Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että olet supersöpö, mutta minun tulee lopettaa tämä hulluus. Nyt. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei mitään.
Niinkö. Miksi?
Ei varmaankaan sinulle, jos et tiedä.
Molemmat varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että olet supersöpö, mutta minun tulee lopettaa tämä hulluus. Nyt. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei mitään.
Niinkö. Miksi?
Ihastuit oppilaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Miksi?
Molemmat varattuja?
Trolli, jolla ei oo antaa tunnisteita. -veikkaus sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tartten sut ja ehkä sua.
Mihin?
Veikkaan, että 85% palstan pakkomielteisistä kaipaavista kärsii EROTOMANIASTA.
En silti sääli. Oppia ikä kaikki. Joillakin KOKO ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten sut ja ehkä sua.
Mihin?
Mieti sitä. Monena saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Miksi?
Ihastuit oppilaaseen?
No en ole ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten sut ja ehkä sua.
Mihin?
No minäpä mietin…
No niin. Tapaaminen on melkein järjestetty. Enää pitää vaan lähettää kutsu ja saada sinut paikalle:). Tiedän, että tulet.
Vierailija kirjoitti:
Keväisen päivän kunniaksi kysymys. Jos saisit viisi minuuttia kaipaamasi kanssa kahden, mitä tekisit?
En mitään. Toivon hänelle upeita viisi minuuttisia oman kumppanin kanssa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten sut ja ehkä sua.
Mihin?
No minäpä mietin…
Keksitkö? Ajattelin sua vaihtamaan lamppua, kun ei itseltä oikein suju.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, pystytkö siihen? Nimittäin samat ajatukset, mutta täällä vaan edelleenkin olen ja se kertoo vain siitä, ettei se ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas mikä hieman rauhoittaisi mieltä? Just niin arvasit oikein.
Arvasin😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, pystytkö siihen? Nimittäin samat ajatukset, mutta täällä vaan edelleenkin olen ja se kertoo vain siitä, ettei se ole helppoa.
Minulla se onnistuu kyllä, kun en näe pitkään aikaan. Mutta nähdessäni minusta tulee tällainen, u know, pipipää.
Vierailija kirjoitti:
Keväisen päivän kunniaksi kysymys. Jos saisit viisi minuuttia kaipaamasi kanssa kahden, mitä tekisit?
Luultavasti en uskaltaisi enkä kykenisi tekemään mitään, sillä lamautuisin tilanteesta. Punastuisin, hermostuksissani en tietäisi minne katsoa, joten olisin siinä tuppisuuna silmieni pyöriessä kuin hedelmäpeli. Olisi eka kerta kun pääsisin hänet livenä näkemään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin aurinkoinen, pirskahteleva, energinen, iloinen, nauravainen ja hyväntuulinen muiden työkavereidesi kanssa. Mä kun ilmestyn paikalle niin sä muutut jotenki erillaiseksi, jotenki niin vakavaksi. Varmaanki olen huonoa seuraa sitte. Ehkä sua ahdistaa mun seura ja ehkä mä kadotan ilon sun huuliltasi ja silmistäsi.
Tätä mä olen ihmetellyt useastikin.
Mun kaivattu on myös puhelias ja iloinen kaikkien muiden kanssa. Mut nähdessään keksii heti jostain ympäristöstä mielenkiintoisempaa katseltavaa, ettei vaan tarvitse katsoa edes päin ja moikata. Olen tulkinnut asian niin, että hän huomasi minun ihastuneen häneen, ja hän kokee tilanteen kiusallisena. Niinpä menin mukaan välttelyleikkiin.
Se on yhtä ihastunut sinuun...
Opekollegani oli taas tänään niin ihanan kaunis. Kiitos Sinulle♥️.
oikein