Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaipaamasi henkilön toinen etunimi?
Johanna🤍
Kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani
Samoin!
Minä tiedän kyllä kaivattuni kaikki nimet. Hänellä on kolme etunimeä, minulla vain kaksi. Kummankaan ensimmäinen nimi ei ole kutsumanimi.
Terkkuja tutuille 🤗
En todellakaan hei kaipaisi jos pystyisin jotenkin irrottautumaan.
On melko monenlaista tämä ollut.
Ihaninta ja raastavinta.
Vierailija kirjoitti:
En kerro, mutta vietän samana päivänä itse juhlapäivää;)
Mä tiedostan että seurustelu ei ole koskaan mua varten. Ei olisi oikein odottaa että toisen pitäisi kestää mua ja mun vaikeuksia.
Galluppi nro 2:
Kaipaamasi henkilön syntymäkuukausi?
Hänen koko nimensä soljuu kauniisti ja iloisesti kuin keväinen puro.
Hänen olemuksensa on kuin kesän kaikki vaiheet ja tunnelmat, alati ihanuuksia näyttävä.
Hänen mielensä on kuin syksy, täynnä väriloistoa, kypsiä hedelmiä ja myös lehdettömiä, mutta vaikuttavia puita.
Hänen sielunsa kuin talvi, hiljainen, kaunis, valoa heijastava ja voimakas.
Olisihan se jotakin jos täällä molemmat surffailtaisiin. Vaikka todelliseen romanssiin saati parisuhteeseen on ketjusta matkaa kuin Korvatunturille ja takaisin, niin aikamoinen alku se olisi silti. Vähän eri juttu kuin satunnaisen baaritapaamisen tms. seurannaisuus. Jos kaksi pitkään tällä tavoin toisiaan ajattelee jo ennakkoon, niin tuskin ihan pienestä rypystä rakkaus lannistui sitten kun sen aika on... kuhan ajattelin vaan liian pitkälle taas.
Vierailija kirjoitti:
Hänen koko nimensä soljuu kauniisti ja iloisesti kuin keväinen puro.
Hänen olemuksensa on kuin kesän kaikki vaiheet ja tunnelmat, alati ihanuuksia näyttävä.
Hänen mielensä on kuin syksy, täynnä väriloistoa, kypsiä hedelmiä ja myös lehdettömiä, mutta vaikuttavia puita.
Hänen sielunsa kuin talvi, hiljainen, kaunis, valoa heijastava ja voimakas.
Ihanasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani
Alkaako etunimi M-kirjaimella
Vierailija kirjoitti:
Moni kulkee onnensa ohi kun jää vaan miettimään. Ei kukaan ikuisuuksiin odota.
En hae toisesta ihmisestä onnea.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se jotakin jos täällä molemmat surffailtaisiin. Vaikka todelliseen romanssiin saati parisuhteeseen on ketjusta matkaa kuin Korvatunturille ja takaisin, niin aikamoinen alku se olisi silti. Vähän eri juttu kuin satunnaisen baaritapaamisen tms. seurannaisuus. Jos kaksi pitkään tällä tavoin toisiaan ajattelee jo ennakkoon, niin tuskin ihan pienestä rypystä rakkaus lannistui sitten kun sen aika on... kuhan ajattelin vaan liian pitkälle taas.
Matka on juuri niin pitkä kuin ensimmäisellä matkaan lähteneellä kestää tavoittaa toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani
Samoin!
Minunkin kaivattuni toinen nimi on Juhani. Taitaa olla sitten aika yleinen toinen nimi tai sitten kaipaamme samaa henkilöä.
💚💚💚💚💚muru, hsss,joko nukut..hiivin hiljaa (villasukat jalassa ettet pelästy) sun peiton alle lämpimään, kun ulkona myrskyää..varoen siirrän käteni sinun lämpimän kätesi alle..olenkin jo melkein unessa, nyt on hyvä ja turvallinen olo,tässä haluan olla
Hyvää Yötä
m+3amigos
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matka on juuri niin pitkä kuin ensimmäisellä matkaan lähteneellä kestää tavoittaa toinen.
Kumpi sinä olet?
t. Uteliainen
Vierailija kirjoitti:
Galluppi nro 2:
Kaipaamasi henkilön syntymäkuukausi?
Heinäkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani
Samoin!
Minunkin kaivattuni toinen nimi on Juhani. Taitaa olla sitten aika yleinen toinen nimi tai sitten kaipaamme samaa henkilöä.
Voi tätä keskustelun tasoa.
Tottakai kaipaatte samaa miestä, Juhani on tosi harvinainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi nro 2:
Kaipaamasi henkilön syntymäkuukausi?Marraskuu
Juhani