Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
3861/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö rakas haaveilet siitä tajunnan räjäyttävästä suudelmasta?

Kyllä sinä tiedät, että siitä minä edelleen haaveilen.

Vierailija
3862/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui tänään hirveän vaikealle nähdä sinut. Olit yhtä ihana kuin aina. Mutta mun sydäntä vaan puristaa ja riipaisee pahasti kun tiedän ettet koskaan ole mun.

Oikeasti, se tieto saa minut itkemään. Ero pitkäaikaisesta kumppanistanikin oli helpompaa kuin myöntää, että haluan sua yksipuoleisesti.

Olisin niin kovasti halunnut ottaa kädestäsi kiinni tai halata. Ehkä mä muutankin johonkin kauas, toiselle puolelle Suomea, jotta voisin opetella pääsemään sinusta yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa unelmiinne. Tavoitelkaa sitä mitä haluatte. Minäkin sain hänet kenet halusin 😍

Muutaman vastoinkäymisen jälkeen. Rakkaudella: ❤️❤️❤️❤️

Mä en saanut ketä halusin, mutta löysin jotain parempaa.

Vierailija
3864/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liene kovin isot odotukset jatkolle, jos toista pitää vastoinkäymisten kautta liehitellä. Omasta mielestäni se osuu molemmin puolin voimakkaasti ja heti tai sitten ei lainkaan. Muut on sitten tyytymisiä. Jompi kumpi tyytyy. Ja se ei sovi minulle. 

Ei hommat ole niin yksinkertaisia kuin halutaan kuvitella. Omassa tapauksessani mieheen selkeästi kolahti minua aiemmin ja multa ylipäänsä kesti jonkin aikaa huomata se. Mutta todellakaan ei ole kyse mistään tyytymisestä, koska mies on sen verran täydellinen, että aina pidin häntä liian hyvänä itselleni. Hän ei ikään kuin osunut tutkaani sen vuoksi, että oli sen tason yläpuolella mitä yleensä tarkkailen.

Vierailija
3865/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa unelmiinne. Tavoitelkaa sitä mitä haluatte. Minäkin sain hänet kenet halusin 😍

Muutaman vastoinkäymisen jälkeen. Rakkaudella: ❤️❤️❤️❤️

Mä en saanut ketä halusin, mutta löysin jotain parempaa.

Hienoa! Olen onnellinen puolestasi. Itse vain en ole ikinä ennen ollut näin rakastunut, etten kykene ajattelemaan ketään muuta. Enkä usko, että näin vahvaa tunnetta voi kokea kahdesti saman elämän ajan.

Vierailija
3866/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene kovin isot odotukset jatkolle, jos toista pitää vastoinkäymisten kautta liehitellä. Omasta mielestäni se osuu molemmin puolin voimakkaasti ja heti tai sitten ei lainkaan. Muut on sitten tyytymisiä. Jompi kumpi tyytyy. Ja se ei sovi minulle. 

Ei hommat ole niin yksinkertaisia kuin halutaan kuvitella. Omassa tapauksessani mieheen selkeästi kolahti minua aiemmin ja multa ylipäänsä kesti jonkin aikaa huomata se. Mutta todellakaan ei ole kyse mistään tyytymisestä, koska mies on sen verran täydellinen, että aina pidin häntä liian hyvänä itselleni. Hän ei ikään kuin osunut tutkaani sen vuoksi, että oli sen tason yläpuolella mitä yleensä tarkkailen.

Ei niin. Mutta mitä itse tiedän tietynlaisia vastoinkäymisiä seuranneina niin ei ne suhteet ole lopulta jatkuneet, tai jos jatkuneet niin aikojen päästä tullut ero, koska ei kuitenkaan oollut se oikeanlainen.

Vierailija
3867/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen toimittaa jatkuvaa esikarsintaa ja karsintaa potentiaalisista kumppaneista. Ja syitä karsia joku tietty henkilö pois on kirjaimellisesti miljardeja. Tarkoitus on löytää se sopivin.

Vierailija
3868/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sydäntäsärkevä ikävä sua ihana. Anna minulle sinut.

Vierailija
3869/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä Jm 🌱halaa minua seuravaaksi

Onnitele valmistumisesta Mn🦄

Onneksi olkoon valmistumisesta 💐

Miksi valmistuit?

Koska juhlistetaan?

Vierailija
3870/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullasta pitävä ihminen ei voi olla paha🤔

Kiitti!hain taas perjantaipullani.

Vierailija
3871/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui tänään hirveän vaikealle nähdä sinut. Olit yhtä ihana kuin aina. Mutta mun sydäntä vaan puristaa ja riipaisee pahasti kun tiedän ettet koskaan ole mun.

Oikeasti, se tieto saa minut itkemään. Ero pitkäaikaisesta kumppanistanikin oli helpompaa kuin myöntää, että haluan sua yksipuoleisesti.

Olisin niin kovasti halunnut ottaa kädestäsi kiinni tai halata. Ehkä mä muutankin johonkin kauas, toiselle puolelle Suomea, jotta voisin opetella pääsemään sinusta yli.

Ei ole mitään niin kivuliasta kuin rakastaa yksipuolisesti ja tietää, ettei ikinä saa kaivattuaan eikä saa antaa hänelle rakkauttaan 💔 Kaikki tunteet tuntuuvat valuvan hukkaan. Eikä se helpota vaikka ei näkisikään kaivattua, tunteet elävät vaikka välimatkaa olisikin reilusti. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
3872/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullois nyt 20 pottua pöydällä kylmässä. Ketkä tulis auttamaan näiden kans?

Vierailija
3873/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään niin kivuliasta kuin rakastaa yksipuolisesti ja tietää, ettei ikinä saa kaivattuaan eikä saa antaa hänelle rakkauttaan 💔 Kaikki tunteet tuntuuvat valuvan hukkaan. Eikä se helpota vaikka ei näkisikään kaivattua, tunteet elävät vaikka välimatkaa olisikin reilusti. Nimimerkillä kokemusta on.

Tämä.

Vierailija
3874/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa perjantaita kauniille sopankeittäjälle.

Kiitsi,päivä on ollu thuiskeinen ja tekniikka uhannut pettää juuri silloin kun sitä on tarvinnut eniten. Kaikesta on selvitty.

Toivottavasti oma päiväsi on mennyt rauhallisimmissa merkeissä.

Vierailija
3875/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle?

Vierailija
3876/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksaani voin lainata.

Vierailija
3877/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle?

On. Nähtiin eilen.

Vierailija
3878/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙏

Vierailija
3879/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina noinkaan mene. Tiesin kaivattuni vuosien ajan, ennen kuin ihastuin häneen. Ei jotenkin vain tullut tutustuttua toisiimme aiemmin, vaikka tekemisissä toisinaan oltiinkin.

Vierailija
3880/17476 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tää päivä, kun ei tää taaskaan edenny mihinkään. Ja nyt on jotenkii ikävä sua, kun tiiän ettei nähä muutamaan päivään. Surkee fiilis.

Ketju on lukittu.