Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mitä ajattelit, kun nähtiin/puhuttiin viimeksi? Jostain syystä mun oli usein vaikea tulkita sua, vaikka muita mun on helpohko lukea.
Moni kulkee onnensa ohi kun jää vaan miettimään. Ei kukaan ikuisuuksiin odota.
Juuri tuon takia en kirjoita mitään ( nyt poikkeus ), koska aina joku huomauttaa jostain. Viestin sisällöllä ei mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla äidinkielen tunnilla koskaan? Ei pidä tänne kirjoittaa jos ei kielioppi ole hallussa!
Mites sanajärjestys ja pilkutussäännöt?
Saman huomannut. Parempi kun käy vain lukemassa, ei kirjoita mitään. Ei tule huomautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit, kun nähtiin/puhuttiin viimeksi? Jostain syystä mun oli usein vaikea tulkita sua, vaikka muita mun on helpohko lukea.
Olen omastakin mielestä hieman erikoinen kanssakäymisessä. Lisäksi piilotan kaikki tunteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä ajatus kiehtoo olla täysin hurmiossa ihastunut jonkun kanssa, kuin istua jossain tunteiden odotushuoneessa vuoronumero kourassa.
Kohta tänne ei kukaan uskalla kirjoittaa yhtään mitään.
enään emme osaa yhdys sanojakaan emmekä toimi järkeväisesti punkt
lähetä huomautuksia kielioppisäännöistä kaipaajille
Unettaa, täytyy varmaan nukkua hetki 😴😴😴
-Tosis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä ajatus kiehtoo olla täysin hurmiossa ihastunut jonkun kanssa, kuin istua jossain tunteiden odotushuoneessa vuoronumero kourassa.
No siinähän annat palaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla äidinkielen tunnilla koskaan? Ei pidä tänne kirjoittaa jos ei kielioppi ole hallussa!
😄 sopis hyvin ja pitäis paikkaansakin. Tekussakin tuli ohitettua nuokin tunnit.
Ei ap
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok haaveilla toisesta, vaikka tunteet olisivat yksipuolisia. Mutta irl ei saa pommittaa.
Totta. Mutta mikä lasketaan pommittamiseksi, missä menee raja? Jotkut kun pahastuvat pelkästään siitä, että yksipuoleisesti ihastunut pakkienkin jälkeen yhä edelleen moikkailee. Kokemukseni mukaan näin voi käydä.
Tuleeko teille esimerkiksi inhottava olo siitä, jos teihin ihastunut mutta pakit saanut toisinaan kommentoi kuvianne? Tai tulee juttelemaan kasvokkain tai somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok haaveilla toisesta, vaikka tunteet olisivat yksipuolisia. Mutta irl ei saa pommittaa.
Totta. Mutta mikä lasketaan pommittamiseksi, missä menee raja? Jotkut kun pahastuvat pelkästään siitä, että yksipuoleisesti ihastunut pakkienkin jälkeen yhä edelleen moikkailee. Kokemukseni mukaan näin voi käydä.
Tuleeko teille esimerkiksi inhottava olo siitä, jos teihin ihastunut mutta pakit saanut toisinaan kommentoi kuvianne? Tai tulee juttelemaan kasvokkain tai somessa?
Miksi kukaan tekisi noin? Kyllä ottaisin takapakkia itse, jos ei toinen ymmärtäisi niin tehdä... Eri asia, jos oltaisiin muutenkin paljon tekemisissä jotakin kautta
Juu, ei kai sen väliä kunhan tekstistä saa selvää. Tuntuu että osa nuorisosta ei osaa kirjoittaa lainkaan. Iin epäselvää tekstiä tälläkin palstalla saa välillä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joista puhuttiin. Keskityn aina olennaiseen.
Hyötykuntoliikunta odottaa .... Sitten saunaan ja käyn vielä täällä ennen kuin nukkumaan.