Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole enää muita kuin ne turkulaiset opettajat
Joo, ja meitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole enää muita kuin ne turkulaiset opettajat
Eli ainakin kolme, koska minä en oo turgusest enkä opettaja 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
😻🧡Minä en tykkää anonyymisti esiintyvästä T stalkkerista. 🔥🧡
Toihan on turvallinen stalkkeri. Sivusta tuntien
Stalkkeri ei ole ikinä turvallinen.
Onkin "stalkkeri"...
Tiitiäinen metsäläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörrimöykky❤️ Haluatko tavata vai et?
Tottakai! Olen odottanut yhteydenottoasi kotikolossani
Valitettavasti hän ei todellakaan odota yhteydenottojani. Se on tullut selväksi jos joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kuitenkin parempi, jos epätoivottu ihastelija tyytyy kirjoittelemaan täällä, sen sijaan että kiusaisi oikean elämän puolella? En usko, että kaivattuni oikeasti arvaa minun täällä tunteistani kirjoittelevan, joten miksi se häntä häiritsisi. En kerro hänestä täällä mitään, mistä joku hänet voisi tunnistaa.
Silti joillekin tunnistukseksi riittää se, että kun palstalla luki sillä oli oranssi paita niin ketjussa olevan mielestä se kellä oli oranssi paita oli ja on pakko olla juuri hänen kaivattu. Se on ajatusvinouma se. Sairas sellainen. Tunnistamaton muuttuu tunnisteelliseksi ja isomaailma muuttuu anonyymistä arjen kuppikunnaksi.
Ihmissielu hakee merkitystä ja symmetriaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle, jolla pian syntymäpäivä.
Mitä luvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on yksi ihminen jonka enää ottaisin lähelle, mutta miten kerota siitä itsekkäästä halusta. Rauhassa olen asiaa pohtinu, että riittäkö minulle että olen toisen keskustelujen viihdyke enkä muuta.
Juuri hänen viiltävä taitoa olla kanssani on saanut minut tuntemaan itseni kokonaiseksi, mutta yksinäiseksi.
Ylitänkö rajat jos kerron tunteeni vai onko se liikaa menetän kaiken, sitä kai kutsutaan todella riskiksi. MInulle yleensä juuri riskianalyysi jollain rakentavallatavalla merkitsee ylllättävänpaljon.
Keskusteluiden viihdyke? Ootko ihan tosissasi? Vmp.
Mutta älä huoli hän tunkistaa paremmin NMT lyhenteen😘 Rohkeus ei katso ikää🌻
Mun viestien alapeukutus on kiellettyä, kuka unohti? Lempeä muistutus. t. Minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti hän ei todellakaan odota yhteydenottojani. Se on tullut selväksi jos joku.
Odotanpa. Jos joku.
Kaipaan hymyäsi. Myös ajatuksiasi asioista.
Tunne on yksipuolista :(
En mee nukkuu mut öitä💓. Rakastan vielä vaik kiukuttelin
04
Vaikka olisi "stalkkeri" niin se että tuntee ei tee stalkkaamisesta tai stalkkerista yhtään hohdokkaampaa. Se on varjoista seurailua. Se ei ole kivaa.
En ole opettaja, mutta voin mä eräälle miehelle olla jos haluu multa jotain oppia mitä ei ole vielä oppinut naisista. Enkä taida oikeesti olla turkulainenkaan, en ainakaan myönnä mitään. Koskaan.
Mutta vapaa sinkkunainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on suosikkisi,
hopeinen kettu vai harmaa pantteri?
Mies viidenkympin villityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotanpa. Jos joku.
Hän lukee viestini joskus aikojen päästä ja jättää toisinaan vastaamattakin. Henkilökohtaisemmat, tunteita ilmaisevat tai näkemistä kaipaavta viestit vaikuttavat olevan kiusallisia ja palauttaa minut aina neutraalille maaperällw jos ylipäätään vastaa. Aloitteellinen viesteissä hän on tuskin koskaan. Eli ei, ei odota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivattusi incel tai volcel?
En jaksa googlettaa, mutta mikä hitto on volcel?
Lentomyyrä!🐭🦇
Pantteri ja eritoten Puuma makeispastillit on jees. Haluan puuma suklaata. Fazer tästä saa ottaa kopin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kuitenkin parempi, jos epätoivottu ihastelija tyytyy kirjoittelemaan täällä, sen sijaan että kiusaisi oikean elämän puolella? En usko, että kaivattuni oikeasti arvaa minun täällä tunteistani kirjoittelevan, joten miksi se häntä häiritsisi. En kerro hänestä täällä mitään, mistä joku hänet voisi tunnistaa.
Silti joillekin tunnistukseksi riittää se, että kun palstalla luki sillä oli oranssi paita niin ketjussa olevan mielestä se kellä oli oranssi paita oli ja on pakko olla juuri hänen kaivattu. Se on ajatusvinouma se. Sairas sellainen. Tunnistamaton muuttuu tunnisteelliseksi ja isomaailma muuttuu anonyymistä arjen kuppikunnaksi.
Ihmissielu hakee merkitystä ja symmetriaa.
Täällä käy useinkin niin, että muut kuin viestien vastaanottaja ja lähettäjä tulkitsevat viestejä ja ihan päin prinkkalaa. Mukavaa viikonloppua kanssakaipaajille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin, rakas. 🧽
Kenelle pesuja?
Annas kummä mietin... Ei haittaisi.