Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
En haluis olla "se nainen", enkä siis yleensä tällaisista jutuista välitäkään, mutta kyllä sun pituus on yksi eroottisimmista puolistasi.
😁😁😁😁😁 joku on varmaan tosi otettu tästä 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että olet supersöpö, mutta minun tulee lopettaa tämä hulluus. Nyt. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei mitään.
Minä puolestani aion jatkaa hulluuttani hamaan loppuun saakka supersöpöni suhteen. Eri, sivusta ja mitä näitä liekään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sun luo. Mielellään heti.
Mene. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Opekollegani oli taas tänään niin ihanan kaunis. Kiitos Sinulle♥️.
Mutta ei mulle, vaan jollekin toiselle.
Tai no, tiedänkin kenelle, vaikken tunne.
t. Ristiinkaipailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että olet supersöpö, mutta minun tulee lopettaa tämä hulluus. Nyt. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei mitään.
Minä puolestani aion jatkaa hulluuttani hamaan loppuun saakka supersöpöni suhteen. Eri, sivusta ja mitä näitä liekään.
Kiitos💗
Onko tästä viestiketjusta tullut vain opettajien oma ketju? Kaivataan vain opeja?
Tulisitko mun untani vartioimaan.❤
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä viestiketjusta tullut vain opettajien oma ketju? Kaivataan vain opeja?
Ei, mutt meit o ja paljo! Turkkulaissi ja hesalaisii ja yltympärist Suomenniemen.
🤪
Ammattina insinööri ja nainen.
Korvat täynnä opetushenkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ammattina insinööri ja nainen.
DI ja mies.
Gallup. Rohkenetko paljastaa millä alalla kaivattusi on? Vai opiskeleeko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin eilen trollailla maailman tappiin. Oikea persoonani poistui kaikilta palstoilta (kolme) eilen eikä tule enää takaisin. Tiedän ettei sinua kiinnosta, siksi vaan mainitsen ettei tule väärinkäsityksiä kun kumminkin joskus voidaan törmätä irl. Yritän vältellä ettei sinulle tule ahdistunut olo.
Aiot siis jatkossa pelkästään trollailla muiden piikkiin, niinkö? No, et ole varmasti ainoa lajissasi.
Joskus jos tuntuu siltä ja inspis. Nyt paha olla ja väsyttää, oon valvonut koko viime yön. En yhtään ymmärrä miksi taas tulin lukemaan tätä pas kalankaa . Ei mitään tahdonvoimaa ihmisellä. Mutta siis en kirjoita yhtään kellekään , siitä ei tarvi kantaa huolta. Ymmärsin kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin aurinkoinen, pirskahteleva, energinen, iloinen, nauravainen ja hyväntuulinen muiden työkavereidesi kanssa. Mä kun ilmestyn paikalle niin sä muutut jotenki erillaiseksi, jotenki niin vakavaksi. Varmaanki olen huonoa seuraa sitte. Ehkä sua ahdistaa mun seura ja ehkä mä kadotan ilon sun huuliltasi ja silmistäsi.
Tätä mä olen ihmetellyt useastikin.
Mun kaivattu on myös puhelias ja iloinen kaikkien muiden kanssa. Mut nähdessään keksii heti jostain ympäristöstä mielenkiintoisempaa katseltavaa, ettei vaan tarvitse katsoa edes päin ja moikata. Olen tulkinnut asian niin, että hän huomasi minun ihastuneen häneen, ja hän kokee tilanteen kiusallisena. Niinpä menin mukaan välttelyleikkiin.
Olisin kyllä sitä mieltä, että mitä rennommin sosiaalinen juttelee toisen kanssa sitä vähemmän mielessä on vaikka pitää toisesta ihmisenä. Sitten kun menee vaikeaksi, ujoksi, hankalan oloiseksi niin tietää, että tunteita on. Sellainen välinpitämätön ystävällisyys ja asiallisuus, juttelee, mutta ei välttämättä keskity täysin tilanteeseen ja keksii nopeasti syyn poistua tilanteesta on merkki ettei kiinnosta suuremmin edes ihmisenä. Korjatkaa jos oon väärässä.
Työtön tai lomautettu, ei haittaa. Teen tunteja hänenkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Rohkenetko paljastaa millä alalla kaivattusi on? Vai opiskeleeko?
Rohkenen, vielä opiskelee yliopistolla ❤
Kertoisin, että miten huono oloni on ollut koko sen ajan kun hän ignooraa viestini.
En olisi kuvitellut hänen olevan sellainen ihminen.
-pettynyt.