Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3881/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa tää päivä, kun ei tää taaskaan edenny mihinkään. Ja nyt on jotenkii ikävä sua, kun tiiän ettei nähä muutamaan päivään. Surkee fiilis.

Kuka/kenelle?

Vierailija
3882/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetuit suojelemaan mua. Se tuntui todella hyvälle.

Tein sen mielelläni. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa tää päivä, kun ei tää taaskaan edenny mihinkään. Ja nyt on jotenkii ikävä sua, kun tiiän ettei nähä muutamaan päivään. Surkee fiilis.

Mulla niin sama. Joka kerta kun nähdään, tekisi mieli pyytää kahville. Edes tutustua paremmin, jos ei muuta.

Milloin näette seuraavan kerran?

Vierailija
3884/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kohdata sinut jonkinlaisessa tieteellisessä tutkimustilanteessa, jossa minä, mies, olisin koehenkilö, sinä, nainen, olisit tutkija ja sinulla olisi mahdollisesti naispuolinen avustaja, joka on koetilan ulkopuolella mutta joka näkee koetilaan ja voi osaltaan ohjata kokeen kulkua. Voisitte mahdollisesti rajoittaa näköäni ja/tai kuuloani, pimittää tietoa ja/tai harhauttaa minua, että koetilanne onnistuu niin kuin on tarkoitus. Teillä voisi mahdollisesti olla, vaikka korvanappien tai kuulokkeiden avulla, salainen puheyhteys. Nämä voitaisiin toki jälkikäteen kertoa minulle, mutta koetilanteen onnistumiseksi en saisi tietää liikaa.

Vierailija
3885/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nähty ei.

Vierailija
3886/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu ❤

Keneltä? Oliko E ja meillä takana yhteisiä iltavuoroja?

Vierailija
3887/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka suojeli ja ketä?

Vierailija
3888/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kohdata sinut jonkinlaisessa tieteellisessä tutkimustilanteessa, jossa minä, mies, olisin koehenkilö, sinä, nainen, olisit tutkija ja sinulla olisi mahdollisesti naispuolinen avustaja, joka on koetilan ulkopuolella mutta joka näkee koetilaan ja voi osaltaan ohjata kokeen kulkua. Voisitte mahdollisesti rajoittaa näköäni ja/tai kuuloani, pimittää tietoa ja/tai harhauttaa minua, että koetilanne onnistuu niin kuin on tarkoitus. Teillä voisi mahdollisesti olla, vaikka korvanappien tai kuulokkeiden avulla, salainen puheyhteys. Nämä voitaisiin toki jälkikäteen kertoa minulle, mutta koetilanteen onnistumiseksi en saisi tietää liikaa.

Sulla on kyllä aika spesifi fetissi. 

Vierailija
3889/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että hajotin kaiken. Juuri nyt ei ollut aikaa kertoa kuinka paljon enemmän olet kuun setä. Yritän kerätä itseäni, mutta kipu on kova. Rikottu ja rikki ymmärrän jos tämä oli liikaa. Minä Rakstuin Juuri Yhteyteemme.

Vierailija
3890/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla niin sama. Joka kerta kun nähdään, tekisi mieli pyytää kahville. Edes tutustua paremmin, jos ei muuta.

Tiistaina

Vierailija
3891/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin viilipytty, mutta sisälläni roihuaa ja myllertää. Niin kova ikävä sua, etten meinaa kestää enää. Ja näin yks kaks tunteet ovat palanneet, mutta tiesinhän minä tämän. Luulin vain, että siihen tarvitaan sinun näkeminen. Ei tarvittu sitäkään, aika ei tätä tunnetta pois haihduta vaikka maailman tapahtumat hetkeksi tunteet sivuun siirsikin.

Voisinpa olla sun kaikessa tässä mahdottomuudessa. Tyydyn kuitenkin siihen, että saan nähdä sinut taas ja saan pitkän halauksen niinkuin viime kerrallakin.

Vierailija
3892/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahdollisesti olisi tutkimusongelma?

Vierailija
3893/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahdollisesti olisi tutkimusongelma?

Aistien toiminta ja sen linkittyminen tietojen käsittelyyn tai jotain vastaavaa.

Vierailija
3894/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiistaina

Voisin jo melkein harhailla.. Mutta pysyttelen silti maanpinnalla.

Vierailija
3895/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä aika spesifi fetissi. 

Mitä enemmän on sinut itsensä kanssa, sitä enemmän ymmärtää, että meitä on moneen junaan, ja sitä vähemmän kokee tarvetta tuomita muita.

Vierailija
3896/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetuit suojelemaan mua. Se tuntui todella hyvälle.

Tein sen mielelläni. 🙂

Mua jostain syystä jännittää nyt jo tuhottomasti seuraava kerta, kun nähdään.

Vierailija
3897/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetissejä on moneen junaan.

Minua kiinnostaisi tehdä tässä vaiheessa ”kaivatulle” enää korkeintaan jotain sellaista, että pistäisin nurkkaan häpeämään ja nöyryyttäisin, laittaisin jalkojen juureen nuolemaan likaiset kenkäni, piiskaisin lujaa ym.

Joku varmasti pitäisi tuollaisestakin vaikka suhde olisi kuinka vihamielinen.

Vierailija
3898/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näin sut tänään. Sinä tuskin näit minua.

Vierailija
3899/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fetissejä on moneen junaan.

Minua kiinnostaisi tehdä tässä vaiheessa ”kaivatulle” enää korkeintaan jotain sellaista, että pistäisin nurkkaan häpeämään ja nöyryyttäisin, laittaisin jalkojen juureen nuolemaan likaiset kenkäni, piiskaisin lujaa ym.

Joku varmasti pitäisi tuollaisestakin vaikka suhde olisi kuinka vihamielinen.

Totta, ei tuollaisesta tykkääminen ole edes sieltä harvinaisemmasta tai oudoimmasta päästä.

Vierailija
3900/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua🥰

Ketju on lukittu.