Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
😻🧡Minä en tykkää anonyymisti esiintyvästä T stalkkerista. 🔥🧡
Toihan on turvallinen stalkkeri. Sivusta tuntien
Stalkkeri ei ole ikinä turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on yksi ihminen jonka enää ottaisin lähelle, mutta miten kerota siitä itsekkäästä halusta. Rauhassa olen asiaa pohtinu, että riittäkö minulle että olen toisen keskustelujen viihdyke enkä muuta.
Juuri hänen viiltävä taitoa olla kanssani on saanut minut tuntemaan itseni kokonaiseksi, mutta yksinäiseksi.
Ylitänkö rajat jos kerron tunteeni vai onko se liikaa menetän kaiken, sitä kai kutsutaan todella riskiksi. MInulle yleensä juuri riskianalyysi jollain rakentavallatavalla merkitsee ylllättävänpaljon.
Tarkoitatko että kaivatullesi olet pelkkä keskustelujen viihdyke? Ja tunnet kaivattusi kanssa yksinäisyyttä? Kuulostaa aika ristiriitaiselta.
Miehelle olen vain keskustelujen viihdyke.Yksinäiseksi tunnen itseni koska hän on puuttuvapalainen. Juuri hänen kanssaan olen ymmärtänyt yksinäisyyteni. Ristiriitaahan aina on tunteissa ,kun niitä alkaa kyseenalaistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup nro 2: Mikä sana kuvailee kaivattusi käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti?
Kameleontti
Kyseessä on välttelyn muoto, itsensä todellisuuden välttelyn keino.
https://mielenihmeet.fi/sosiaaliset-kameleontit-muuntautuvat-tilanteen-…
Sinun kaivatullasi voi olla, kirjoitin nyt kuitenkin omastani. Hänellä se on pelkkää sosiaalista peliä, ei muuta.
Voi olla myös ujo. Ei hän oikein voi asiakasta lähestyä. Uskon, että myös miettii ikäeroamme.
SivustaVoihan asiakasta lähestyä muualla kuin työpaikalla. Yksityiselämä on yksityiselämää.
Emme kohtaa muualla.
Sitten voi olla hankalaa. Itsellä samanlainen tilanne. Olen asiakas. No enpä oikein usko että hän muutenkaan lähestyisi enkä minäkään voi oikein kiinnostustani häneen näyttää siellä missä näemme. Tilanne ei siis etenen suuntaan
Kaverin puolesta:
n>m vai m>n?Nainen miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
Turku ja Turku..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle D😚. Turku vai Helsinki?
Helsinki ennen, Turku nyt.
D, kerro ammattisi.
Dominan ammatti on domina.
Vierailija kirjoitti:
Mörrimöykky❤️ Haluatko tavata vai et?
Tottakai! Olen odottanut yhteydenottoasi kotikolossani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kuitenkin parempi, jos epätoivottu ihastelija tyytyy kirjoittelemaan täällä, sen sijaan että kiusaisi oikean elämän puolella? En usko, että kaivattuni oikeasti arvaa minun täällä tunteistani kirjoittelevan, joten miksi se häntä häiritsisi. En kerro hänestä täällä mitään, mistä joku hänet voisi tunnistaa.
Silti joillekin tunnistukseksi riittää se, että kun palstalla luki sillä oli oranssi paita niin ketjussa olevan mielestä se kellä oli oranssi paita oli ja on pakko olla juuri hänen kaivattu. Se on ajatusvinouma se. Sairas sellainen. Tunnistamaton muuttuu tunnisteelliseksi ja isomaailma muuttuu anonyymistä arjen kuppikunnaksi.
Vai niin. No mun kaivatulla oli tänään päällään farkut ja huppari, aurinkolasitkin näytti aamulla töihin tullessaan olleen. Tästäpä olkaa hyvät ja tunnistakaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivattusi incel tai volcel?
Yh, voluntarily. Of her own volition.
Minulla tunika ja farkut. Aurinkolasit unohtui aamulla lähtiessä. Kakkulat oli muuten päässä. Siitä vain tunnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D, kerro ammattisi.
No en kyllä kerro. Sillä ei ole mitään tekemistä tämän palstan kaipauksen kanssa.
Kerro itse omasi jos haluat. Sitähän en kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
🤗❤
🔒♥️😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D, kerro ammattisi.
Haha, pikemminkin Domino. Kaatanut kaiken alleen, mikä vastaan kävelee. Siinä on menny omat ja vieraat. Enkä puhu nyt miehistä, enkä seksistä. Kivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D, kerro ammattisi.
Dominuksen on herra,in domo sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on yksi ihminen jonka enää ottaisin lähelle, mutta miten kerota siitä itsekkäästä halusta. Rauhassa olen asiaa pohtinu, että riittäkö minulle että olen toisen keskustelujen viihdyke enkä muuta.
Juuri hänen viiltävä taitoa olla kanssani on saanut minut tuntemaan itseni kokonaiseksi, mutta yksinäiseksi.
Ylitänkö rajat jos kerron tunteeni vai onko se liikaa menetän kaiken, sitä kai kutsutaan todella riskiksi. MInulle yleensä juuri riskianalyysi jollain rakentavallatavalla merkitsee ylllättävänpaljon.
Toivotan sulle rohkeutta, että uskaltaisit avata sydämesi kaivatullesi. Ansaitset saada parempaa kuin olla vain keskustelujen viihdyke. Olisimme molemmat ansainneet kokea vihdoin oikean ja aidon rakkauden. Sellaisen, jossa toisen lähellä tuntee olevansa kuin kotona. Juoksisin suoraan sun syliin enkä epäröisi yhtään. Odotan sinua.
Miehelle jolle tämän kirjoitin ei todennäköisesti ole samoja tunteita. Jos olisi hiukankin kertoisin kaiken. Ymmärrän etten voi saada kaikkea. Rikkoa en uskalla.
Olen huomannut, että jos toinen osapuoli ei ole siinä mielessä kiinnostunut, niin jossain vaiheessa selviää enemmän tai vähemmän suoraan, että hän on varattu. Sinusta kun en ole saanut tätä asiaa irti näiden satunnaisten keskustelujen aikana viimeiseen 4 vuoteen. Enkä uskaltaudu kysymään, ettei mene liian omituiseksi. Ja kun vielä törmäisi sinuun sopivalla hetkellä.
Silti joillekin tunnistukseksi riittää se, että kun palstalla luki sillä oli oranssi paita niin ketjussa olevan mielestä se kellä oli oranssi paita oli ja on pakko olla juuri hänen kaivattu. Se on ajatusvinouma se. Sairas sellainen. Tunnistamaton muuttuu tunnisteelliseksi ja isomaailma muuttuu anonyymistä arjen kuppikunnaksi.