. Aluksi se käveli ihan kintereillä, kuulin sen askeleet. Oisko se sitten halunnut sanoa jotain, mutta ei uskaltanut. Odottiko ettei kukaan muu näe että voi kunnolla kovistella. Outo juttu. Jos vielä joskus aion kokeilla törmätä sinuun, niin pitää vaihtaa paikkaa. Tosin eipä se auta, jos joku lukee tätä ketjua. Mutta tuo tie mahtaa olla sullekin tylsä kävelypaikka. Jossain vesistöjen lähellä ois varmaan hienompaa. En vaan vieläkään uskalla sinne missä tykkät käydä, liian kaukana, nolottaa mennä, kun ei voi olla vahingossa. Muutenkin taas mietin että voiko olla että oot lähettänyt jonkun sanomaan ettet halua olla tekemisissä. Vai jonkun vain kyttäämään olenko se minä. Ehkä se lopettikin sen takia sen seuraamisen, kun näki kasvot ja totesi että okei on se se. Mitähän sitten sillä tiedolla teet, että minä olen täällä, jos et haluakaan olla tekemisissä, vaan olet koko ajan vaan kerännyt todisteita että olen täällä.  Viihteen vuoksi? Saa nauraa mulle? Etkö jo muuutenkin tiedä vai tarviiko siihen päteviä todisteita? Sitäkään en tiedä että miksi haluaisit jonkun toisen kertovan ettet halua olla tekemisissä. Kai voisit vain lopettaa tämän ketjun lukemisen ja tarinoiden katselun ja poistaa minut seuraajista. Tuon seuraajista poistamisen nyt luulis ainakin olevan selvä merkki. Jos sitä yrität kertoa, niin tee niin, niin minä lopetan tänne kirjoittelun samantien.

Jos oli niin että olin väärään aikaan väärässä paikassa, niin luulin että aika oli 1x. 45, jossa x on sinun syntymävuotesi viimeinen numero. Menikö se väärin? Hengasin kyseisellä tiellä vielä melkein tunnin siltä varalta, että jos aika olikin talviaikaa. 

Vierailija
5831/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole oikeasti todella edes yrittänyt. Se on fakta.

Vierailija
5832/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi?

Vierailija
5833/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha on vanha syystä.

Joskus myös ajankohta voi olla väärä. Ihmiset toisilleen oikeat ❤️

Vierailija
5834/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko miestä vai naista?

Miestä.

Vierailija
5835/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä reittiä sopii purjehtia?

Vierailija
5836/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌊🌊🌊🌊⛵🌊🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊🪨🌊

😀

Vierailija
5837/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nyt, ettet olisi koskaan pystynyt antamaan minulle niitä asioita, joita annoit hänelle. Asioita, joita tarvitsen. Äläkä ymmärrä väärin: en ole mustasukkainen, kateellinen tai katkera siitä, että valitsit hänet. Aikaa on kulunut jo sen verran, että jos me oltaisiinkin päädytty yhteen, tiedän, että olisimme tehneet toisemme onnettomiksi jo tuhansia kertoa. Olisin tuhonnut sinut ja sinä minut.

Mutta halveksin teitä molempia. Sinua, koska valitsit naisen, jonka tiesit palvoneen itseäsi kaksi vuotta lammasmaisesti ilman minkäänlaista riskiä itsellesi ja jonka poimit kuin ylikypsän hedelmän mahosta puusta. Ja häntä, koska hän kelpuutti sinut siitä huolimatta, että olit kaksi vuotta ähkinyt ja pähkinyt valintaasi, tavoitellut täydellä tarkoituksella muita naisia ja kutsunut häntä vaikka millä halventavilla nimillä hänen selkänsä takana samalla, kun muna pystyssä mietit hänen bestistään, jota et voisi koskaan saada, koska tällä sentään on omanarvontuntoa. Minä halveksin teitä. Sinä et ole mikään mies ja hän on hädin tuskin ihminen, pikeminkin tiskirätti.

Toivottavasti kuitenkin teette toisenne onnellisiksi. Te, jos ketkä, ansaitsette toisenne.

Vierailija
5838/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi?

Liian monta aloitetta ohitettu.

Vierailija
5839/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä reittiä sopii purjehtia?

Viet sinne Seiliin ja Nauvoon.

Terkkuja rinnakkaisketjusta!

Vierailija
5840/17476 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle rakkautta suurinta ❤️

Ketju on lukittu.