Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu ajatella sinua mutta ajattelen silti. Ajattelen hymyäsi, nauruasi. Sitä tiettyä katsettasi, kun katsot jotain mitä oikein haluat tai mistä pidät. Sinussa on niin paljon kaunista mitä pysähdyn ihailemaan yhä uudelleen ja uudelleen ja mihin ajatukseni kohdistuvat. Eleesi, kehosi, pienet yksityiskohdat sinussa. Enkä puhu nyt pelkästään ulkonäöstä vaan myös persoonastasi ja sielunmaisemastasi. Olet läpikotaisin kiehtova ja sinusta haluaisin tutkia joka sopukan, löytää uusia ulottuvuuksia ja päästä kohtamaan syvimmätkin tuntosi.
Ehkä joku tunnistaneekin minut, kirjoitin tänne eilenkin – toivon ettei tämä jää tavaksi sentään 😉– ja kiitän kehuista. Ja saa omia, ei ole minulta eikä kaivatultani pois. Hän kun näitä sepustuksiani ei tietääkseni luekaan.
Kenelle? Voitko nostaa eilisen viestin?
Eiköhän hänen kaivattunsa sen edelliseltä sivulta tuon jo bongannut. sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon kyl aika sitkeä
Pidän sellaista aika sexynä, mutta liiallinen tungettelu ei ole hot, etenkin jos tunne yksipuolinen. T. Nainen
Seksynä seksynä, taidat olla eksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän syvästi joulukuisia sanojani
Mitä sanoit
Sellaista mitä en tarkoita
Viime joulukuussa?
Niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit
Viime joulukuussa?
Niin
Korjaa tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit
Viime joulukuussa?
Niin
Korjaa tilanne.
Helppoa kun vasta lyhyt aika kulunut. Toista vuosien takaiset sanotut.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit
Viime joulukuussa?
Niin
Korjaa tilanne.
Se ei taida olla enää mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoit
Viime joulukuussa?
Niin
Korjaa tilanne.
Se ei taida olla enää mahdollista
Ai menit möläyttämään jotain loukkaavaa tai negatiivista?
Eiköhän 4kk:ssa jouluiset ole sulateltu
-joku muu
Vierailija kirjoitti:
Mietin monesti miksei susta ollut sanomaan suoraan. Jätit epätietoisuuteen roikkumaan.
Älä mieti. Ihan oma vika.
Vierailija kirjoitti:
K
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä näyttää ja kertoa, että välitän ❤️. Varattuihin en koske. Kohdellaan toisiamme hyvin 💞
Muhun ei koske kukaan, kun oma puoliso ei enää halua, eikä omatunto salli muita ratkaisuja.
Menkää pariterapiaan?
Ei taitaisi meidän tilanteessamme auttaa, koska haluttomuuden taustalla on fyysinen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en häpeä näyttää ja kertoa, että välitän ❤️. Varattuihin en koske. Kohdellaan toisiamme hyvin 💞
Muhun ei koske kukaan, kun oma puoliso ei enää halua, eikä omatunto salli muita ratkaisuja.
Onhan sulla Terveet Kädet. Se on sun elämäsi sitten, jos et muuta voi.
Jos puoliso ei halua koskea ollaan parisuhteen eksistentiaalisen kriisin ytimessä. Mitä siinä on käsillä väliä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä, ei mitään hellyyttä/läheisyyttä.
Jännä tuommoiset parisuhteet. Hakeekohan ne kumppaniinsa kyllästyneet sitten sitä muualta vai onko nekin ilman? Anteeksi, mutta kun en osaa samaistua.
Tänään menen nukkumaan jo klo 22. Yritän ainakin. Olenkohan lie nukahtanut niin aikaisin koskaan ennen, mutta nyt olen puhki. Viikonloppu oli yltiösosiaalinen ja tuli valvottua öisin. Kävit tosi usein mielessäni. Minä olisin halunnut jo päästää irti, mutta ei se näemmä onnistu. Heti kun vietän hetken aikaa kanssasi, alan kelata sinua aivan liikaa. Olisi hauska joskus kertoa sinulle, kuinka paljon olen sinua ajatellut näinä parina vuotena. Kysyisit varmaan miksi, mutta en ehkä osaisi vastata. Ota halaus vastaan tästä näin. Hy! (olenNainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
Naiselle vai miehelle?
K niinku koiralle.
-jostain sivusta kääk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiitos tästä. Ei se läheisyyttä oikein korvaa. Itselleen on helppo tuottaa orgasmi, mutta ei sellaista seuraavaan päivään jatkuvaa hyvänolontunnetta, jonka rakastelu voi antaa. Toivottavasti et itse joudu koskaan tätä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan?
Ei taitaisi meidän tilanteessamme auttaa, koska haluttomuuden taustalla on fyysinen sairaus.
🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso ei halua koskea ollaan parisuhteen eksistentiaalisen kriisin ytimessä. Mitä siinä on käsillä väliä. Sivusta
Jos kys. ongelma ei riitä syyksi erota, niin omat kädet on viimeinen mahdollisuus, tai selibaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan?
Itsellä sama tilanne.
💚💚💚💚💚muru,oli kiva nähdä, nyt on taas unien aika ja taika joka sinne vie olet sinä.Annathan kätesi kädelleni,päästät minut ihosi lämpöön..nyt voin vaan sulkea silmäni..nyt on hyvä
Hyvää Yötä
m+2amigos
n-m