Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Siis mä oon tosi huomionkipee… 😔
Millaista huomiota haluat? Kehuja, pusuja, haleja?
Vierailija kirjoitti:
On päiviä, jotka ovat kiireisiä, mutta olet joka päivä silti ajatuksissain. Kuten tänäänkin. Pieniä ajatuksenpoikasia lenteli päässäni läpi työpäivän, murto-osa sekunteja ja vähän pidempiäkin. Kävellessäni kotiin mietin, miten mukavaa olisi jos saisin saapua kotiin luoksesi tai sinua odottamaan. Tehdessäni ruokaa mietin, mitä sinulle kokkaisin. Mietin oikeastaan aika paljon ihan arkisia juttuja, että millaista kanssasi olisi elää ja vaan olla, yhdessä rämpiä läpi synkimmästä ja tylsimmästäkin arjesta. Hullultahan se kuulostaa, että unelmoin ensisijaisesti yhteisistä kauppareissuista, pyykkipäivistä ja juoksulenkeistä unelmahäiden, romanttisten illallisten ja kuuman seksin sijaan, mutta niin se vaan on. Olisi kaikista kauneinta saada jakaa se perusarki kanssasi. Ja jos sallin ajatusteni oikein lähteä laukalle, niin olisihan se kiva saada kutsua sinua vaimoksi tottakai, mutta se on valovuosien päässä omassa päässänikin.
Joo mä tiedän kyll, että sä halusit mut vaimoksesi, taidan vaan ole liian lapsellinen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikkee noita, eniten sun kehuja
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä, mitä meinaat, mutta jos yhtään ajattelet mimunkin tulevaisuutta ja terveyttä, niin yksi keskustelu on jossakin vaiheessa käytävä.
Mitä haluaisit puhua siitä käytävästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ja nyt vai irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ja nyt vai irl?
Laitat aina niin ihania viestejä mulle. Nyt en oo kuullu susta niin kauhee vieroitusoire potki pintaa, kamalaa 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä, mitä meinaat, mutta jos yhtään ajattelet mimunkin tulevaisuutta ja terveyttä, niin yksi keskustelu on jossakin vaiheessa käytävä.
Hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤓 Ei käy(tävä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ja nyt vai irl?
Laitat aina niin ihania viestejä mulle. Nyt en oo kuullu susta niin kauhee vieroitusoire potki pintaa, kamalaa 😔
Hitsi, jos tietäisin, että olet Hän, niin voisin laittaakin. Pitkä lista kehuja olisi kyllä mielessä.
Te joilla ei ole parisuhdetta, muistakaa että se parisuhde tuo mukanaan myös riitoja sekä toisen huonojen puolien hyväksyntää ja komromissejä. Ei parisuhde yleensä ole ihan helppo. Vain harvalla on loppuelämän kumppani ja onnellinen suhde loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
On päiviä, jotka ovat kiireisiä, mutta olet joka päivä silti ajatuksissain. Kuten tänäänkin. Pieniä ajatuksenpoikasia lenteli päässäni läpi työpäivän, murto-osa sekunteja ja vähän pidempiäkin. Kävellessäni kotiin mietin, miten mukavaa olisi jos saisin saapua kotiin luoksesi tai sinua odottamaan. Tehdessäni ruokaa mietin, mitä sinulle kokkaisin. Mietin oikeastaan aika paljon ihan arkisia juttuja, että millaista kanssasi olisi elää ja vaan olla, yhdessä rämpiä läpi synkimmästä ja tylsimmästäkin arjesta. Hullultahan se kuulostaa, että unelmoin ensisijaisesti yhteisistä kauppareissuista, pyykkipäivistä ja juoksulenkeistä unelmahäiden, romanttisten illallisten ja kuuman seksin sijaan, mutta niin se vaan on. Olisi kaikista kauneinta saada jakaa se perusarki kanssasi. Ja jos sallin ajatusteni oikein lähteä laukalle, niin olisihan se kiva saada kutsua sinua vaimoksi tottakai, mutta se on valovuosien päässä omassa päässänikin.
Arkisissa asioissa ja arjessa rakkaus koetellaan ja parisuhdearkea voi hohdottaa pienillä eleillä, pienillä asioilla, pienillä huomioinneilla. En tiedä miten itsesi on käynyt edellisissä suhteissa, mutta omassa pitkässä parisuhteessa kaikki parisuhdehyvä jäi ruuhkavuosien totaaliarjen jalkoihin ja kuoli pois. Toinen ei ollut lainkaan romanttinen/ edes sinne päin. Senkin olisi kestänyt mutta hän ei avannut millään tavoin sisintään eikä omia ajatuksiaan, jolloin parisuhde ei päässyt minkäänlaiseen kasvuun eikä kumpikaan ihmisinä. Ero ja sen jälkeiset vuodet kasvattivat eniten itseä. Oikeastaan pääsin takaisin omaksi itsekseni taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ja nyt vai irl?
Hitsi, jos tietäisin, että olet Hän, niin voisin laittaakin. Pitkä lista kehuja olisi kyllä mielessä.
Millaisia kehuja? Vihja vähä?
Vierailija kirjoitti:
Te joilla ei ole parisuhdetta, muistakaa että se parisuhde tuo mukanaan myös riitoja sekä toisen huonojen puolien hyväksyntää ja komromissejä. Ei parisuhde yleensä ole ihan helppo. Vain harvalla on loppuelämän kumppani ja onnellinen suhde loppuun saakka.
Öh no tuota. Sama kuin ”Muista, että ostaessasi auton, auto ei aina välttämättä toimi kuin tehtaalta paketista vedettynä. Joskus voit myös joutua kolariin tai joku muu voi törmätä autoosi. Auto voi myös luisua liukkaalta tieltä ojaan.” Sivu.
Sellaista vuorovaikutusta että sillä saa kappaleet liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samat haaveet miehestä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kun seuraavan kerran ollaan käytävässä, vedä mut lähelle ja kuiski ihanuuksia korvaan.
(eri, mutta tätä toivon)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni kaipaa täällä J-miestä? Peukkua ylös.
Onpas J- miehet suosiossa.
-sivusta
Gallup : Nimesi eka kirjain? Oletko nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Nimesi eka kirjain? Oletko nainen vai mies?
M-nainen. Ja hyvin omalaatuinen.
Salo on paska kaupunni💚 nyt ja aina.